Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@11:53:32 GMT

۹۱درصد جمعیت گیلانغرب علیه کرونا واکسینه شده اند

تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۸۰۱۹

۹۱درصد جمعیت گیلانغرب علیه کرونا واکسینه شده اند

به گزارش خبرنگار ایرنا، دکتر فریدون نوری عصر یکشنبه در آیین گرامیداشت هفته پرستار با حضور مسوولان گیلانغرب در بیمارستان الزهرا (س) این شهرستان با تجلیل از خدمات پرستاران افزود: همچنین پنج درصد از جمعیت هدف این نیز دُز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی اظهار داشت: ۱۰۰درصد دانش آموزان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال در این شهرستان با  تزریق دُز اول و۸۷ درصد نیز با دریافت دُز دوم واکسن کرونا عیله این ویروس واکسینه شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

                                                       

رییس شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب گفت: هم اکنون سه نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در بیمارستان الزهرا (س) و دیگر بیمارستان های استان کرمانشاه بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

دکتر نوری افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون از مجموع ۱۷ هزار و ۵۰۸نمونه اخذ شده، چهار هزار و ۴۸۱ مورد مثبت بوده است که از این تعداد ۱۱۴ مورد فوت شده اند.

وی با قدردانی از مشارکت حداکثری مردم در برنامه واکسیناسیون علیه کرونا ادامه داد:آن دسته از اهالی شهرستان که تاکنون به هر دلیل موفق به دریافت واکسن نشده‌اند هرچه سریع تر برای سلامتی خود، خانواده و جامعه بزرگ کلهر نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

نوری اظهار کرد: افرادی که نوبت دوم و یا سوم واکسن خود را دریافت نکرده‌اند در اسرع وقت به نزدیکترین خانه بهداشت، پایگاه سلامت و یا مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مراجعه کنند.

 در پایان این مراسم از خدمات مدافعان سلامت و پرستاران با اهدای شاخه های گل قدردانی شد.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲ هزار نفر جمعیت دارد.   

برچسب‌ها گیلانغرب ویروس کرونا مراسم تجلیل روز پرستار واکسن کووید 19

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلانغرب ویروس کرونا مراسم تجلیل گیلانغرب ویروس کرونا مراسم تجلیل روز پرستار واکسن کووید 19 شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۸۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب

سرهنگ منصور محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از وقوع قتل یک نفر در روزهای پایانی فروردین سال جاری در یکی روستاهای بخش گواور گیلانغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی گیلانغرب با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی قاتل فراری در یکی از شهرهای استان ایلام شده و طی عملیاتی منجسم موفق به دستگیری این فرد شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب با اشاره به انتقال متهم دستگیر شده به پلیس آگاهی گیلانغرب، تصریح کرد: این فرد در بازجویی‌ها به قتل اعتراف و انگیزه‌اش را اختلافات شخصی و انتقام جویی عنوان کرد.

محمدی در پایان سخنانش از تشکیل پرونده‌ای در این خصوص و معرفی فرد قاتل به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

کد خبر 6091358

دیگر خبرها

  • بیش۱۸۷ هزار مادر در سال گذشته مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • آغاز برداشت کلزا از مزارع  گيلانغرب
  • شرایط دریافت وام‌ها و تسهیلات فرزندآوری باید تسهیل شود
  • ناسا یک پیام از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین دریافت کرد
  • اعتراف «آسترازنکا» درباره عوارض جانبی واکسن
  • اعتراف «آسترازنکا» برای اولین‌بار درباره عوارض جانبی خطرناک واکسن خود
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاوره فرزندآوری دریافت کردند
  • بیش از ۱۸۷ هزار مادر همدانی مشاور فرزندآوری دریافت کردند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • قاتل فراری در دام پلیس آگاهی گیلانغرب