Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، نهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان پاراتکواندو ۲۰۲۱ با حضور ۲۶۴ هوگوپوش از ۴۱ کشور از روز گذشته به میزبانی استانبول ترکیه آغاز و امروز به پایان رسید.

تیم‌ملی پاراتکواندو مردان کشورمان که با ۴ نماینده در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بود، موفق شد با کسب دو مدال طلا (مهدی پور رهنما، حامد حق شناس) و یک پله صعود نسبت به دور قبل، بر سکوی دومی مسابقات جهانی ۲۰۲۱ بایستد و کاپ نایب قهرمانی را بالای سر ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روسیه نایب قهرمان شد و قزاقستان بر سکوی سومی ایستاد.

مهدی پور رهنما که طلای این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد به عنوان فنی‌ترین بازیکن انتخاب شد.

در بخش زنان نیز مهتاب نبوی بر سکوی قهرمانی جهان ایستاد.

سعید صادقیان پور، مهدی پور رهنما، علیرضا بخت و حامد حق شناس ترکیب تیم ملی پاراتکواندو مردان کشورمان را تشکیل داده بودند؛ فاطمه دودانگه، مهتاب نبوی و رایحه شهاب در ترکیب تیم ملی پاراتکواندو زنان قرار داشتند.

شایان ذکر است پیام خانلرخانی سرمربیگری و مهدی احمدی مربیگری تیم ملی پاراتکواندو مردان را برعهده دارد.

زنان پارا تکواندوکار نیز با هدایت عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی به مصاف رقبای خود رفتند.

این رقابت‌ها ۱۴G است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۱۴۰، ۸۴ و ۵۰/۴۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاراتکواندو پاراتکواندو فدراسیون تکواندو ایران مسابقات تکواندو تیم ملی پاراتکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوی‌ترین مردان نیشکر

پایگاه اطلاع رسانی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی  www.sugarcane.ir  نوشت: امسال، هفته کار و کارگر برای نیشکری‌ها پُر از شور و هیجان بود؛ در کنار غرّش هاروسترها و طنین کارخانه تولید شکر، برای اولین‌بار صدای آهن و وزنه «قوی‌ترین مردان نیشکر»، مزارع سرسبز نیشکر را درنوردید.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در ششمین روز از هفته کار و کارگر، ۲۴ ورزشکار از واحدهای هشت‌گانه نیشکری در اولین دوره مسابقات قوی‌ترین مردان نیشکر گردهم آمده بودند تا با یکدیگر به رقابت بپردازند.

از بلند کردن وزنه‌های سنگین با آرم و نشانِ نیشکر تا جابه‌جاکردن وزنه‌های غول‌پیکر و طی کردن مسیری سخت و دشوار؛ هر کدام از این ورزشکاران در کشت و صنعت نیشکر امام خمینی (ره)، قدرت و اراده خود را به نمایش گذاشتند و تماشاچیان مشتاق را با حرکات خود به شور‌و‌شوق آوردند.

در نهایت، پس از یک دوره رقابت، قوی‌ترین مردان نیشکر در کنار قوی‌ترین تیم معرفی شدند. این مسابقات در دو رده منفی و مثبت ۹۰ کیلوگرم برگزار شد. در مجموع رقابت‌های گروهی، کشت و صنعت امام خمینی‌(ره) به مقام قهرمانی رسید و تیم‌های نیشکر فارابی و هفت‌تپه نیز به ترتیب مقام دوم و سوم را از آنِ خود کردند.

همچنین در دسته منفی ۹۰ کیلوگرم، محمد نعمت‌زاده از کشت و صنعت امام خمینی(ره) و علی احمدی‌پور از نیشکر فارابی به ترتیب مقام‌های اول و دوم را کسب کردند و مقام سوم نیز به‌صورت مشترک به عماد آل‌کثیر از نیشکر هفت‌تپه و محمد اورک از کشت و صنعت امام خمینی(ره) رسید.

در دسته مثبت ۹۰ کیلوگرم نیز قاسم کرملاچعب از کشت و صنعت امام خمینی (ره) و نوید سفیدزاده از نیشکر فارابی در رده‌های اول و دوم قرار گرفتند و مازیار مذکا از کشت و صنعت امام خمینی(ره) و حبیب سعدی از نیشکر هفت‌تپه به‌صورت مشترک، سوم شدند.

اما فارغ از نتیجه، این مسابقات نشان داد که صنعت نیشکر در کنار تلاش برای خودکفایی کشور با تولید محصولات راهبُردی، برای تندرستی و شادابی کارکنان ارزش بالایی قائل است و برنامه‌های ورزشی متعددی برگزار می‌کند. این مسابقات نشان می‌دهند که نیشکر، فقط یک مجموعه صنعتی نیست، بلکه یک خانواده بزرگ و پویا است.

دیگر خبرها

  • ژاوی: نایب قهرمانی مهم است، نه آقای گلی لوا!
  • حضور ورزشکار خوزستانی در اردوی تیم ملی واترپلو
  • (عکس) قوی‌ترین مردان نیشکر
  • قوی‌ترین مردان نیشکر
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • ثبت فوت مردان ‌در استان زنجان بیشتر از زنان بوده است‌
  • زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند
  • زن و مرد در رسیدن به مقامات معنوی برابر هستند/ دین اسلام؛ مدافع‌ اصلی حقوق زنان است