Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@22:44:58 GMT

مشکل جدید پرسپولیس؛ گلزنی!

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۷۸۷۸

مهاجمان پرسپولیس در بازی های اخیر این تیم بسیار بی دقت عمل کرده اند

کادرفنی تیم پرسپولیس از برتری این تیم در تعداد پاس های رد و بدل شده بارها سخن گفته است.

به گزارش طرفداری، باید گفت کادرفنی پرسپولیس به درستی این ادعا را دارد و پرسپولیس بیشترین پاس رد و بدل شده را بین بازیکنان خود در مسابقات لیگ داشته و آمار کارهای ترکیبی و بازی گروهی این تیم در حد شایسته ای است اما مساله اینجاست پرسپولیس در سالهای دیگر هم این آمار شایسته را در اختیار داشت، در شش فصل گذشته پرسپولیس همواره بیشترین مالکیت توپ را در اختیار داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشکل این روزهای پرسپولیس بیشتر در فاز هجومی است.

پرسپولیس به خصوص در نیم فصل اول لیگ پارسال هم مشکل گلزنی داشت اما مشکل این تیم در گلزنی بارها از سوی سیدجلال حسینی و احمد نوراللهی که هیچ کدام مهاجم نبودند حل می شد به طوری که در مقطعی نوراللهی گلزن اول و سیدجلال گلزن دوم پرسپولیس محسوب می شدند. با این حال این فصل در اکثر بازی های سیدجلال در زمین نبوده و نوراللهی هم که از تیم جدا شده است و مهاجمان سرخ ها هم خوب نبودند تا شرایط سخت شود.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! انتشار قرارداد حسن یزدانی با فولادین ذوب آمل / عکس جرارد: لیورپول با یک پنالتی از دست ما در رفت؛ زندگی ام را به این باشگاه دادم اسونسون، سرمربی ماینتس: چرا از صحنه مشکوک به پنالتی سوالی نمی کنید؟ خطای پنالتی از 70 متری مشخص بود فرمول یک | راننده ایرانی ویلیامز، قهرمان فصل 2021 را عوض کرد!

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۷۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی عبدالکریم حسن، هر دو دست گلر پرسپولیس را شکست!

در جریان تمرینات پرسپولیس عبدالکریم حسن باعث شکستگی دست گلر جوان این تیم شد.

به گزارس مشرق، پرسپولیس در فصل جاری اگرچه به غیر از علیرضا بیرانوند گلر بزرگسال دیگری در لیست خود نداشته اما دروازه‌بان‌های جوانی دارد که بسیار آینده‌دار نشان داده‌اند. از امیر رضا رفیعی گرفته تا مهرشاد اسدی، عرفان نجاری، محمد گندمی و امیر محمد قزوینه که بعد از درخشش در تیم نوجوانان به تازگی به جمع این نفرات اضافه شده است.

همه این دروازه‌بان‌ها زیر نظر سانتوس، مربی گلرهای پرسپولیس تمرین می‌کنند تا پیشرفت کنند. اما در اوایل هفته‌ای که گذشت یک اتفاق تلخ برای محمد گندمی، گلر جوان پرسپولیس رخ می‌دهد. او که از سوی حسین عبدی به تیم ملی جوانان دعوت شده، یک روز قبل از حضور در اردوی تیم ملی در جریان تمرین سرخپوشان با عبدالکریم حسن به نوعی کل‌کل کرده و ادعا می‌کند می‌تواند پنالتی او را مهار کند.

عبدالکریم به این گلر می‌گوید ضربه پنالتی‌اش را به وسط می‌زند و اگر موفق به مهار آن شود برنده این جدال خواهد بود. قابل توجه اینکه حسن ضربه‌اش را به وسط می‌زند اما ضربه او آنقدر محکم بوده که باعث شکستگی هر دو دست گندمی از ناحیه مچ دست می‌شود!

گویا شکستگی یکی از دستان این دروازه‌بان جوان شدید بوده و این مساله باعث خواهد شد او چند ماهی دور از تمرینات باشد. این اتفاق باعث ناراحتی خود عبدالکریم هم شده و او جویای احوال این دروازه‌بان جوان می‌شود. 

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیگر خبرها

  • سیدجلال مربی دیگر سکوت نمی‌کند
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • پنالتی عبدالکریم حسن، هر دو دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • تساوی الوحده در حضور نوراللهی
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی
  • ضربات پنالتی نفس‌گیر تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک + ویدئو
  • حذف قرمز پوشان در شب نفس‌گیر اراک
  • مشکل بزرگ استقلال با مالک جدید پرسپولیس