Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از forbes، مسابقه جهانی عکاسی حیوانات در شاخه عکاسی کمدی از حیوانات خانگی برای دومین دوره خود، برگزار شد. در این مسابقه به خنده دار‌ترین عکس‌های ثبت شده از حیوانات خانگی از جمله گربه، سگ، اسب، مرغ، گاو جوایزی تعلق می‌گیرد. این مسابقه توسط گروهی برگزار می‌شود که در مسابقه عکاسی کمدی حیات وحش نیز مشارکت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 هیئت داوران مسابقه ۱۰ عکس را به عنوان تصاویر قابل تحسین انتخاب کردند. به برندگان مسابقه  یک جایزه ۲۰۰۰ پوندی (۲۶۰۰ دلاری) تعلق می‌گیرد. در ادامه به تصاویر مهم این مسابقه می‌پردازیم

عکس برنده در شاخه سگ‌ها

عکاس در توضیح این عکس نوشت: "کلمنتاین رتریور طلایی، زمانی که گیاهان را آبیاری می‌کنم دوست دارد صورتش را جلوی شلنگ بچسباند در یکی از مواقعی که سگ من این کار را انجام داد من عکاسی کردم و این عکس یکی از بهترین عکس‌های او شد."


عکس برنده در شاخه گربه‌ها عکس برنده در شاخه اسب‌ها

عکاس تصویر الیس گفت: "من دوست دارم قبل از شروع پیاده روی در پارک ایالتی، از اسب‌های اصطبل دیدن کنم، و این پاسخی است که وقتی گفتم «صبح بخیر!» دریافت کردم. "


عکس برنده شاخه حیوانات متنوع

Cutie و Speedy جوجه‌هایی هستند در آگوست ۲۰۲۰ متولد شدند آنها چند هفته اول خود را در داخل خانه گذراندند. در عکس، آنها کمی بیش از دو هفته سن دارند. آنها در مورد همه چیز کنجکاو بودند. این روزی است که آنها سایه خود را کشف کردند. دیدن این دو جوجه در حال تعجب و کاوش در سایه شان موضوع جالبی به نظر می‌رسید.

عکس برنده حیوانات خانگی که شبیه صاحب خود هستند

عکاس این تصویر نوشت: "این تصویر به طور تصادفی گرفته شده است. من از مگسی که روی بینی اسب نشست و او را وادار کرد سرش را تکان دهد، تشکر می‌کنم. "

تصاویر بخش تحسین شده

بیشتر بخوانید

تصاویر برتر مسابقه عکاسی حیات وحش ایتالیا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برندگان مسابقه مسابقه عکاسی حیوانات خانگی عکس برنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۸۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر دیدنی از نخستین تلاش بچه زرافه برای راه رفتن ! | ویدئو

دریافت 4 MB

به گزارش همشهری آنلاین، گفته می شود دوران بارداری یک زرافه حدود ۴۶۰-۴۰۰ روز به طول می‌انجامد و کمتر پیش می‌آید که بچه به دنیا نیاید حتی گاهی ممکن است فرزند دوقلو باشد. معمولا مادر ایستاده زایمان می کند و این سبب می شود که نوزاد در بدو ورود به جهان از ارتفاع ۲متری به زمین بیفتاد.

کد خبر 849607 برچسب‌ها حیوانات - حیات وحش خبر مهم حیوانات - باغ وحش

دیگر خبرها

  • برای خرید؛ قیمت هر شاخه میلگرد ساده را چگونه محاسبه کنیم؟
  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • قدیمی ترین تصاویر رنگی از عتبات عالیات
  • تصاویر دیدنی از نخستین تلاش بچه زرافه برای راه رفتن ! | ویدئو
  • قیمت قند و شکر در میادین تره بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازار‌های میوه و تره‌بار
  • نرخ قند و شکر در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • تصاویری از خرس قهوه‌ای در پارک ملی گلستان + ویدئو
  • برندگان اسکار ایتالیا معرفی شدند/ «من کاپیتان» درخشید
  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد