Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، احمد ریواده شامگاه یکشنبه در کمیته پیشگیری ستاد مدیریت مقابله با کرونا استان سمنان در سالن جلسات غدیر استانداری افزود: طرح مدیریت هوشمند کرونا در سراسر استان سمنان از امروز بر بستر سامانه ها آغاز شد و سیاست های ذیل آن اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح مدیریت ‌هوشمند کرونا بر پایه سامانه هاست، ادامه داد: واکسیناسیون فعال و غربالگری و آزمایش کرونا، دو مولفه اساسی و راهبردی طرح مدیریت هوشمند کروناست که مسئولان امر در پنج گروه هدف در این طرح باید به آن توجه و اهتمام جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریواده تاکید کرد: باید سیاست های ستاد ملی مدیریت مقابله با کرونا را در حوزه پیشگیری با جدیت با جدیت دنبال کرد و تمامی دستگاه های اجرایی، متناسب با وظایفی که توسط ستاد ملی و استانی مدیریت مقابله با کرونا برای آنها تعیین می شود، باید اقدامات لازم را در حوزه طرح مدیریت هوشمند کرونا به انجام برسانند.

وی گفت: اولویت دستگاه های اجرایی استان سمنان مقابله با کروناست و تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان باید حفظ سلامت مردم را در اولویت کاری خود قرار دهند و در این امر مشارکت فعال داشته باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: محوریت در طرح هوشمند مدیریت کرونا، دانشگاه علوم‌ پزشکی است و نیاز است تا بر اساس مولفه و راهبردهای واکسیناسیون و غربالگری و بیماریابی، برنامه اقدام تدوین و طراحی شود.

وی با اشاره به اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در تمام استان باید در یک سطح قرار داشته باشد، گفت: دسترسی به سبد واکسیناسیون در تمام استان به صورت یکسان تامین شود و در اجرای صحیح طرح مدیریت هوشمند کرونا، توجه جدی به امر واکسیناسیون به عنوان پایه و اساس تحقق موفقیت در این طرح، امری حائز اهمیت است.

ریواده خاطرنشان کرد: ضرورت دارد در اجرای این طرح، از ظرفیت خبرگان دانشگاهی، متخصصان و کارشناسان حوزه اپیدمیولوژی و نمایندگان دستگاه های اجرایی استفاده شود ‌تا کنترل و کاهش بیماری در استان محقق شود.

وی اضافه کرد: در امر مدیریت مقابله با کرونا به دنبال آمارسازی و تغییر صورت مساله نیستیم بلکه به دنبال این هستیم تا اقداماتی را که بیانگر رفتار اجتماعی مردم فهیم استان است در سطح ملی به صورت مطلوب انعکاس یابد.

طبق جدیدترین رنگ بندی سامانه ماسک، شهرستان های دامغان، شاهرود، سمنان، گرمسار و سرخه، در وضعیت زرد و شهرستان‌های مهدیشهر، آرادان و میامی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

برچسب‌ها کرونا ویروس کرونا سمنان طرح واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون استانداری سمنان بهداشت و سلامت فاصله گذاری هوشمند پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا سمنان کرونا ویروس کرونا سمنان طرح واکسیناسیون کرونا واکسیناسیون استانداری سمنان بهداشت و سلامت فاصله گذاری هوشمند طرح مدیریت هوشمند کرونا مدیریت مقابله با کرونا دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی شهر جدید سهند به عنوان اولین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی دولتی‌ساز در سطح استان آذربایجان شرقی شناخته می‌شود که افتتاح این مجموعه آموزشی در خدمت‌رسانی به شهر جدید سهند، شهرستان اسکو، آذرشهر و سایر شهر‌های اطراف موثر خواهد بود.

این مدرسه هوشمند با مساحت بیش از ۱۸۰۰ متر مربع و محوطه ۱۱۰۰ متر مربع، دارای آسانسور ۲۰ نفره و برانکاردبر بوده و امکانات ویژه‌ای چون آزمایشگاه، سالن چندمنظوره، ۴ کارگاه و ۲۰ فضای آموزشی ، سالن ورزشی و... را داراست که با هزینه کرد ۳۵۰ میلیارد ریال توسط شرکت عمران شهر جدید سهند احداث و هوشمندسازی شده است.

با افتتاح و بهره‌برداری از این مدرسه سرانه آموزشی کودکان استثنایی در سطح شهرستان افزایش بیش از دوبرابری خواهد یافت. 

آیتم‌های هوشمندسازی مدرسه شامل موارد زیر است:

کنترل هوشمند سیستم سرمایشی و گرمایشی تمامی فضا‌ها با قابلیت تعریف زمان بندی در راستای مدیریت مصرف انرژی، کنترل و مونیتورینگ از راه دور و اجرای سناریو‌های متفاوت برای فصل مختلف سال

نصب دوربین‌های هوشمند برای کنترل تردد در کریدورها، فضا‌های آموزشی و محوطه بیرونی 

نصب دوربین هوشمند با قابلیت ضبط برنامه‌های کلاس‌ها به منظور تولید محتوای آموزشی

نصب سنسور‌های حرکتی هوشمند برای کنترل سیستم امنیتی تردد‌ها و اتوماتیک سازی روشنایی فضا‌های آموزشی

نصب رله‌های کنترلی برای هوشمندسازی پرده‌های اتاق‌های مدیریت، معاونت و سالن همایش

نصب کلید‌های فول هوشمند در اتاق‌های مدیریت، معاونت‌ها و سالن‌ها

نصب آیفون تصویری هوشمند با قابلیت کنترل از اتاق مدیریت و اتاق معاونت ورودی و همچنین از راه دور توسط گوشی موبایل

نصب دو عدد تاچ پنل لمسی در اتاق مدیریت و اتاق معاونت ورودی جهت مونیتورینگ و کنترل کلیه سیستم‌های هوشمند

پیاده سازی سیستم صوتی حرفه‌ای برای سالن همایش و سالن ورزشی

کنترل ورود و خروج سالن‌های همایش و ورزشی با امکان تعریف رمز، کارت و اثرانگشت جهت ایجاد دسترسی‌های متفاوت برای افراد مختلف.

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند 
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد
  • آغاز واکسیناسیون حجاج البرزی
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • غربالگری رانندگان پرخطر در آذربایجان‌شرقی طرحی مهم و موثر است
  • آغاز واکسیناسیون زائران حج تمتع ۱۴۰۳ در خراسان رضوی 
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند