Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مدنی در گفتگوی تلفنی با مهدی حدادپور در نظرخواهی برترین های قرن شرکت کرد

سعید مدنی، پیشکسوت عرصه رسانه و روزنامه نگاری و از سال 1370 تا به امروز مدیر مسئول کیهان ورزشی است. سعید مدنی، متولد 18 مرداد 1340 از دیگر نمایندگان عرصه رسانه است که در نظرخواهی برترین های قرن حق رای دارد.

به گزارش طرفداری، سعید مدنی تیم منتخب قرن خود را به شرح زیر انتخاب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دروازه بان:

واقعا نمی شود بین ناصر حجازی و احمدرضا عابدزاده انتخاب کرد. هر دو انتخاب من هستند اما اگر مربی باشم و بخواهم یک نفر را درون دروازه بگذارم، آن دروازه بان ناصر حجازی است.

مدافعان:

حسن حبیبی و نصرالله عبداللهی را انتخاب می کنم. به جز این دو مدافع نفراتی مثل کاشانی، پنجعلی و پاشازاده هم شایسته حضور در ترکیب تیم منتخب بودند اما از حسن حبیبی نام بردم تا ادای دینی به مردان دهه 40 باشد و نصرالله عبداللهی را به خاطر شایستگی هایش در راه رسیدن و حضور در جام جهانی 1978 انتخاب کردم.

دفاع راست:

مهدی مهدوی کیا قابلیت های فوق العاده داشت که او را متمایز و منحصر به فرد می کند. 10 سال در هامبورگ و فرانکفورت بازی کرد و عملکردش عالی بود.

دفاع چپ:

مجتبی محرمی از 18-17 سالگی در راه آهن و شاهین عالی کار می کرد. هرچند رضا وطنخواه، عزت جانملکی در نسل قدیم و از نسل تازه تر صادق ورمزیار، رضا شاهرودی و زنده یاد مهرداد میناوند خیلی خوب بودند.

هافبک دفاعی:

این یکی از حساس ترین پست ها است. از نسل قدیم بهتاش فریبا و از جدیدترها جواد نکونام و حتی احمد نوراللهی را می پسندم اما در مجموع کریم باقری را چه به علت شخصیت اجتماعی تاثیرگذار و چه به خاطر سطح فنی بسیار خوبش انتخاب می کنم.

هافبک راست:

علی پروین سالها حضور مستمر و تاثیرگذار در تیم ملی و پرسپولیس داشت. سالهای بسیاری در فوتبال ایران کاپیتان بود. فوق العاده پاس می  داد و به عنوان یک رهبر داخل میدان نقش بارزی داشت. در سنین نزدیک به 40 سالگی حتی آقای گل شد. 

هافبک چپ:

ایرج دانایی فرد بازیکنی ریز نقش و بسیار تکنیکی بود که ناگهان در آستانه جام جهانی به تیم ملی رسید. بازی های شایسته انجام داد، گلزنی کرد و مورد توجه جهانیان قرار گرفت.

هافبک هجومی:

ابراهیم قاسمپور در چند پست مختلف عملکرد فوق العاده داشت. ستاره ای درخشان در لیگ تخت جمشید و در همه عرصه ها شایسته بود.

مهاجمان:

علی دایی و حسن روشن را بنویسید. علی دایی بازیکنی است که رکوردهای تاریخ دنیا او را شانه به شانه رونالدو قرار داد. در صفرهای خارجی او را شناسنامه فوتبال ایران دیدم. بایرن مونیخ هرکسی را به عنوان بازیکن قبول نمی کند، هم اخلاق را در نظر می گیرد، هم بعد فنی. در بایرن بکن باوئر او را انتخاب کرده بود. حسن روشن هم بازیکنی بود که در تمام رقابت های ملی گلزنی کرد. رکورد او هم منحصر به فرد است. در جام جهانی و المپیک هم گل زد. یک بازیکن کامل بود.

سعید مدنی در ادامه از علی دایی، علی پروین و ناصر حجازی به عنوان سه بازیکن برتر قرن نام برد. او همچنین درخصوص انتخاب مربی قرن گفت:

حشمت مهاجرانی افتخاراتی کسب کرد که در فوتبال ایران بی نظیر است. رایکوف هم تداوم زیادی در فوتبال ایران و هم خدمات ارزنده ای برای ما داشت.

داور قرن:

اجازه بدهید اینجا از دو داور نام ببرم که هر دو سابقه حضور در جام جهانی را دارند. علیرضا فغانی و جعفر نامدار که نمی توانم از نام هیچ کدام شان بگذرم.

روزنامه نگار باسابقه ورزش ایران رایش در بخش بهترین تیم قرن را به تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 داد. او همچنین از جهان پهلوان تختی، حسین رضازاده و حمید سوریان به عنوان سه ورزشکار برتر قرن یاد کرد.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! انتشار قرارداد حسن یزدانی با فولادین ذوب آمل / عکس جرارد: لیورپول با یک پنالتی از دست ما در رفت؛ زندگی ام را به این باشگاه دادم اسونسون، سرمربی ماینتس: چرا از صحنه مشکوک به پنالتی سوالی نمی کنید؟ خطای پنالتی از 70 متری مشخص بود فرمول یک | راننده ایرانی ویلیامز، قهرمان فصل 2021 را عوض کرد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران جام جهانی سعید مدنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۳۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم

باشگاه بایرن مونیخ ویدیویی از کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات این تیم را منتشر کرده است.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • لیست رئال مادرید برای سفر به مونیخ؛ حضور کورتوا، آلابا و کارواخال! + عکس
  • سرنوشت توخل در دست آنچلوتی است!
  • هری کین به آمار 400 گل در دوران حرفه ای خود رسید
  • خوش‌بینی بایرن مونیخ از رسیدن جمال موسیالا به بازی مقابل رئال مادرید
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ (فیلم)
  • گل دوم هری کین به آینتراخت فرانکفورت از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 آینتراخت فرانکفورت)
  • گل هری کین به آینتراخت فرانکفورت روی فرصت طلبی و پاس لایمر (بایرن مونیخ 1-0 آینتراخت فرانکفورت)
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم