Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و  به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در متن پیام سید علی احمد زاده آمده است: درگذشت فرهنگی فرهیخته، خبرنگار پرتلاش و محبوب و بسیجی همیشه در صحنه، مرحوم مغفور "سید حمدالله خواهش نیک" را به همه مردم استان و بویژه خانواده معزز ایشان تسلیت عرض می کنم.

وی همچنین آورده است: آسمانی شدن این بزرگ مرد نیکو خصال در جوار حریم حرم رضوی (ع) نشان از پاکی روح و نزدیکی قلبی به ساحت قدسی حضرات معصومین (ع) بوده و مزد معنوی سال های خدمت صادقانه به مردم و تقوی و پرهیزگاری وی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در پایان این متن آمده است: علو درجات را برای روح مطهر ایشان و صبر و اجر را برای قاطبه دوستداران و خانواده بزرگوار ایشان مسالت دارم.

پیکر زنده یاد سید حمدالله خواهش نیک چهره فرهنگی و رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد پس از تشییع باشکوه از سپیدان تا مرکز این استان ، در شهر یاسوج به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، عصر امروز (یکشنبه ) پیکر این چهره فرهنگی و رسانه ای بر دستان جمعیت زیادی از فرهنگیان، معلمان، دوستداران و همکاران وی از استان کهگیلویه و بویراحمد و برخی استانهای همجوار بطرز باشکوهی تشییع و بدرقه منزل ابدی شد.

سید حمدالله خواهش‌نیک خبرنگار حرفه ای و با اخلاق استان کهگیلویه و بویراحمد و معاون سواد آموزی آموزش و پرورش این استان هجدهم آذر ماه بر اثر عارضه مغزی در مشهد مقدس دارفانی را وداع گفت.

زنده یاد خواهش‌نیک یکی از گزارشگران معروف صدا و سیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد و از فعالان رسانه ای است.
خواهش نیک بنیانگذار برنامه متفاوت "گفتن نگین" در شبکه استانی دنا بود. این گزارشگر برجسته که از دهه ۷۰کار خبری را آغاز کرده بود  در این برنامه مشکلات و مسائلی را که در حالت عادی رسانه ها از گفتن آن منع می شدند در قالب خبر بیان می کرد.
وی خبرهای مربوط به اهدای اعضا بیماران مرگ مغزی را تهیه و گفت و گو با خانواده های آنها را انجام می داد و در این زمینه رکورددار بود.
با اینکه خود در زمره مدیران بود اما همیشه به دلیل روحیه مردمی ، وجهه فرهنگی وی به عنوان معلم و حتی خبرنگار بر دیگر مسئولیت هایش پیشی می گرفت.
این خبرنگار حرفه ای و با اخلاق متولد پنجم شهریور ماه سال ۱۳۵۰ در منطقه سادات امامزاده علی است. آنچنان که در زندگینامه اش گفته است: از کودکی به خبرنگاری و مقاله نویسی علاقه داشته و در دوره راهنمایی و دبیرستان و تربیت معلم کارهای هنری و مسابقات شرکت می‌کرده است.
دوران ابتدایی را در سادات امامزاده علی و سرفاریاب و راهنمایی در سرفاریاب و همچنین متوسطه را در دبیرستان شهید بهشتی دهدشت در رشته ریاضی و فیزیک گذراند.
پس از آن وارد تربیت معلم شیراز شد و به عنوان دبیر در مناطق چاروسا، دهدشت و حومه یاسوج خدمت کرد.
 در سال ۷۰  در "خبر جنوب" شیراز اولین تجربه خبرنگاری را پیدا کرد و پس از آن حدود سال ۷۷ با نشریه زاگرس در استان کهگیلویه وبویراحمد و سال ۷۹ و ۸۰ خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) این استان کار کرد و پس از آن وارد صدا و سیما شد.
شادروان خواهش نیک در تمامی سالهای فعالیت جزو خبرنگاران خوشنام استان و کشور  و صدای مردم کهگیلویه و بویراحمد در رسانه ملی بود.
این فعال رسانه ای ظهر (پنجشنبه ) هفته ای که گذشت در حالی که در مشهد مقدس ،پس از زیارت حرم مطهر امام رضا (ع)در حین بازگشت و در فرودگاه دچار سکته مغزی شد و دار فانی را وداع گفت.

برچسب‌ها کهگیلویه و بویراحمد رسانه یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد رسانه یاسوج کهگیلویه و بویراحمد رسانه یاسوج استان کهگیلویه و بویراحمد خواهش نیک رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی کهگیلویه و بویراحمد با حضور فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075155 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر دبیرکل دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از رسانه ها
  • زنگ «سپاس معلم» در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • یگانی از ارتش در کهگیلویه و بویراحمد مستقر شود
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی با برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش در گچساران
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • ۳۰۰ برنامه متنوع در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود