Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان، مسعود گنجی، رئیس صندوق رفاه دانشجویان و هیئت همراه، روز یکشنبه 21 آذر ماه 1400 در دانشگاه الزهرا (س) حضور یافته و با همراهی فریده حق بین، رئیس دانشگاه الزهرا(س) به همراه معاونان و مدیران، بازدید خود را از رستوران مرکزی، سالن های غذاخوری، آشپزخانه صنعتی شده این دانشگاه، تجهیزات سردخانه ها و انبارهای دانشگاه آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه گنجی و هیئت همراه از خوابگاه های دانشجویی فرزانگان، فروشگاه های دانشجویی، دفتر مشاوره و مددکاری، فضای قرنطینه دوران کرونا و خوابگاه های گلستان و همچنین سالن ورزشی فرزانگان و سایر فضاهای رفاهی دانشجویان و محوطه باز خوابگاه نیز بازدید کرد و از روند برنامه ریزی های دانشگاه برای فعال سازی رستوران دانشجویی و آماده سازی شرایط حضور دانشجویان در ترم آتی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و گزارش فعالیت رستوران های مکمل در شرایط حاضر اطلاع یافت.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان ضمن استماع گزارش طرح‌های اجرا شده در خوابگاه های دانشجویی در شرایط قبل از کرونا و در شرایط کرونا شامل طرح های عمرانی و ساختمانی، زیباسازی خوابگاه توسط گروه دانشجویی، راه‌اندازی فروشگاه‌های دانشجویی، تدوین آیین نامه ها و فرآیندهای پذیرش و اسکان دانشجویان، انجام فعالیت‌های ورزشی در خوابگاه و تأمین امکانات مورد نیاز، در جریان خدمات مشاوره و مددکاری در خوابگاه‌ها و طرح‌های مشاوره‌ای برای ارتقای روحیه و افزایش انگیزه در دانشجویان نیز قرار گرفتند و ضمن ابراز خرسندی از طرح‌های خوب اجرا شده و فضاهای مناسب دانشگاه بیان کرد که دانشگاه الزهرا آماده بازگشایی حضوری است.  همچنین بر همراهی و مساعدت صندوق رفاه دانشجویان به منظور کاهش دغدغه های رفاهی دانشجویان در قالب ظرفیت های قانونی و رسالت صندوق رفاه دانشجویان تاکید کرد.

گنجی در حین بازدید بر سر مزار دو شهید گمنام دفاع مقدس در محوطه دانشگاه حاضر شدند و با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا و ارزش‌های نظام و انقلاب ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1121719 برچسب‌ها خوابگاه دانشجویی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: خوابگاه دانشجویی صندوق رفاه دانشجویان دانشگاه الزهرا خوابگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پاریس؛ تقریبا همه دانشگاه‌های مهم فرانسه به انتفاضه دانشجویی پیوسته اند. دانشگاه‌های شهر‌های پاریس، استراسبورگ، سن اِتیَن، رِن، بوردو، دیژون، لیل، لیون، گرونوبل و مانتون از جمله آنهاست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مصاحبه‌ها: دانشجو
امروز بیشتر دانشگاه‌های فرانسه یا از طرف دولت تعطیل اعلام شدند یا توسط دانشجویان مسدود و کلاس‌های درس به صحنه حمایت از فلسطین و مقاومت غزه تبدیل شد. مذاکرات نمایندگان دولت و اتحادیه‌های دانشجویی شب گذشته با شکست همراه بود.
"بچه‌های غزه، بچه‌های فلسطین؛ این بشریت است که ما می‌کشیم"، " فلسطین زنده است، فلسطین پیروز می‌شود"، " ما همه فرزندان غزه هستیم"، " اسرائیل قاتل، مکرون همدست" از جمله شعار‌های دانشجویان در اجتماعات اعتراضی امروز بود.
دانشجویان دانشگاه‌های پاریس پس از تعطیلی کلاس‌های درس در مقابل پانتئون (مقبره مشاهیر فرانسوی) به دولت هشدار دادند در صورت ادامه حمایت از جنایات رژیم اسرائیل، دست به اعتصاب غذای سراسری خواهند زد.

 

دیگر خبرها

  • تظاهرات حمایت از غزه در شهر‌های مختلف جهان
  • واکنش تند به دعوت دانشگاه‌های ایران از دانشجویان معترض آمریکایی
  • جزئیات و نحوه دریافت ارز دانشجویی
  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • حمله پلیس فرانسه به حامیان فلسطین در دانشگاه «ساینس پو»
  • مالکیت کامل اردوگاه الزهرا باید به البرز بازگردد
  • ۲۰۰ بازداشت فقط در یکی از دانشگاه‌های امریکا
  • اعلام آمادگی دانشگاه قم برای پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • تقدیر حماس از قطع کامل روابط کلمبیا با رژیم صهیونیستی