Web Analytics Made Easy - Statcounter

مذاکره کننده ارشد ایران گفت: برخی از اظهارنظر‌هایی که بازیگران حاضر در صحنه مذاکرات می‌کنند، نشان‌دهنده یک رفتار متناقض است.


به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از صداوسیما، علی باقری‌کنی مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات برای رفع تحریم‌های ظالمانه گفت: برخی بازیگران صحنه مذاکرات، گوش خود را به هویت‌های نامشروع سپرده‌اند و قصد دارند با اقدامات تخریبی مسیر مذاکرات را غیرسازنده توصیف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اظهارکرد: هویت‌های نامشروع که حیات آن‌ها در تنش‌زایی و اقدامات تخریبی تعریف می‌شود، تلاش می‌کنند تا در فضای بیرون از اتاق مذاکرات هم اقدامات تخریبی خود را انجام دهند تا بر روی روند مذاکرات تأثیر منفی بگذارند به انضمام اینکه آن‌ها در تعامل و پیوندی که با برخی از بازیگران صحنه مذاکرات دارند تلاش می‌کنند فضای مذاکرات را فضایی غیرسازنده نشان دهند.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: بر این اساس برخی از اظهارنظر‌هایی که بازیگران حاضر در صحنه مذاکرات می‌کنند، نشان‌دهنده یک رفتار متناقض است. آن‌ها باید برای افکار عمومی خود این رفتار متناقض را توجیه کنند که چطور از یک طرف ادعا می‌کنند به دنبال احیای برجام هستند تا شرایطی را فراهم کنند که همه طرف‌های دخیل در برجام به تعهداتشان بازگردند و از طرف دیگر با بازیگری که هویتش در تنش‌زایی و اقدامات تخریبی است همکاری می‌کنند، زیرا آن هویت نامشروع همه تلاشش بر این بوده است که مسیر توافق و مذاکرات را برهم زند.

باقری افزود: ما در وین شاهدیم که تلاش‌هایی میان هیئت‌های گوناگون صورت می‌گیرد تا بتوانند دامنه و محدوده موضوعات قابل مذاکره را تعیین کنند.

وی ادامه داد: با عنایت به دستاورد‌هایی که از گفتگو‌های میان طرفین به دست آوردیم تصورم می‌کنم که روند مذاکرات روند رو به جلویی است، هرچند که بالاخره اختلاف دیدگاه میان دو طرف وجود دارد، اما این اراده احساس می‌شود که طرفین می‌خواهند هم موضوعات مورد گفتگو را با هم تدوین و تعیین کنند و هم وارد عرصه‌ای شوند که درباره موضوعات مورد گفتگو مذاکرات جدی و نتیجه بخشی را انجام دهند.

مذاکره کننده ارشد ایران در وین در پاسخ به این سؤال که آیا روند مذاکرات به کندی پیش نمی‌رود، تصریح کرد:، چون اختلاف میان طرفین وجود دارد، طبیعی است که در برخی مواقع کُند و برخی مواقع دیگر با سرعت حرکت کنیم. نکته مهم اراده طرفین است که می‌خواهند مسیر به سمت جلو حرکت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تحریم متناقض مذاکره کننده ارشد ایران اقدامات تخریبی مذاکره کننده صحنه مذاکرات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود

باواریایی‌ها فعلاً با اسطوره فوتبال فرانسه قصد مذاکره و برقراری ارتباط مستقیم ندارند، اما دلیل چیست؟

طرفداری | بایرن مونیخ به دو دلیل با زین الدین زیدان وارد مذاکره نمی‌شود.

به گزارش بیلد، ساعاتی پیش خبر رسید که رالف رانگنیک از هدایت بایرن مونیخ منصرف شده و قرار نیست جانشین توماس توخل روی نیمکت این تیم شود. رانگنیک به سبب آنچه که فشار کاری بالا عنوان شده، پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرده است. پس از اعلام جدایی توماس توخل، رانگنیک سومین چهره‌ای است که از هدایت بایرن صرف نظر می‌کند. نفر اول این لیست، ژابی آلونسو بود که تصمیم گرفت یک سال دیگر هم در بایر لورکوزن بماند و نفر دوم نیز کسی نبود جز سرمربی سابق مونیخی‌ها: یولیان ناگلزمان، کسی که تصمیم گرفت قراردادش با تیم ملی آلمان را تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید کند.

در راستای منتفی شدن حضور سه سرمربی مورد علاقه بایرن مونیخ، نشریه بیلد نگاهی به وضعیت دیگر گزینه‌هایی انداخته که در ماه‌های اخیر به اف‌سی بایرن مرتبط شده‌ و زمزمه‌هایی مبنی بر نشستن آن‌ها روی نیمکت باواریایی‌ها به گوش رسیده‌است. یکی از نام‌هایی که حوالی آلیانتس آرنا ردوبدل شده، زین الدین زیدان، اسطوره فوتبال فرانسه و سرمربی سابق رئال مادرید است، اما در حال حاضر بایرن به دو دلیل سراغ این مرد محبوب دنیای فوتبال نمی‌رود.

چرا بایرن مونیخ با زیدان مذاکره نمی‌کند؟

هنوز هیچ تماسی بین بایرن مونیخ و زین الدین زیدان ردوبدل نشده‌است، چرا که بایرن به توانایی‌های سرمربی فرانسوی در برقراری ارتباط با بازیکنان شک دارد. زیدان زبان آلمانی بلد نیست و به انگلیسی هم تسلط کافی ندارد. از طرفی، زیدان به عنوان سرمربی صاحب سبک و ایده‌پرداز و رهبری که از نظر تاکتیکی باعث پیشرفت و تحول تیم شود، شناخته نمی‌شود. این دو دلیل باعث شده فعلاً بایرن مونیخ قصدی برای مذاکره با سرمربی سابق رئال مادرید نداشته باشد.

 

همچنین بخوانید:

ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • سکوت هالیوودی سلبریتی‌ها در اعتراضات آمریکا
  • تصادفات نیازمند کروکی/ آنچه رانندگان باید بدانند
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!
  • امضای ۲ سند توسط روسای کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • «قبرستان نو» با حفظ حرمت تمام قبور بهسازی می‌شود / هیچ تخریبی در کار نیست
  • مذاکرات اطلاعاتی- امنیتی ترکیه و سومالی
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • سومین دور مذاکرات مربوط به توافقنامه امنیتی آمریکا و اوکراین
  • دیوان بین‌المللی کیفری از اظهارنظر درباره موضوع حکم بازداشت نتانیاهو خودداری کرد