Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاری سن ژرمن بعد از دو تساوی متوالی در لیگ یک فرانسه، امشب موفق شد۲ بر صفر موناکو را شکست دهد.

به گزارش ایلنا، پاری سن ژرمن با ۴۲ امتیاز و فاصله ۱۰ امتیازی با تیم دوم، به عنوان صدرنشین مطلق لیگ یک فرانسه وارد هفته هجدهم شد؛ جایی که باید در ورزشگاه پارک ده پرنس پاریس به مصاف موناکو می رفت. حریف امشب پاریسی ها با ۲۶ امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی حضور داشت و می توانست با کسب پیروزی که البته احتمال آن بسیار ضعیف به نظر می رسید، سه پله در جدول رده بندی صعود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاری سن ژرمن که طی دو هفته اخیر در لیگ فرانسه موفق به کسب برد نشده و مقابل لنس و نیس به تساوی رسیده بود، پس از پیروزی ۴ بر یک مقابل بروژ در لیگ قهرمانان اروپا، با روحیه ای بالا در بازی امشب حاضر شد و برتری مشهودی نسبت به حریف از همان شروع کار داشت.

در شبی که در غیاب نیمارِ مصدوم که در جایگاه ویژه ورزشگاه حضور داشت، لیونل مسی، کیلیان امباپه و آنخل دی ماریا تشکیل دهنده مثلث خط حمله پاریس بودند، این تیم نیمه اول را با پیروزی دو بر صفر به پایان رساند. هر دو گل میزبان در این نیمه را امباپه به ثمر رساند. ستاره فرانسوی در دقیقه ۱۲ از روی نقطه پنالتی دروازه را باز کرد و در حالی که می رفت نیمه با همین یک گل به پایان برسد با یک شوت کات دار زیبا از داخل محوطه جریمه گل دوم را هم وارد دروازه نوبل کرد؛ این گل روی پاس لیونل مسی به ثمر رسید.

نیمه دوم با برتری دوباره پاریس شروع شد. موناکو در همان دقایق نخست این نیمه سه تغییر را در ترکیب خود ایجاد کرد تا بلکه بتواند در جبران گل های خورده موفق عمل کند اما پاریس همچنان تیم برتر میدان بود و اجازه کار خاصی به حریف نداد. لیونل مسی در این نیمه دو بار تا آستانه باز کردن دروازه موناکو پیش رفت ولی یک بار ضربه چیپ او (دقیقه ۷۰) از کنار دروازه راهی اوت شد و یک بار هم ضربه دقیق این بازیکن در موقعیت تک به تک (دقیقه ۸۰) با حداقل فاصله از کنار تیرک عمودی دروازه به بیرون رفت.

بازی دو تیم در نهایت با همان نتیجه ای که در نیمه اول رقم خورده بود به پایان رسید تا پاری سن ژرمن با کسب این پیروزی ۴۵ امتیازی شده و به صدرنشینی مقتدرانه خود تداوم ببخشد. موناکو هم با ۲۸ امتیاز فرصت صعود در جدول رده بندی را از دست داد تا هفته هجدهم را با رتبه هشتم به پایان برساند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: موناکو پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن موناکو پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن و لوآور از سری رقابت‌های هفته ۳۱ لیگ یک فرانسه امروز شنبه ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم با نتیجه دو بر صفر به سود پاریس پایان یافت. پاری‌سن ژرمن اگر در بازی امروز پیروز شود سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمان لیگ فرانسه خواهد شد. در حال حاضر تیم موناکو در رده دوم و برست در رده سوم لیگ فرانسه قرار دارند.

سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • پاری‌سن‌ژرمن با تساوی خانگی مهیای سفر به آلمان شد
  • شب موعود رسید: آخرین قهرمانی امباپه در پاریس
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • توصیه موسیالا به امباپه: به بایرن بیا!
  • ترفند جالب رئال برای دو برابر کردن دستمزد امباپه
  • کیلیان ام باپه در اوج؛ بهترین آمار گلزنی دوران حرفه‌ای ستاره فرانسوی