Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا ثقتی عصر یکشنبه در مراسم رونمایی از پوستر جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان گیلان، اظهار کرد: امسال دومین سال برگزاری این جشنواره در قالب پنجمین جشنواره جایزه ملی فیروزه است.

وی در ادامه به برخی از اهداف این جشنواره اشاره کرد و افزود: ترویج، تولید و مصرف کالاها و محصولات فرهنگی ایرانی اسلامی با نگاه ویژه به محصولات فرهنگی اقوام ایرانی از شاخص ترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثقتی با بیان اینکه با برگزاری این جشنواره به دنبال تشویق تولیدکنندگان به تولید کالاهای فرهنگی با اولویت‌ها و نیازهای کشور هستیم، اضافه کرد: ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در حوزه صنایع خلاق، زمینه سازی به منظور هم افزایی شرکت کنندگان صنایع خلاق، رونق بازار مصرف کالاهای فرهنگی داخل کشور بخش دیگری از اهداف برگزاری این جشنواره است.

وی معرفی فعالان صنایع خلاق به جامعه و نهادهای خصوصی، پشتیبانی و حمایت از محصولات فرهنگی تولید شده در استان‌ها و مطرح کردن آن در سطح ملی و بین‌المللی و همچنین ایجاد دغدغه فرهنگی میان خانواده‌ها و افزایش مصرف آثار و تولیدات فرهنگی ایرانی و اسلامی را از دیگر اهداف اعلام کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به اینکه علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را تاریخ ۲۴ دی ماه امسال به دبیرخانه ارسال کنند، ادامه داد: نمایشگاهی از آثار ارسالی در تاریخ ۲۸ دی ماه تا ۲ بهمن ماه در رشت برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره ۲۹ دی ماه امسال برگزار می‌شود، گفت: هیچ محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد و شرکت کنندگان باید در آثار خود به مؤلفه‌های بومی و ایرانی و اسلامی توجه کنند.

کد خبر 5374040

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا ثقتی فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان جایزه فیروزه ویروس کرونا بوشهر مطالبات مردم لرستان از دولت روز پرستار خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها گرگان واکسن کرونا سانحه تصادف سیدابراهیم رئیسی خرم آباد برگزاری این جشنواره محصولات فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون

سروان پاسدار جهانشیر تیموری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده خشت و کنارتخته شهرستان کازرون با بیان اینکه چهل و دومین دوره مسابقات چهارده گانه قرآن، عترت و نماز دانش آموزی شهرستان کازرون به میزبانی منطقه خشت، کنارتخته و کمارج برگزار شد، اظهار کرد: این مسابقات در رشته‌های قرائت، تحقیق، حفظ ویژه قرآن کریم، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، احکام، انشاء نماز، اذان، گفتمان مهدوی، مداحی و دعاخوانی در مدارس بخش‌های خشت و کنارتخته برگزار شد.

او افزود: ۴۲۰ نفر از دانش آموز پسر و دختر مقاطع متوسطه اول و دوم در این دوره از مسابقات با کارشناسی داوران قرآن شهرستان کازرون با حضور و همراهی مسئولان، دبیران و خانواده‌های دانش آموزان به رقابت پرداختند و نفرات برتر در هر رشته جهت شرکت در مسابقات استانی معرفی شدند.

سروان پاسدار جهانشیر تیموری، تصریح کرد: بهترین راه انس، الفت و آشنا کردن نوجوانان با قرآن کریم در دوران دانش آموزی است که جا دارد در این خصوص همت و تلاش مضاعفی داشته باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تکیه خاتون‌آبادی، محور دومین رویداد تکیه‌گرد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • انتشار فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم «کوثر»
  • برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات قرآن دانش آموزی در کازرون
  • اختتامیه هشتمین جشنواره طنز پهلو در فومن برگزار شد
  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • صادرات بیش از ۱۰۵ هزار تن کالا از گمرکات گیلان
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان