Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@12:46:04 GMT

اجمالی/ رونمایی دامدار کارت در هفته جاری

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۹۴۳۰

اجمالی/ رونمایی دامدار کارت در هفته جاری

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید جواد ساداتی‌نژاد صبح امروز در ویدیوکنفرانس با نشست قرارگاه امنیت غذایی استان مرکزی اظهار کرد: به منظور حمایت از دامداران و با هدف  تسهیل در ارایه خدمات و رفع نیاز دامداران کشور در هفته جاری از دامدار کارت رونمایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: با رونمایی از این کارت و در راستای رفع مشکل و تامین نهاده مورد نیاز دامداران از هفته جاری این کارت با سقف ۵۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ میلیون ریال و  با سود ۱۱ درصد در اختیار دامداران  قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ساداتی‌نژاد همچنین از آغاز توزیع هوشمند محصولات کشاورزی در کشور خبر داد و گفت:‌ همه استان‌ها باید بسترهای لازم برای هوشمندسازی توزیع محصولات را فراهم کنند.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کشاورزی دامداران رونمایی استان مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۹۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری ،سرهنگ صادق رضایی از کشاورزان و دامداران خواست از سیستم‌های هوشمند برای ناکام گذاشتن سارقان و کمک به کشف سریع سرقت استفاده کنند.
وی ادامه داد: دامداران جهت نسبت به تقویت روشنایی اطراف محل نگهداری احشام اقدامات کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردل با اشاره به اینکه مجهز بودن محل‌های نگهداری دام به دوربین مداربسته و سرکشی‌های مستمر از دام‌ها می‌تواند در کاهش سرقت تاثیر بسزایی داشته باشد از شهروندان خواست در صورت مشاهده فرد یا خودرو مشکوک در نزدیکی محل نگهداری احشام مراتب را فوری به پلیس ۱۱۰ یا نزدیکترین پایگاه پلیس آگاهی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • روایتی اجمالی از زندگینامه، تحصیلات و خدمات حضرت آیت‌الله رئوفی
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • ◄ مدرک مورد نیاز برای کارت هوشمند رانندگی چیست + سند
  • استقرار سامانه بارشی در استان ایلام تا پایان هفته
  • اسب‌های خراسان شمالی در کورس گنبد کاووس خوش درخشیدند
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • پائز و چند انتخاب سورپرایز کننده
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران