Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در آخرین دیدار از هفته پانزدهم رقابت‌های بوندسلیگا آلمان، تیم فوتبال آینتراخت فرانکفورت از ساعت ۲۰ یکشنبه شب در ورزشگاه خانگی خود مقابل بایرن لورکوزن قرار گرفت که این دیدار با برتری ۵ بر ۲ خاتمه یافت.

لورکوزن که امسال یکی از مدعیان بوندسلیگا آلمان است، به‌دنبال این بود تا بتواند با کسب امتیاز از این دیدار، خود را به دو تیم بالای جدول نزدیک کند و فرانکفورتی ها هم درصدد بودند تا از این بازی خانگی امتیاز گرفته و شرایط خود را در جدول بهبود بخشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال این تیم میهمان بود که در دقیقه ۵ توسط پاتریک شیک به گل رسید. در دقیقه ۲۲، باردیگر این ستاره سابق رم گل دوم لورکوزن را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند تا اختلاف دو برابر شود.

تنها یک دقیقه پس از این گل بود که تیم میزبان توانست یکی از گل‌های خورده را توسط توتا برزیلی جبران کند. در دقیقه ۳۰ هم لیندستورم  گل دوم تیم میزبان را به ثمر رساند تا بازی در نیمه نخست با تساوی خاتمه بیابد.

در نیمه دوم اما ورق کاملا به نفع تیم میزبان برگشت و آنها سه بار در دقایق ۵۰،۶۶ و ۷۶ گلزنی کردند تا شاگردان اولیور گلاسنر لورکوزن مدعی را در هم بکوبند.

با این نتیجه اینتراخت فرانکفورت ۲۱ امتیازی شد و در رده نهم جدول قرار گرفت. لورکوزن هم با ۲۷ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

در پایان هفته پانزدهم بوندسدیگا آلمان، تیم فوتبال بایرن مونیخ با ۳۷ امتیاز صدرنشین و دورتموند با ۳۱ امتیاز در تعقیب این تیم است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بوندسلیگا ایرنا بایرلورکوزن بوندسلیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است

پس از شکست ۲-۰ آاس رم مقابل بایرلورکوزن در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا ۲۰۲۳/۲۴، دنیله ده روسی گفتگویی با خبرنگاران داشت.

سرمربی رم در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

ما مقابل یک تیم قدرتمند بازی کردیم و اگر آنها گل اول را بزنند، به دلیل نحوه مدیریت توپ، بازگشت به بازی دشوار می شود. بعد از گل کمی بی نظم و عجول شدیم.

عملکرد کلی به درستی انجام شد. من نیمه اول را دوست داشتم. سریعا توپ را از آنها پس می گرفتیم. دقیقا همه چیز طبق برنامه پیش رفت، به جز اینکه گل اول را آنها زدند. 

آیا اشتباه کارسدورپ برای رم گران تمام شد؟ لحظات همیشه تعیین کننده هستند، اما بی انصافی است اگر امروز انگشت اتهام را به سمت کسی بگیریم. اشکالی ندارد، اشتباه هم بخشی از بازی است. همه ما با هم از این وضعیت خارج می شویم، هنوز بازی برگشت باقی مانده است.

در آخرین دقایق، ۲ فرصت باورنکردنی را از دست دادیم. امشب، شب آنها بود و در کل امسال، سال آنهاست. شاید در بازی برگشت اوضاع تغییر کند. من اعتقاد زیادی دارم، بدیهی است که دشوار خواهد بود، اما بیایید تسلیم نشویم.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • سردار آزمون اجازه بزن بزن نداد!(عکس)
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • رم ۰-۲ لورکوزن: ژابی در اروپا هم نمی‌بازد
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن در حضور کوتاه آزمون
  • شیراز با برد مقابل صدرنشین خندید
  • با برد دورتموند: سهمیه پنجم چمپیونزلیگ به آلمان رسید
  • ده‌روسی: باید از روحیه لورکوزن بترسیم!
  • فولاد میزبان آلومینیوم