Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدارهای هفته هفدهم لالیگا با ثبت یک بازی بدون برد دیگر در کارنامه شاگردان ژاوی هرناندس و پیروزی رئال بتیس مقابل سوسیه‌داد پیگیری شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته هفدهم لالیگا، امروز (یکشنبه) دو بازی انجام شد که در اولین و مهمترین‌شان تیم فوتبال بارسلونا در خانه اوساسونا به تساوی 2-2 رضایت داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتیجه در حالی در کارنامه کاتالان‌ها ثبت شد که آنها دو بار از حریف خود پیش افتادند و هر دو بار برتری‌شان را از دست دادند.

داوید گارسیا در دقیقه 14 و اسکیل آویلا در دقیقه 86 برای اوساسونا و نیکو گونزالس در دقیقه 12 و عبده ازلزولی در دقیقه 49 برای بارسلونا گلزنی کردند.

به این ترتیب شما بازی‌های بدون برد متوالی بارسلونا در تمامی رقابت‌ها به سه بازی افزایش و این تیم به رده هشتم لالیگا سقوط کرد. بازی بعدی کاتالان‌ها در خانه برابر الچه است. اوساسونا هم اگرچه به روند ناکامی‌هایش برای کسب پیروزی ادامه داد اما موفق به کسب امتیاز ارزشمندی از حریف پرآوازه خود شد.

در بازی دوم تیم فوتبال رئال بتیس در ورزشگاه خانگی خود بنیتو ویامارین با نتیجه قاطع 4 بر صفر بر میهمان خود رئال سوسیه‌داد غلبه کرد. الکس مورنو دو بار در دقایق 14 و 79، خوانمی در دقیقه 57 و نبیل فکیر در دقیقه 65 گل‌های تیم سبز و سفیدپوش آندلس را به ثمر رساندند. به این ترتیب دهمین پیروزی بتیس رقم خورد تا این تیم با 33 امتیاز به رده سوم جدول صعود کند و بالاتر از اتلتیکومادرید قرار بگیرد. سوسیه‌داد هم که برخلاف ابتدا فصل مدتی است روی دور ناکامی افتاده، چهارمین شکست فصلش را متحمل شد و با 29 امتیاز در رده پنجم قرار گرفت.

در آخرین بازی امشب لالیگا از ساعت 23:30 در دربی مادرید، رئال میزبان اتلتیکو خواهد بود.

جدول رده‌بندی لالیگا

 

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا لالیگا بارسلونا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، بارسا دیشب برد تا کار قهرمانی رئال شاید به دو هفته بعد موکول شود. البته هنوز هم ممکن است رئال شنبه بعد قهرمانی‌اش در لالیگا مسجل شود. 

برای این مهم رئال که ساعت 17.45 به وقت تهران برابر کادیز بازی دارد، باید سه امتیاز را بگیرد و منتظر باشد ساعاتی بعد بارسا در زمین خیرونا امتیاز از دست بدهد. در این صورت قهرمانی 36 رئال قطعی می‌شود.

با این حال مشخص نیست رئال مادرید در میدان معروف سیلبس جشن قهرمانی سنتی خود را برگزار کند یا خیر چرا که چهارشنبه بعد بازی حساس برگشت با بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان در پیش است.

دو سال پیش نیز شرایط مشابه بود. رئال بعد از شکست 4-3 از سیتی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان توانست اسپانیول را شکست دهد و قهرمان لالیگا شود. کارلتو قبل از بازی گفته بود اگر قهرمان شویم، بدون توجه به بازی برگشت با سیتی جشن می‌گیریم. رئال جشن گرفت و در بازی برگشت نیز سیتی را 3-1 برد و به فینال رفت.

همان سوال بار دیگر تکرار شده ولی می‌توان حدس زد اگر شنبه رئال قهرمان شود، در سیبلس جشن قهرمانی برپا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • رئال مادرید و ثبت رکورد 8 بازی بدون شکست متوالی مقابل بایرن مونیخ
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • تردید بزرگ رئال: جشن قهرمانی بگیریم یا نه!
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • خلاصه‌بازی بارسلونا و والنسیا + فیلم
  • گل های بازی بارسلونا 4-2 والنسیا (لالیگا - 2023/24)
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • ژاوی: سرشار از قدرت و انرژی هستم؛ هدف بارسلونا نایب‌قهرمانی لالیگا است