Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش جهاد اسلامی در واکنش به سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به امارات اعلام کرد، استقبال از نفتالی بنت مشروعیت بخشیدن به رژیم جعلی است.

به گزارش مشرق به نقل از المنار، جنبش جهاد اسلامی فلسطین استقبال حکام امارات از نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به شدت محکوم کرد و عادی سازی و اتحاد با دشمن صهیونیستی را خیانت به فلسطین دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: اهداف نخست وزیر رژیم صهیونیستی از سفر به امارات

این جنبش تاکید کرد که استقبال از نفتالی بنت به معنای تلاش برای تثبیت امنیت رژیم جنایتکار و مشروعیت بخشیدن به وجود جعلی و دروغین این رژیم و شستن دست‌های آغشته به خون کودکان و مردم بی گناه ملت ما است.

نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه شب وارد امارات شد. سفر بنت به امارات، سفر عالی‌ترین مقام صهیونیستی به امارات از زمان عادی سازی روابط ابوظبی با تل آویو در سال گذشته به شمار می‌رود.

بنت قبل از سفر گفت که روز دوشنبه با ولیعهد ابوظبی دیدار خواهد کرد تا راه‌های حمایت از همکاری‌ها و تقویت روابط اقتصادی را بررسی کند. وی قبل از این سفر گفت: امروز به امارات می‌روم، این اولین سفر من به امارات بعد از نخست وزیری است.

از آگوست ۲۰۲۰ امارات به همراه بحرین، سودان و مغرب روابط خود را با رژیم صهیونیستی عادی کردند. سفر نفتالی بنت از زاویه‌ای دیگر نیز قابل بررسی است. اخیراً شیخ طحنون بن زائد آل نهیان، مشاور امنیت ملی امارات عربی متحده به تهران سفر کرد. صهیونیست‌ها به روش‌های مختلف نارضایتی خود را از این سفر اعلام کردند و به نوعی از تقویت روابط ایران با کشورهای عربی حوزه خلیج فارس دچار هراس شدند. به نظر می‌رسد مسئله ایران یکی از موضوعات مورد بحث در دیدار بنت با مقامات اماراتی باشد.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت امارات جنبش جهاد اسلامی فلسطین نفتالی بنت تل آویو ابوظبی فلسطین جنبش جهاد اسلامی ایران جهاد اسلامی امارات عربی متحده قیمت های روز در یک نگاه نخست وزیر رژیم صهیونیستی نفتالی بنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۹۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خانه‌های مسکونی را در محله الشجاعیه واقع در شرق شهر غزه بمباران کردند. حمله‌های هوایی رژیم اشغالگر قدس غرب شهر رفح را نیز در برگرفت.

بمباران وحشیانه خانه‌های مسکونی در اردوگاه النصیرات واقع در مرکز نوار غزه نیز چهار شهید و ۳۰ زخمی برجای گذاشته است.

در جریان بمباران یک خانه مسکونی در محله السعودی واقع در غرب رفح دست کم پنج فلسطینی از جمله یک کودک به شهادت رسیده و چند تن دیگر زخمی شدند.

بمباران منطقه الجرادات واقع در شرق گذرگاه رفح در جنوب غزه نیز چندین زخمی در میان شهروندان بی گناه فلسطینی برجای گذاشت. خبرنگار شبکه الجزیره نیز گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منطقه الزوایده واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند.

علاوه بر این منطقه جنوبی شهر خان یونس نیز شاهد یک حمله هوایی شدید طی بامداد امروز بوده است.

وزارت بهداشت نوار غزه روز گذشته از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار زخمی‌ها به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در منطقه‌های مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

پیکرهای شهدا و شماری از زخمی‌ها همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها هستند و حمله‌های مستمر رژیم اشغالگر اجازه دسترسی نیروهای امدادی و هلال احمر را به آنها نمی‌دهد.

کد خبر 6089476

دیگر خبرها

  • اسرائیل در قبال حماس کوتاه آمد؟
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • دانشجویان آزادشهر همصدا با جنبش ضد صهیونیستی دانشگاه‌های آمریکا+ فیلم
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو
  • واکنش تند ایران به اقدام ۳کشور آمریکا، انگلیس و کانادا در اعمال تحریم های جدید | انتقاد شدید از پارلمان اروپا | باید زمانی پاسخگو باشید!
  • الهندی:پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادر به حفاظت از خود نیست
  • برجای ماندن ده‌ها شهید و زخمی در بمباران شدید نوار غزه
  • جنبش‌های دانشجویی در آمریکا از جنگ ویتنام تا غزه/اهمیت جنبش کنونی