Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@23:11:55 GMT

بازداشت یک ورزشکاربخاطرفروش مکمل

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۹۸۵۶

بازداشت یک ورزشکاربخاطرفروش مکمل

ماموران پلیس فردی را که اقدام به تولید و توزیع مکمل‌های جعلی بدنسازی کرده بود، بازداشت کردند. ناطقان: مدتی قبل ماموران کلانتری آزادی از فعالیت یکی از فعالان ورزش بدنسازی در توزیع مکمل‌های غیربهداشتی و جعلی با خبر شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند که در جریان بررسی‌های انجام شده مشخص شد این فرد با تهیه برچسب‌های جعلی اقدام به فروش مکمل‌های تقلبی به جای مکمل‌های اصلی و خارجی کرده و در قبال آن مبالغ بالایی نیز از ورزشکاران اخذ کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





در همین راستا هماهنگی‌های لازم برای دستگیری این افراد انجام شده و ماموران پلیس این فرد را به همراه ۱۲هزار عدد قرص، ۲۲۵ کیسه پودر و ۵۳۳ قوطی مکمل‌های بدنسازی در محل استقرارش دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. همچنین در بازرسی از محل دستگیری وی‌، مقادیر زیادی برچسب و ... نیز کشف شد که مشخص شد این فرد با استفاده از برچسب‌های جعلی سعی داشته تا پودرهای تقلبی را تحت عنوان مکمل اصلی به فروش برساند.

با انتقال متهم به مقر انتظامی، او اعتراف کرد که با چسباندن برچسب سعی در فروش مکمل‌های تقلبی به عنوان مکمل اصلی داشته و این اقلام را در میان برخی از ورزشکاران در محدوده شهرک غرب تهران و شهرک اکباتان توزیع کرده است.

پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که برای این فرد پرونده‌ای تشکیل شده و برای رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده است.

پیش از این نیز سرهنگ نادر مرادی، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ نسبت به فروش مکمل‌های ورزشی و بدنسازی در باشگاه‌ها، عطاری‌ها و دیگر صنوف غیرمجاز هشدار داده و تاکید کرده بود که ورزشکاران حتما باید این مکمل‌ها را از داروخانه‌ها تهیه کنند.
منبع: خبر انلاین برچسب ها: بازداشت ، ورزشکار ، ناطقان ، تقلب ، مکمل ، بدنسازی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: بازداشت ورزشکار ناطقان تقلب مکمل بدنسازی فروش مکمل مکمل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۹۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینستاگرام با Add Yours امکان اشتراک‌گذاری آهنگ را فراهم کرد

ایتنا - اشتراک‌گذاری آهنگ شاید جالب‌ترین آنها باشد، این قابلیت توسعه‌ای از ویژگی پیشین Add Yours است. استیکر  Add Yours Music  به کاربران امکان می‌دهد آهنگ‌های مورد علاقه‌شان را به اشتراک بگذارند. البته این آهنگ باید قبلاً در آرشیو موسیقی اینستاگرام وجود داشته باشد.
اینستاگرام به تازگی برخی از ویژگی‌های جدیدی را که به استوری‌ها اضافه می‌شوند، از جمله مجموعه‌ای از برچسب‌های تعاملی را معرفی کرده است.

به گزارش ایتنا، اشتراک‌گذاری آهنگ شاید جالب‌ترین آنها باشد، این قابلیت توسعه‌ای از ویژگی پیشین Add Yours است. استیکر  Add Yours Music  به کاربران امکان می‌دهد آهنگ‌های مورد علاقه‌شان را به اشتراک بگذارند. البته این آهنگ باید قبلاً در آرشیو موسیقی اینستاگرام وجود داشته باشد.

یکی دیگر از برچسب‌های جذابی که اضافه شده Reveal نام دارد. انتخاب این استیکر، تصویر یک استوری را محو می‌کند و تنها راهی که دنبال‌کنندگان می‌توانند محتوا را ببینند، ارسال دایرکت به شخصی است که آن را به اشتراک گذاشته است.

 
پیام‌های دایرکت به عاملی کلیدی در رشد مستمر اینستاگرام تبدیل شده‌اند، به طوری که مدیر سایت آدام موسری اظهار داشت که نوجوانان در واقع بیشتر از هر جای دیگری در این پلتفرم زمان بیشتری را در دایرکت مسیجر آن می‌گذرانند.

وی همچنین می‌گوید که تقریباً تمام رشد تعاملی در چند سال گذشته از دایرکت و استوری‌ها ناشی شده است. بنابراین، این ویژگی قطعاً به عنوان یک راهکار توسط سازندگان باهوشی که به دنبال افزایش تعامل در کاربران خود هستند، استفاده خواهد شد.

اینستاگرام همچنین از استیکری به نام Frames رونمایی کرده است. این ابزار یک پوشش پولاروید روی عکس می‌اندازد و آن را به یک تصویر چاپ فوری تبدیل می‌کند. برای نمایش محتویات، فالوورها باید گوشی خود را مانند عکس پولاروید تکان دهند، هرچند یک دکمه نیز وجود دارد. سازندگان می‌توانند کشپن‌هایی اضافه کنند که با تکان دادن نیز آشکار می‌شوند.

 

در نهایت، یک ویژگی دیگری به نام Cutouts نیز وجود دارد. این ابزار هر قسمت از یک ویدیو یا عکس را در رول دوربین شما به یک برچسب تبدیل می‌کند که می‌تواند روی یک استوری یا reel اعمال شود.

هنگامی که از این ابزار استفاده می‌شود، برای استفاده‌های بعدی در یک مجموعه برچسب با دسترسی آسان ذخیره می‌شود. این ویژگی همچنین با عکس‌های ارسال شده در اینستاگرام کار می‌کند، اگرچه تصاویر باید توسط حساب‌های عمومی به اشتراک گذاشته شوند.

 

یک ماه گذشته، تغییرات بزرگی در اپلیکیشن اینستاگرام برخ داده است. علاوه بر سیستم‌های استیکر جدید ذکر شده، اینستاگرام اخیراً الگوریتم خود را برای تقویت محتوای اصلی اصلاح کرده است. این شرکت همچنین نحوه کار Reels را تغییر داد تا به حساب‌های کوچک‌تر فرصتی برای گسترش دسترسی بدهد، اگرچه هنوز مشخص نیست که چگونه این ویژگی کار می‌کند. اینستاگرام همچنین اخیراً چت‌بات هوش مصنوعی متا را در دایرکت در دسترس قرار داده است.
 

دیگر خبرها

  • اینستاگرام با Add Yours امکان اشتراک‌گذاری آهنگ را فراهم کرد
  • برچسب قیمتی چلسی روی روملو لوکاکو
  • کریستیانو رونالدو باری دیگر آمادگی بدنی اش را به رخ کشید / تمرینات بدنسازی CR7
  • (عکس) بخندیم یا گریه کنیم؟؛ میوه فروشی که روی گوجه سبز برچسب هندوانه زد
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی و دردسر‌های بعدش!
  • هشدار به دارندگان گواهینامه رانندگی؛ خرید و فروش نکنید!
  • هزینه راه اندازی باشگاه بدنسازی در سال ۱۴۰۳
  • ماجرای فروش گواهینامه‌های رانندگی؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • ماجرای فروش گواهینامه‌؛ جرم قتل عمد در کمین متخلفان
  • تصادف منجر به فوت با گواهینامه جعلی قتل عمد محسوب می‌شود؟