Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قم،  هم زمان با هفته پژوهش نمایشگاه آثار و دستاورد‌های پژوهشی طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور  امروز در در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران قم افتتاح شد.

خانم متولیان، معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه آثار و دستاورد‌های پژوهشی حوزه‌های علمیه سراسر کشور گفت: در این نمایشگاه ۵۹۴ اثر منتشر شده در قالب کتاب و پایان نامه‌های سطح سه و چهار طلاب سراسر کشور عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: این آثار در رشته‌های کلام و فلسفه، ادبیات، فقه و اصول، قرآن و حدیث، زن و خانواده، اخلاق و روانشاسی تولید شده است.

خانم متولیان به تازه‌های نشر در حوزه پژوهش هم اشاره کرد و گفت: ۱۰ جلد از کتبی که در این نمایشگاه رونمایی شد از تازه‌های پژوهشی طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه خواهران در یک سال گذشته است.

معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران فعالیت‌های تحولی در ساماندهی قالب‌های آموزشی، آیین نامه‌ها و دستورالعمل‌ها را از دیگر آثار ارائه شده در این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: این تحول به وسیله مدیریت‌های استانی رصد می‌شود.

خانم متولیان دستیابی به مرجعیت علمی در سه حوزه «بانوان»، «خانواده» و «کودک» را افق ۱۴ سال آینده حوزه‌های علمیه خواهران اعلام کرد و گفت: همه فعالیت‌های علمی، راهبری شده به سمت تولید پژوهش‌های کاربردی برای پاسخگویی به نیاز‌های جامعه در این سه عرصه صورت گرفته که در آثار ارائه شده در این نمایشگاه قابل ملاحظه است.

درسنامه فقه ۱، درسنامه فقه ۲، راهنمای تدریس فقه ۱، به قلم حجت الاسلام علیرضا محمدی نژاد و همکاران، جهان در آستانه عصر بعثت در ۲ جلد، تالیف حجج اسلام محمد رضا جباری، سید حامد نیازی و آقای علی حسین زاده و مجموعه پنج جلدی آموزش جامع قرآن تالیف حجت الاسلام حامد معرفت، حجت الاسلام محمد صافی و سید احمد مشرف، ۱۰ اثر پژوهشی تازه رونمایی شده حوزه‌های علمیه خواهران است.

نمایشگاه آثار و دستاورد‌های پژوهشی طلاب و اساتید حوزه‌های علمیه سراسر کشور در مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران واقع در بلوار امین کوچه ۵۱ تا ۲۵ آذر ماه برای بازدید طلاب علاقه‌مند دایر است.

انتهای پیام/ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوزه علمیه خواهران هفته پژوهش مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران دستاورد های پژوهشی سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام مهدی پورآرین معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد قزوین گفت: این نمایشگاه  با هدف تمرکز بر فعالیت‌های مهدوی در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی در طبقه همکف کتابخانه مرکزی دانشگاه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۸ غرفه با موضوعات خداشناسی، مکتب اهل بیت (ع)، شناخت واقعی امام زمان (عج)، تاریکی‌های عصر ظهور و فتنه‌های آخر زمان فعال است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: این نمایشگاه می‌تواند با حضور استادان برجسته در حوزه مهدویت به استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های استان و دانش آموزان در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی ارائه خدمات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه نقاشی «افکار» در نقش جهان
  • تفاهم‌نامه همکاری حوزه علمیه خواهران و اوقاف یزد
  • برپایی نمایشگاه آثار آندره سوروگیان درباره شاهنامه در ایروان
  • حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس طلبه می‌پذیرد
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • اطلاعیه پذیرش طلبه در حوزه علمیه خواهران الزهراء (ع) بندرعباس
  • آثار شهید مطهری باید به نسل جوان جامعه معرفی شود
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • آیت‌الله حسینی‌بوشهری: طلاب در مسکن و معیشت دچار مشکل هستند