Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، موهبتی سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی در خصوص علت پرداخت نشدن سهمیه سوخت مرزنشینان در ۹ ماه گذشته گفت: علت اصلی پرداخت نشدن این سهمیه شیوه نامه پارسال هیئت وزیران است که در شعاع ۲۰ کیلومتری و پرداخت عواید هزار و ۵۰۰ لیتر نفت گاز در سال است که پارسال این سهمیه پرداخت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: امسال نحوه پرداخت براساس شیوه نامه تغییر کرده و پرداخت از استانداری به سازمان هدفمندی یارانه‌ها محول شده است.

موهبتی گفت: اعتبار این سهمیه آماده است و در برخی استان‌ها هنوز شیوه پرداخت اعلام نشده، اما تا پایان امسال مرحله جدید این سهمیه به حساب مرزنشینان تا شعاع ۲۰ کیلومتر پرداخت خواهد شد.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: در سفر رئیس جمهور به استان موضوع افزایش پوشش شعاع ۲۰ کیلومتری در استان طرح شد و به عنوان یکی از موضوعات مهم در دست پیگیری است.

او گفت: برای افزایش پوشش شعاع به ۵۰ کیلومتر باید مصوبه هیئت وزیران اخذ شود که زمان دقیق مصوبه نیاز به کار کارشناسی دارد که در کمیسیون اقتصادی بررسی می‌شود.

انتهای پیام/ س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مرزنشینان هدفمندی یارانه ها هیئت وزیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، هادی توانا شنبه ۸ اردیبهشت در حاشیه غرفه خراسان رضوی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: حضور چندین هیات تجاری دولتی و اقتصادی از کشورهای افغانستان، چین و سیرالئون برای غرفه استان خراسان رضوی یک روز پرکار را رقم زد.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه‌گذاری و اشتغال استانداری خراسان رضوی در ادامه افزود: مذاکرات و تفاهم بر روی بسیاری از حوزه‌ها مانند معادن، کشاورزی، صنایع غذایی و تجارت بین کشورها و همچنین هماهنگی برای پیگیری‌های بعدی از اهم رویدادهایی بود که رقم خورد.

وی تاکید کرد: ترافیک حضور هیات‌های خارجی و داخلی نشانگر وجود ظرفیت‌های بسیار عالی استان خراسان رضوی در حوزه‌های اقتصادی است.

توانا یادآور شد: در این دیدارها سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری به بیان ظرفیت‌های متعدد و متنوع اقتصادی استان برای هیات‌های تجاری دولتی و اقتصادی خارجی پرداخت.

دیگر خبرها

  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از ‌هیات‌های تجاری کشورهای خارجی در روز اول نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ 
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • قاچاقچی سوخت ۸۸۸ میلیون تومان جریمه شد
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و هرات افغانستان
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • کشف ۳ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۱۰ خودرو
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم