Web Analytics Made Easy - Statcounter

گزینه‌های جانشینی تراشتگن در بارسلونا مشخص شدند.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش جرارد رومرو، تراشتگن بعد از عمل جراحی خود نشان داده است که از سطح چند سال پیش خود به شدت دور شده است.

این دروازه‌بان در بازی مقابل بایرن مونیخ هم چند اشتباه عجیب و غریب داشت که به گل ختم شد، وی در این فصل هم عملکرد مناسبی نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه بارسلونا حالا به دنبال یک گزینه جذاب برای جانشینی او هستند.

جرارد رومرو از گزینه‌های اصلی جانشینی تراشتگن رونمایی کرده است. دراگوسکی (دروازه‌بان فیورنتینا)، اونانا (آژاکس)، مسلر (لیدز یونایتد) و کاستیلز از وولفسبورگ گزینه‌های بارسا برای قفس توری کاتالان‌ها هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: تراشتگن بارسلونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تراشتگن بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!

به گزارش ورزش سه ضربات پنالتی بازی جذاب ایرالکو و پرسپولیس در حالی به ضربات تک به تک رسید که تنها سه بازیکن دیگر باقی مانده بودند که نوبت پنالتی زدن‌شان نشد. 

در واقع شاید احتمال از دست دادن پنالتی توسط امیری چپ پا با توجه سابقه این اتفاق از طرف او وجود داشت اما بازیکن دیگری هم برای جانشینی او نمانده بود. 

امیری هفتمین بازیکن پرسپولیس بود که پشت ضربه پنالتی رفت و غیر از او میلاد سورگی، مسعود ریگی  و محمد مهدی احمدی تنها نفراتی بودند که نوبت پنالتی زدن‌شان نشده بود و شاید تنها گزینه برای جانشینی امیری در ضربه هفتم ریگی باتجربه بود که البته وقتی او تا ضربه هفتم پشت توپ نرفت یعنی پنالتی زن ماهری نیست. 

همچنین در حالی چپ پا بودن امیری به عنوان فکتی برای از دست دادن پنالتی مطرح می‌شود که علی نعمتی چپ پا پنالتی خود را گل کرد.

دیگر خبرها

  • فقط سه پنالتی زن برای پرسپولیس مانده بود!
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • تقویت احتمال پیوستن دیاس به بارسلونا با رفتن کلوپ
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟
  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • دی‌بروینه حتی از جرارد و لمپارد هم بهتر است!
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!
  • ویرجیل فن دایک: اسلوت برای جانشینی کلوپ گزینه مناسبی است