Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن فضل الله نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان با بیان اینکه آمریکا در منطقه رو به افول و شکست است، گفت: واشنگتن از هیچ راهی قادر به تحقق اهداف خود در لبنان نیست.

به گزارش مشرق، «حسن فضل الله» نماینده فراکسیون وفاداری به مقاومت در پارلمان لبنان گفت آمریکا نه با جنگ، تحریم و محاصره و نه با انتخابات نمی تواند اهداف خود را در لبنان محقق سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری العهد، حسن فضل الله که در یک نشست سیاسی در شهرک «برج قلاویه» سخن می گفت، افزود: آمریکا در منطقه در حال افول و شکست است و طرف هایی که در لبنان به این کشور دل خوش کرده اند، به سراب دل بسته اند زیرا آنها بر روی یک کشور شکست خورده سرمایه گذاری کرده اند که به رها کردن متحدان خود عادت دارد. همچنین آمریکا نیز از این گروه ها و طرف هایی که در لبنان و منطقه به آنها دل خوش کرده است، هیچ نتیجه ای نخواهد گرفت.

وی ادامه داد: دولت آمریکا که در حال مداخله در امور داخلی لبنان است، از گروه ها و مجموعه های متنوع و متفاوتی حمایت می کند و قصد دارد برای مقابله با مقاومت و متحدان آن، حتی میان طرف های متناقض و مخالف ائتلاف ایجاد کند.

حسن فضل الله تصریح کرد: آمریکا تمایل خود را به تغییر معادله سیاسی در لبنان پنهان نمی کند و بر این اساس، دولت فعلی آمریکا و برخی کشورهای منطقه وارد کارزار انتخابات پارلمان لبنان می شوند. برخی گروه های سیاسی لبنانی نیز گفتمان و موضع گیری خود را برای وارد شدن به این کارزار برای محقق ساختن هدف سیاسی که آمریکا تعیین کرده است، تغییر داده اند.

این نماینده پارلمان لبنان در پایان گفت: آمریکا برخی انجمن ها را در لبنان ایجاد کرده است و از برخی مفسدان بزرگ در لبنان حمایت و برای دفاع از آنها حتی در روند قضایی دخالت می کند. آمریکا با وجود اینکه از کل گردش دلاری اموال در لبنان آگاه است، تا کنون نپذیرفته است به دولت لبنان هیچ کمکی بکند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت حزب الله لبنان پارلمان لبنان دولت لبنان دولت آمریکا واشنگتن قیمت های روز در یک نگاه پارلمان لبنان حسن فضل الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، شورای عالی سیاسی یمن در بیانیه‌ای تاکید کرد: نسبت به هرگونه تنش‌زایی از سوی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: اقدامات مشکوک جاری برای سد راه یمن و تضعیف نقش کارآمد و اثرگذار آنکه از وظیفه دینی و انسانیِ دفاع از ملت فلسطین سرچشمه می‌گیرد، ناکام خواهد ماند.

شورای عالی سیاسی یمن تاکید کرد: پیامدهای هرگونه تنش‌زایی، محدود به مرزهای یمن نخواهد بود و مانع از مواضع شرافتمندانه ملت یمن، پایداری آن‌ها و دلاوری‌های نیروهای مسلح آن در تمامی سطوح نخواهد شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما بار دیگر موضع ثابت خود را در حمایت و پشتیبانی از فلسطین در رویارویی با حمله وحشیانه صهیونیست‌ها به غزه که به شکلی همه‌جانبه و زشت از سوی آمریکا و غرب حمایت می‌شود، اعلام می‌کنیم.

شورای عالی سیاسی یمن تصریح کرد: ما بر اهمیت مراقبت از یکپارچگی و صلابت جبهه داخلی یمن در رویارویی با دسیسه‌های آمریکا و انگلیس تاکید می‌کنیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما بار دیگر موضع ثابت خود را در قبال امنیت و ثبات منطقه، دریای سرخ، دریای عرب، باب المندب و اقیانوس هند اعلام می‌داریم. هیچ‌کدام از اقداماتی که نیروهای مسلح انجام می‌دهند خلاف قوانین بین‌المللی و بشری نیست.

علاوه بر این «مهدی المشاط» رییس شورای عالی سیاسی یمن نیز در خصوص روند صلح میان این کشور و عربستان سعودی اعلام کرد: طرف سعودی باید از گام کاهش تنش به گام لازمه صلح قدم بردارد. عربستان باید در خصوص روند گفت‌وگوها با یمن، منافع ملی خود را بر منافع ملی آمریکا مقدم کند.

کد خبر 6093511

دیگر خبرها

  • آشکار شدن فریبکاری غرب در پیچیدن نسخه‌ آزادی‌خواهی برای دیگران
  • نسبت به تنش‌زایی آمریکا علیه امنیت و ثبات یمن هشدار می‌دهیم
  • آمریکا مانع تحقق صلح در یمن و توقف جنایات صهیونیست‌ها در غزه است
  • مونولوگ|استعفای هالیوا، آغاز افول ساختار حاکمیتی اسرائیل است
  • آمریکا ۸۱ فروند بمب‌افکن اسقاط برای کی‌یف خرید؛ اهداف پنهان واشنگتن زیر ذره‌بین رسانه‌ها
  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • واکاوی ریشه‌های اعتراضات ضداسرائیلی در دانشگاه‌های آمریکا
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • اقدامات خوب رسانه و هوشیاری مانع از تحقق اهداف دشمن می‌شود
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟