Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال پورتو از نیمکت نشینی مهدی طارمی سخن گفت.

به گزارش ایلنا، در چارچوب رقابت‌های لیگ پرتغال، تیم فوتبال پورتو مقابل براگا به برتری یک بر صفر رسید.

مهدی طارمی برای اولین بار در این فصل از حضور در ترکیب اصلی بازماند و در دقیقه ۶۹ وارد میدان شد.

سرخیو کونسیسائو در این خصوص گفت: تاکتیک تیم ما نسبت به قبل فرق داشت و می‌خواستیم با بازیکنانی متفاوت ایده و استراتژی جدیدی را در زمین پیاده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چیزی که از طارمی می‌خواستیم این بود که به تیم اضافه شود و قدرت ترکیب را بالا ببرد. به همین خاطر در میانه بازی او را به زمین فرستادیم.

وی ادامه داد: با این کار می‌خواستم به او شوک بدهم؟ نه. این طبیعی است که در هر بازی یک مربی استراتژی‌های متفاوتی دارد و می‌خواهد از تاکتیک‌های متفاوت استفاده کند. به نظرم ۱۱ نفری که در این مسابقه در ترکیب اصلی قرار گرفتند به این ایده می‌خوردند. داشتن آنها روی نیمکت همیشه برایم اتفاق بزرگی است و آنها می‌توانند کمک بزرگی به تیم با ورودشان به ثبت رسانند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی طارمی پورتو پرتغال مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۹۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل‌محمدی پس از قطع همکاری با پرسپولیس، از فوتبال دور بود و حالا بار دیگر قرار است با تراکتور به لیگ برتر برگردد. در این بین، تراکتور با سرمربی سابق پرسپولیس توافق کرده و حمید مطهری هم به عنوان نماینده گل‌محمدی در تبریز حضور دارد اما مجوز فعالیت یحیی تا این لحظه صادر نشده است.

به نقل از خبرورزشی این تنها مشکل یحیی گل‌محمدی برای نشستن روی نیمکت تراکتور است و احتمال دارد مجوز او تا پایان فصل صادر نشود. در این صورت، یحیی گل‌محمدی از ابتدای فصل آینده به عنوان سرمربی تراکتور روی نیمکت این تیم می‌نشیند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901731

دیگر خبرها

  • هانسی فلیک، گزینه جدی نشستن روی نیمکت چلسی
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • خودداری انریکه از مصاحبه به‌خاطر شال دورتموند!
  • به‌خاطر آقای نابغه به دورتموند باختیم
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • دلیل نمایش ضعیف بلینگام برابر بایرن مشخص شد
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • ترکیب احتمالی مردان نکونام مقابل تراکتور | نقشه‌ سرمربی برای تثبیت صدرنشینی
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست