Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، جدیدترین نسخه از خودروی مسابقه‌ای BMW M۴ GT۴ در حال توسعه، در پیست قبل از شروع به کار در سال ۲۰۲۳ در حال آزمایش دیده شد.

خودرو‌های کلاس GT۴ تا حد زیادی شبیه به همتایان خود هستند. به عنوان مثال این خودرو در قسمت‌های موتور، گیربکس و وسایل الکترونیکی، از مدل M۴ جاده‌ای الهام گرفته و سقف فیبر کربنی و طراحی بال عقب را نیز از خودروی مسابقه‌ای M۴ GT۳ به ارث برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهندسان در حال کار بر روی سهولت نگهداری و کنترل هزینه‌های عملیاتی تیم‌های مسابقه هستند. همچنین بر خنک‌سازی خودرو‌ها هم تأکید می‌شود، زیرا این ماشین فشار زیادی را متحمل می‌شود.

شرکت BMW در حال توسعه برخی از اجزای M۴ GT۴ از مواد پایدار مانند الیاف طبیعی است تا جایگزین قطعات کربنی و پلاستیکی معمول کند.

شایان ذکر است نسخه قبلی M۴ GT۴ در سال ۲۰۱۷ معرفی شد و برای فصل ۲۰۱۸ به مسابقه رفت.

ماشین مسابقه‌ای M۴ GT۴ رقابت زیادی را در پیست در پیش خواهد داشت. به عنوان مثال، پورشه به تازگی ۷۱۸ Cayman GT۴ RS Clubsport را معرفی کرده است که در همان کلاس مسابقه می‌دهد. تیم‌های IMSA Michelin Pilot Challenge، SRO GT۴ America، سری GT America قصد دارند در سال ۲۰۲۲ رقابت با این خودرو را آغاز کنند.

بیشتر بخوانید

خودروی اپل با ویژگی های جدید می آید + تصاویر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ماشین مسابقه ای خودروی جدید مسابقه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD

تین نیوز

شرکت بی وای دی  از یک سوپر اتومبیل برقی به نام سوپر ۹ رونمایی کرد. 

به گزارش تین نیوز به نقل از آخرین خودرو، کمپانی بی وای دی (BYD) در کنفرانس بهاره فانگ چنگ بائو، از سه خودروی برقی جدید رونمایی کرد. این سه خودرو شامل دو شاسی بلند بائو ۳ و بائو ۸ و یک سوپر اسپرت کانسپت به نام سوپر ۹ می شوند. طراح ارشد بی وای دی یعنی آقای ولفگانگ اگرت که سابقه  همکاری با لامبورگینی و آئودی را در کارنامه دارد، در این کنفرانس حضور داشت و مدل های مذکور را رونمایی کرد.

فانگ چنگ بائو زیربرندی لوکس از بی وای دی است که روی تولید شاسی بلندهای برقی تمرکز دارد. این برند تاکنون یک خودرو به نام بائو ۵ (لئوپارد ۵) را به بازار عرضه کرده است. با رونمایی از دو شاسی بلند بائو ۳ و بائو ۸ و همچنین مدل اسپرت سوپر ۹ سبد محصولات این برند بزرگ تر خواهد شد.

فانگ چنگ بائو سوپر ۹ یک خودروی دو نفره زیبا با درهای بازشونده رو به بالاست. در همان نگاه نخست به این خودرو، شباهت زیاد آن به مرسدس SLR مکلارن استرلینگ موس جلب توجه می کند. کابین خلبانی دوگانه و صندلی های فیبر کربنی یکپارچه از جمله ویژگی های شاخص این خودرو هستند.

فرمان سوپر ۹ یادآور فرمان سفینه های فضایی است و دکمه های روی کنسول میانی و فرمان، از خودروهای اسپرت کلاسیک الگوبرداری شده اند.

حجم ویدیو: 3.08M | مدت زمان ویدیو: 00:00:15 دانلود ویدیو آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • ثبت تصویری از خودروی عجیب یک روحانی در شهر قم
  • جت جنگنده ام جی در نمایشگاه خودروی پکن+عکس
  • تویوتای ۱۲۰ میلیاردی در توقیف پلیس سیستان و بلوچستان
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • (ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!
  • چپ‌کردن عجیب ماشین چینی توی کوچه! (فیلم)
  • حمله خفت‌گیرهای خشن به مهاجم استقلالی | عکس
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD