Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@02:45:36 GMT

تجلیل از پرستاران و کادر سلامت باغملک

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۷۵۸۸

تجلیل از پرستاران و کادر سلامت باغملک

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، جاودان زاده مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک ضمن تبریک ولادت حضرت زینب و روز پرستار گفت: طی مراسمی از ۱۸ نفر از پرستاران و کادر سلامت شبکه بهداشت و درمان شهرستان تجلیل شد.

او افزود: حضرت زینب (س) الگویی ماندگار و سرمشقی مناسب برای پرستاران عزیز است که امروز قشر پرستار منش و رفتار این بانوی بزرگ را سرلوحه کار خود جهت خدمت به بیماران قرار داده و تجلیل از قشر پرستار و قدرشناسی از زحمات شبانه روزی آنان برای همه ما رسالتی انسانی و اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاودان زاده در خصوص اهمیت روز جهانی پرستار اظهار داشت: پرستاران مهمترین رابط بین پزشک و بیمار هستند، یک پزشک بیمار را معاینه می‌کند و درد را تشخیص می‌دهد و جهت بهبودی فقط دارو تجویز می‌کند، اما در نهایت این پرستار است که بر بالین بیمار می‌ماند و با ارائه خدمات و تزریق داروی بموقع و سر ساعت درمان را ادامه می‌دهد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک تصریح کرد: بدون کادر پرستاری، یک مرکز پزشکی حتی برای یک روز هم نمی‌تواند فعالیت خود را داشته باشد؛ بنابراین با توجه به این واقعیت‌ها، خدمات پرستاری اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

 حجت الاسلام بهمنی امام جمعه باغملک نیز ضمن عرض تبریک به پرستاران و کادر سلامت از زحمات آنان خاصه در ۲ سال مبارزه با کرونا صمیمانه تقدیر و تشکر کرد و پرستاران را فرشته‌های زمینی و وجود آن‌ها در جامعه درمانی را امید بخش برای بیماران توصیف کرد.

این مراسم  با حضور امام جمعه، رئیس دفتر نماینده مردم شهرستان‌های باغملک، ایذه و دزپارت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، مسئولین و کارشناسان واحد‌های شبکه بهداشت و مجموعه کادر سلامت برگزار شد.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز پرستار تجلیل از پرستاران شبکه بهداشت کادر سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران

با تصویب مجلس شورای اسلامی ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل نمایندگان در سال جاری اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش مشرق، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ اظهار کرد: دوستان دولت و کمیسیون تلفیق پیشنهاد دادند که از ردیف جدول هفت مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: براین اساس بنابر موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • در برخی از حوزه‌های پرستاری پیوست عدالت وجود ندارد
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • موج بالای مهاجرت پرستاران؛ عمانی‌ها ۶ برابر ایران حقوق می‌دهند | مقاومت عجیب با وجود کمبود پرستار!
  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند
  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران