Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:38:49 GMT

گرانفروشی در صدر شکایت های مردمی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۱۹۹۴۸

گرانفروشی در صدر شکایت های مردمی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،  جواد محمدی فشارکی مدیر بازرسی و نظارت اصناف استان اصفهان گفت: اگر بخواهیم به صورت قطعی بگوییم مردم بیشتر از کدام صنوف رضایت یا نارضایتی دارند، امکان پذیر نیست، چرا که به فرض مثال یک صنف در اصفهان نزدیک به ۴۰۰۰ هزار واحد صنفی دارد و صنفی دیگر مجموعا ۲۰۰ عضو دارد، قاعدتا در صنفی که مراجعه بیشتری وجود داشته باشد ممکن است نارضایتی‌های بیشتری اتفاق بیوفتد، به همین علت در این موضوع نمیتوانیم به طور قطعی رضایت یا نارضایتی مردم را اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: اما در شهر اصفهان بیشترین شکایت‌های مردمی مربوط به واحد‌های صنفی خورده فروشان میوه است، همچنین این واحد‌های صنفی بیشترین تخلفات را دارا است و پرونده‌های قضایی هم به صورت چشمگیر دارد، طبق اعلام تعزیرات حکومتی بالاترین آمار تخلفات در اصفهان متعلق به واحد‌های خرده فروش میوه است.

وی گفت: بیشترین شکایات مردم درباره گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، عدم درج قیمت و برخورد نامناسب با مشتری بوده است. اگر شکایات مردمی نباشد واحد بازرسی نمی‌تواند به نتیجه دلخواه برسد، حضور مردم به عنوان بازرسان افتخاری می‌تواند به ما در رسیدگی به تخلفات کمک کند.

محمدی فشارکی گفت: شهروندان  می‌توانند شکایات و گزارشات خود را از گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور صورت حساب، و عرضه و فروش کالای قاچاق، به اتاق اصناف اصفهان گزارش کنند.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گرانفروشی بازرسی اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۹۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،مرکز اصفهان؛ فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: در بازرسی ماموران انتظامی از یک واحد صنفی در شهرستان فلاورجان هزار و ۵۰۰ عدد انواع قرص های ترک اعتیاد غیر مجاز کشف و ضبط شد .
سرهنگ مرتضی هادیان با اشاره به معرفی متصدی متخلف این واحد صنفی به مرجع قضائی از شهروندان خواست :اخبار و اطلاعات خود پیرامون موارد مشکوک و مجرمانه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • آغاز طرح ملی مشاركت اجتماعی مردم در فضای مجازی از تابستان
  • جریمه میلیونی شرکت خدماتی حمل کالا در قزوین 
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • دستگیری عامل توزیع غیر مجاز دارو در فلاورجان
  • وزیر کشور : تقسیم استان تهران به ۲ استان شرقی و غربی
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • توضیحات وزیر کشور درباره انسداد مرز‌ها
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند