Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس دیشموک-آرش آهنگ- مردم روستای دلی که در 10 کیلومتری مرکز بخش دیشموک واقع است با رصد خبرنگار خبرگزاری فارس در دیشموک از نبود اینترنت همراه اول، کمبود آب شرب و راههای نامناسب روستایی رنج می‌برند.

این روستا که مردم آن با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند متاسفانه طی 10 سال است که از طرف مسوولان قول بر آسفالت این 10 کیلومتر با همکاری بنیاد مسکن داده بودند نیمه کاره رها شده و تکمیل آن در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این 10 کیلومتر که دارای چند پل نیمه تمام است متاسفانه چندین بار زیرسازی شده و تا مرحله آسفالت پیش رفته اما همچنان نیمه کاره رها شده تا جایی که تا به حال چندین تصادف در این مسیر رخ داده و مردم متحمل هزینه‌های سنگینی شده‌اند.

روح‌الله جهانگرد دهیار روستای دلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دیشموک با بیان اینکه مسوولان نسبت به جاده روستای دلی بی‌تفاوت هستند اظهار کرد: به مدت 10 سالی هست که این جاده تا مرحله اتمام پروژه پیش رفته اما بر اثر اهمال‌کاری مسوولان نیمه تمام رها شده است.

دهیار روستای دلی گفت: با توجه به اینکه چند بار این جاده زیرسازی شده اما متاسفانه با نیمه‌کاره رها شدن این پروژه،  پلهای این مسیر در هنگام بارندگی دوباره تخریب می‌شوند.

جهانگرد خاطرنشان کرد: مسوولان متولی از پس اتمام پرژه برنمی‌آیند و این نیمه تمام بودن پروژه جاده دلی تاکنون منجر به چندین تصادف شده است.

وی گفت: 10 سال است که این چند کیلومتر جاده کلنگ‌زنی می‌شود و مکانی برای سلفی گرفتن مسوولان شده اما هنوز که هنوز است به بهره‌برداری نرسیده است.

دهیار روستای دلی گفت: آرزو به دل مانده‌ایم که طی این 10 سال پروژه جاده دلی، ده‌احمد، پاتاوه به طرف خوزستان استاندارد ساماندهی شود اما متاسفانه از افتتاح اتمام این پروژه ناامید شده ایم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه پیشرفت روستاها بستگی به داشتن آب، راه مناسب است تا زمانی که راه این منطقه هموار و مناسب نباشد این روستاها همچنان باید با مشکلات  دست و پنجه نرم کنند.

جهانگرد ضمن استمداد از نماینده شهرستانهای کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده عنوان کرد: از نماینده مردم شهرستانهای تابعه خواستار بررسی و پیگری این مشکل هستیم و امیدواریم که نماینده مردم در مجلس طی یک سفر از نزدیک مشکل جاده را بررسی و پی‌گیری کند.

انتهای پیام/82027

 

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف بارندگی اهمال کاری روستاها خبرگزاری فارس کهگیلویه و بویراحمد روستای دلی 10 کیلومتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۹۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت : این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۷۸ درصدی داشته است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه جویی هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار این اداره‌کل قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

دیگر خبرها

  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • تعامل دستگاه‌های اجرایی با شوراها افزایش یابد
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه
  • اجرای آیین دو هزار ساله بیل‌گردانی
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • توسعه و بهسازی راه‌های استان با اجرای ۷ پروژه
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • توسعه و بهسازی بزرگراه های استان زنجان با اجرای ۷ پروژه