Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-02@21:58:52 GMT

گل زیبایی صیادمنش مانع از شکست زوریا شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۷۶۶۶

گل زیبایی صیادمنش مانع از شکست زوریا شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ از هفته هجدهم رقابت های لیگ فوتبال اوکراین، زوریا در خانه دیناموکیف به میدان رفت و به تساوی یک بر یک دست یافت.

گل اول بازی را بویالسکی بازیکن دیناموکیف در دقیقه ۴۴ به ثمر رساند اما اللهیار صیادمنش به زیبایی موفق شد در دقیقه ۴۹ برای زوریا گلزنی کند تا مانع از شکست تیمش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادمنش به طور کامل ۹۰ دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت.

زوریا با این تساوی ۳۶ امتیازی شد و در رده چهارم قرار دارد.دیناموکیف هم با ۴۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

۲۵۱۲۵۴
 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: الهیار صیادمنش لژیونر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند

 دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا با شکست خانگی سردار آزمون و یارانش برابر قهرمان جدید بوندس‌لیگا و تساوی مارسی در فرانسه برابر آتالانتا به پایان رسید.

به گزارش تسنیم، دیدارهای دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا، شب گذشته (پنجشنبه) به صورت همزمان از ساعت 22:30 به وقت تهران برگزار شد که در پایان آنها رم به بایرلورکوزن باخت و نبرد مارسی و آتالانتا با تساوی همراه بود.

در ورزشگاه المپیکوی شهر رم، تیم فوتبال رم برابر میهمان آلمانی خود بایرلورکوزن با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد. فلورین ویرتز در دقیقه 28 و رابرت آندریخ در دقیقه 73 گل‌های قهرمان جدید بوندس‌لیگا را به ثمر رساندند تا این تیم گام بلندی به سوی فینال بردارد و شانس خود برای کسب سه‌گانه را افزایش دهد. سردار آزمون مهاجم ایرانی رم در دقیقه 79 این بازی به جای روملو لوکاکو به میدان رفت، اما نتوانست دروازه تیم اصلی خود را باز کند. 

در بازی دیگر که در ورزشگاه ولودروم شهر مارسی برگزار شد تیم فوتبال مارسی برابر آتالانتا به تساوی یک - یک رضایت داد. جانلوکا اسکاماکا در دقیقه 11 گل نخست را برای نماینده ایتالیا به ثمر رساند و شانسل امبما در دقیقه 20 گل تساوی را برای میزبان فرانسوی زد.

دیدارهای دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا پنجشنبه هفته آینده به میزبانی لورکوزن و آتالانتا برگزار خواهند شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • آزمون و رم در خانه مغلوب بایرلورکوزن شدند؛ مارسی و آتالانتا به تساوی رسیدند
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • صعود عراق به المپیک برای نویدکیا گران‌ تمام شد
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • تساوی دربی استان کرمان | مس رفسنجان ۱-۱ گل گهر سیرجان
  • رئال مادرید و کسب ۴ تساوی پیاپی برای اولین‌ بار در لیگ قهرمانان اروپا
  • بایرن - رئال: در این‌جا همه‌چیز با شکوه‌ است
  • سپاهان و ۲۲۸۰ روز شکست ناپذیری در خانه پرسپولیس