Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی احمد آقاپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همچنین یک میلیون و ۹۷۱ هزار نفر از مردم آذربایجان غربی هر ۲ دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

وی اضافه کرد: با توجه به این آمار، ۴۱۷  هزار نفر از مردم آذربایجان غربی با دریافت دُز نخست، منتظر رسیدن فرصت برای دریافت دُز دوم هستند.

رییس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا در آذربایجان‌غربی ادامه داد: تاکنون چهارمیلیون و ۴۲۴ هزار دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقاپور بیان کرد: طبق آخرین آمار، تاکنون نزدیک به ۶۶ هزار نفر نیز دُز سوم واکسن کرونا را در آذربایجان غربی دریافت کرده اند.

به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از ۱۱۰ میلیون دز واکسن در کشور تزریق شده که از این میزان چهار درصد سهم آذربایجان غربی است.

برچسب‌ها کرونا آذربایجان غربی ارومیه واکسیناسیون واکسن کرونا پروندهٔ خبری واکسن کرونا، از نظریه تا عمل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا آذربایجان غربی ارومیه کرونا آذربایجان غربی ارومیه واکسیناسیون واکسن کرونا آذربایجان غربی واکسن کرونا ز واکسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مهدی کریمی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته بارش های خوبی را از شمال و جنوب استان ثبت کرده ایم به طوری که بعد از شوط، ۱۲ میلی‌متر بارندگی از خوی و ۱۰ میلی متر نیز از پیرانشهر گزارش شد.

وی اضافه کرد: همچنین ۹.۶ میلی‌متر از سلماس، ۸.۵ میلی متر از ماکو، ۶ میلی متر از سردشت، ۵.۷ میلی متر از چایپاره و ۳.۴ میلی متر از پلدشت ثبت بارندگی داشته ایم.

وی با بیان اینکه در سایر شهرهای استان هم بارشهایی ثبت شده است، اظهار کرد: میزان بارندگی ها در خود شهر ارومیه کمتر از یک میلی متر بود ولی در مناطق انزل و باری حدود سه میلی متر بارندگی ثبت شد.

دیگر خبرها

  • شهروند خبرنگار؛پیگیری تخریب پل روستایی در چالدران
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • ۳ هزار و ۳۲۸ خانواده در شهر‌های کوچک آذربایجان‌غربی زمین ملی دریافت کردند
  • جزئیات دریافت گواهینامه یک‌روزه موتور
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد
  • شوط پربارش‌ترین شهر آذربایجان‌غربی در ۲۴ ساعت گذشته بود
  • جزییات دریافت گواهینامه یک روزه موتورسواری در تهران
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اهدای اسناد مالکیت منازل و اراضی مردم قشم بعد از 50 سال