Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@03:06:22 GMT

اینتر با گلباران خانگی صدرنشین سری آ شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۹۰۸۱

اینتر با گلباران خانگی صدرنشین سری آ شد

در آخرین بازی از شب سوم از هفته هفدهم سری A ایتالیا، شب گذشته (یکشنبه) تیم فوتبال اینتر در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزای شهر میلان به مصاف کالیاری رفت و این تیم را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد.

به گزارش تابناک ورزشی، گل‌‌های این بازی را لائوتارو مارتینس دو بار در دقایق 29 و 68، الکسی سانچس در دقیقه 50 و هاکان چالهانوغلو در دقیقه 66 به ثمر رساندند تا نراتزوری ضمن کسب دوازدهمین پیروزی‌اش در این فصل 40 امتیازی شود و برای اولین بار از ابتدای فصل جاری مسابقات، صدرنشین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کالیاری هم که برای نهمین بار در این فصل تن به شکست داد با 10 امتیاز همچنان تیم ماقبل آخر جدول رده‌بندی مسابقات است.

در آخرین بازی هفته هفدهم سری A امشب از ساعت 23:15 به وقت تهران، تیم فوتبال رُم پذیرای اسپتزیا خواهد بود.

 

 

اینتر 1-0 کالیاری؛ لائورتارو مارتینز 29': ارسال کرنر عالی چالهان اوعلو روی تیر نزدیک به مارتینز رسید و او هم با ضربه سر توپ را وارد دروازه کرد.

اینتر 2-0 کالیاری؛ الکسیس سانچز 50': حرکت زیبای بارلا نزدیک به خط عرضی زمین و ارسال او از جناح راست به مرکز محوطه جریمه رسید تا سانچز با ضربه ای سر ضرب و دقیق کرانیو را تسلیم کند.

اینتر 3-0 کالیاری؛ هاکان چالهان اوعلو 66': پاس سانچز در جناح چپ زمین به هاکان رسید و هافبک ترکیه ای پس از حرکت در عرض زمین با شوتی بی نظیر از پشت محوطه جریمه توپ را به کنج دروازه فرستاد.

اینتر 4-0 کالیاری؛ لائوتارو مارتینز 68': پاس فوق العاده از بارلا در فضای پشت مدافعان کالیاری به مارتینز رسید و او با کنترل سینه و یک ضربه آرام از فاصله نزدیک گل چهارم را به ثبت رساند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مهدی سعادتی بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا اینترمیلان سری آ تابناک ورزشی آلودگی هوا اومیکرون مهدی سعادتی بودجه 1401 مذاکرات وین شب یلدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۹۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم

وینگر تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، آخرین جلسه تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان قبل از تقابل با تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه ملت کمپ اختصاصی ذوب‌آهن با حضور اصحاب‌رسانه برگزار شد.

محمدحسین اسلامی پس از اتمام تمرین تیم فوتبال ذوب‌آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر تمرینات خوبی را پشت‌سر گذاشته و شرایط خوبی داشته‌ایم. بازی مقابل نساجی برای تیم ما و همچنین تیم حریف حائزاهمیت است. امیدوارم بتوانیم یک بازی خوبی به نمایش بگذاریم و نتیجه خوبی در نهایت کسب کنیم.

وی افزود: طرز فکری در تیم نسبت به بازی‌های خانگی به‌وجود آمده بود اما خوشبختانه با پیروزی مقابل آلومینیوم شرایط بهتر شد و امیدوارم فردا هم این روند ادامه پیدا کند. دیدار با تراکتور در جام‌حذفی هم برای ما با بدشانسی به پایان رسید و درحالی که خوب بازی کردیم در ضربات پنالتی حذف شدیم.

وینگر جوان تیم فوتبال ذوب‌آهن در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه خودم هم شرایط مناسبی را پشت‌سر می‌گذارم که نتیجه زحمات بچه‌های تیم است و امیدوارم در ادامه فصل روندی که دارم ادامه پیدا کند.

کد خبر 749460

دیگر خبرها

  • امیدوارم مقابل نساجی به روند پیروزی‌های خانگی‌مان ادامه دهیم
  • فرصت ویژه برای پورحمیدی/ دروازه بان تراکتور صدرنشین می شود؟
  • ال‌کلاسیکوی ایرانی در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • الکلاسیکو فوتبال ایران در پایتخت / پذیرایی تراکتور از صدرنشین در جهنم سهند
  • خاوی مارتینز: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین جنگ تاریخ فوتبال است
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!
  • خلاصه بازی اینتر 2-0 تورینو (سری آ - 2023/24)
  • نیو انگلند 1-4 اینتر میامی؛ هیچ‌وقت مسی را عصبانی نکنید!
  • ثبت دو رکورد جدید گلزنی به نام لیونل مسی در MLS
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد