Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@10:02:47 GMT

کره شمالی از سلاح کشتار جمعی خلع کامل شود!

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۸۵۱۱

کره شمالی از سلاح کشتار جمعی خلع کامل شود!

ژاپن بر اهمیت پایبندی به هدف تحقق خلع کامل سلاح هسته‌ای و قابل اجرا و بی‌بازگشت سلاح‌های کشتار جمعی و موشک‌های بالستیک در کره شمالی در تمام سطوح تاکید کرد.

به گزارش برنا، به نقل از رویترز، یوشیماسا هایاشی، وزیر امور خارجه ژاپن در جریان نشست وزیران خارجه گروه هفت که در حال حاضر در شهر لیورپول برگزار شده است، خواستار همکاری مستحکم بین کشورهای گروه هفت درباره مسائل مربوط به کره شمالی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هایاشی، از کشورهای گروه هفت خواست تفاهم و همکاری کامل را با هدف حل مساله اتباع ژاپنی در کره شمالی پیشه خود کنند.

کره شمالی موضوع بحث جلسه گروه هفت بود و کشورهای عضو حمایت خود را از موضع ژاپن ابراز داشتند.

انتهای پیام/ 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزیر امور خارجه کره شمالی ژاپن ژاپن سلاح های کشتار جمعی سلاح هسته ای کره شمالی وزیر امور خارجه کره شمالی گروه هفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۸۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است

منصور پوریان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنابر گزارش مرکز آمار، جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راس برآورد شده که ۱۸ میلیون راس آن آماده کشتار است، درحالیکه سال های گذشته ۷ تا ۷.۵ میلیون راس بود.

 به گفته او، با توجه به حجم بالای واردات و افزایش جمعیت دامی تولید داخل، قیمت روند کاهشی به خود گرفته است.

پوریان متوسط قیمت هر کیلو دام زنده را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و افزود: قیمت کنونی هرکیلو لاشه گوساله و گوسفند ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

رئیس شورای تامین کنندگان دام ادامه داد: طی ماه‌های اخیر با افزایش جمعیت دامی و رشد توزیع دام زنده در مراکز عرضه، قیمت گوشت قرمز روند کاهشی به خود می گیرد که می تواند با گوشت وارداتی قابل رقابت باشد.

به گفته او، با توجه به افزایش جمعیت دام زنده کشور نسبت به سال گذشته و گرم شدن هوا نگهداری جمعیت دامی مازاد داخلی برای دامداران و دامپروران نگران کننده شده است.

پوریان گفت: با توجه به اشباع بازار، رایزنی‌هایی با وزارت جهاد کشاورزی در راستای خرید حمایتی دام‌توسط پشتیبانی لمور دام و صادرات دام در حال انجام است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • کشته شدن ۴ مامور پلیس در کارولینای شمالی
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • درخواست پارلمان عربی برای تحقیقات در مورد کشف گور‌های جمعی در غزه
  • ضرورت اقدامات عملی برای توقف ماشین کشتار رژیم صهیونیستی
  • اعلام آمادگی مکرون برای استفاده از سلاح هسته ای علیه روسیه
  • متهم کردن اسرائیل به کشتار ۳۳ هزار فلسطینی، یهودی‌ستیزی نیست
  • شکاف ۱۵ تریلیون دلاری برای تامین زیرساخت های جهانی تا سال ۲۰۴۰
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • ۱۸ میلیون راس دام سبک آماده کشتار است