Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید جابر کریمی عصر یکشنبه در جلسه کمیته تنظیم بازار شهرستان نوشهر افزود که در حال حاضر تمامی انبارهای کالای اساسی استان در شرق مازندران قرار دارد و این وضعیت موجب بروز مشکل اساسی در توزیع مناسب و بموقع کالای اساسی در غرب مازندران شده است.

وی گفت که ساخت انبار بزرگ کالای اساسی و استراتژیک در غرب مازندران علاوه بر رفع مشکل افزایش کرایه حمل و نقل کالا مورد نیاز مردم در شرایط بحرانی و وضعیت نامناسب جاده ای ، باعث توازن و توزیع عادلانه کالاها در غرب و شرق مازندران خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کریمی فراهم شدن بستر افزایش ذخایر کالا اساسی مورد نیاز استان برای شرایط خاص و بحرانی و افزایش ضریب کیفیت نگهداری و توزیع این نوع کالاها بویژه سردخانه ای و تازه را از دیگر مزیت های ساخت انبار ذخایر کالاهای اساسی در غرب مازندران برشمرد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران با اعلام این که تامین و ذخیره اقلام کالاهای اساسی مورد نیاز مردم  وظیفه شرکت بازرگانی دولتی ایران است ، گفت که با وزیر جهاد کشاورزی و معاون اول رئیس جمهور مکاتبه شده است تا یک قطعه زمین حدود ۱۰ هزار متر مربعی در سلمانشهر که هم اکنون در اختیار اداره کل اموال تملیکی قرار دارد ، برای ساخت انبار اختصاص یابد.

وی پیش بینی کرد که در صورت تملک زمین در سال جاری ، انبار مورد نظر تا پایان سال آینده با اعتبار دولتی ساخته و بهره برداری خواهد شد.

کریمی همچنین از افزایش ۲۰ درصدی سهمیه برنج ، مرغ و شکر شهرستان های نور تا رامسر با توجه به گردشگر پذیر بودن این مناطق بویژه در شرایط کرونایی خبر داد.

وی از جهاد کشاورزی و سازمان صنعت ، معدن و تجارت هم خواست تا همکاری لازم را با بسیج در اجرای طرح توزیع هوشمند کالا باعنوان طرح شهید امانی انجام دهند تا از این طریق قیمت کالاها در بازار به نفع مردم اصلاح شود.

فرماندار نوشهر نیز در این نشست از افزایش ورودی گردشگر به این شهرستان طی سال جاری خبر داد و گفت : میانگین مصرف برق و گاز در نوشهر نسبت به سال گذشته دو برابر شد که نشانگر افزایش ۱۰۰ درصدی حضور جمعیت شناور در این شهرستان است.

سعید یزدانی افزود : با توجه به این وضعیت باید تغییر در روند توزیع امکانات استان برای نوشهر در نظر گرفته شود تا شرایط بهتر در خصوص مدیریت تنظیم بازار و توزیع به موقع اقلام فراهم شود.

برچسب‌ها نوشهر کالای اساسی مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نوشهر کالای اساسی مازندران نوشهر کالای اساسی مازندران غرب مازندران کالای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟

رئیس اداره داروخانه های سازمان غذا و دارو از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان غذا و دارو، مینا آژوغ اظهار کرد: رتبه‌بندی داروخانه‌ها از سال گذشته در اداره کل دارو کلید خورد و در مرحله اول فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد.

وی از رتبه بندی داروخانه ها براساس شاخص شفافیت و برخورد مطابق قانون با آنها خبر داد و افزود: این پروژه با پایش در مورد داروی انسولین آغاز شد و فهرست داروخانه‌های خاطی که تحویل داروهای دارای برنامه توزیع به آنان ممنوع بود، احصا شد، همچنین در ادامه برای سایر داروهای دارای برنامه توزیع نیز اجرایی خواهد شد.

کد خبر 749342

دیگر خبرها

  • پایانه صادراتی قوی برای زنجیره ارزش کشاورزی مازندران نداریم
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • از تخریب ساخت و سازهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی تا توزیع کالای اساسی طرح تنظیم بازار در فارس
  • افزایش ۱۷ درصدی درآمدگمرکات مازندران از تجارت خارجی
  • رتبه‌بندی داروخانه‌ها بر چه اساسی است؟
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • توقیف ۲۸ تن گندم خارج از شبکه توزیع 
  • توقیف خودرو‌های حامل گندم خارج از شبکه توزیع در جویبار
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز