Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ جهش ۳۶ درصدی نرخ ابتلای روزانه در آخرین آمارهای منتشر شده رسمی از وضعیت همه‌گیری کشور یکبار دیگر نشان داد که آتش زیر خاکستر ویروس منحوس همواره فعال است و نباید به آن بی‌توجه باشیم. - اخبار استانها -

به‌گزارش گروه استان‌های خبرگزاری تسنیم، در شرایطی که روند نزولی نرخ ابتلای روزانه کرونا در کشور سیر نزولی به خود گرفته بود و اولین روز هفته رکورد کمترین میزان ابتلا سال 1400 ثبت شد اما جهش 36 درصدی نرخ ابتلا یکبار دیگر ثابت کرد که ویروس منحوس هنوز با قدرت فعال است و با کوچکترین فرصت خودنمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان بهداشت و درمان با اشاره به سیر نزولی و کاهشی نرخ ابتلا و سایر شاخص‌ها تاکید می‌کنند: شرایط فعلی و آمارهای ثبت شده همه نتیجه نهضت و سیاست واکسیناسیون گسترده دولت سیزدهم است که خوشبختانه اثربخشی بالای در کاهش هزینه‌های مدیریت بحران داشته اما نباید فراموش کنیم که هنوز سطح ایمنی جامعه به آن بخش مطلوب خود نرسیده است.

این گروه با اشاره به اینکه از آغاز نهضت واکسیناسیون و طرح گسترده تزریق سراسری از نیمه تابستان 1400 تقریباً 4 ماه گذشته است می‌گویند: بسیاری از هموطنان که دز دوم خود را در این دوره تزریق کرده‌اند اکنون سیستم ایمنی‌ آنها مقاومت کمتری در مقابل ویروس کرونا نسبت به یکی دو ماه ابتدای تکمیل فرآیند واکسیناسیون دارد بنابراین لازم است در طرح تزریق دز یادآور شرکت جدی‌تری داشته باشند.

کارشناسان بهداشت و درمان در ادامه تصریح می‌کنند: درگیری جهان با ویروس کرونا هنوز ادامه دارد و شواهد نشان می‌دهد در بسیاری از کشورهای اروپایی علی‌رغم تزریق گسترده واکسن محدودیت‌های تازه‌ای برای مدیریت کم هزینه پیک‌احتمالی ایجاد شده است بنابراین ایران نیز نباید از این قاعده مستثنی باشد و بهترین راهکار جدیت در رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی است.

به گفته کارشناسان بی‌توجهی به طرح ملی واکسیناسیون و عدم مشارکت در این طرح می‌تواند تبعات نگران کننده‌ای برای کشور ایجاد کند به‌خصوص آنکه اکنون فعالیت سویه جهش یافته اُمیکرون در اطراف ایران تایید شده و جلوگیری از ورود این ویروس به داخل مرزهای ایران امری بسیار سخت و بعضاً غیر ممکن است.

این گروه تاکید می‌کنند ساکنان مناطق مرزی بخصوص در شمالغرب ایران و مرزهای جنوب شرقی و غربی باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مشارکت در طرح ملی واکسیناسیون جدیت بیشتری داشته باشند. به این دلیل که ترددهای مرزی از کشورهای همسایه ایران می‌تواند احتمال ورود ویروس جدید را بیشتر کند هرچند مسئولان در زمینه غربالگری و کنترل ترددهای مرزهای زمینی و هوایی و دریایی ایران دستورالعمل‌های سختگیرانه‌تری ارایه کرده‌اند اما بازهم در گذشته دیدیم دلتا چگونه راحت از تمام این گیت‌ها عبور کرد.

کارشناسان همچنین با اشاره به تایید ورود ویروس اُمیکرون به کشور ترکیه معتقدند تردد بالای مسافران زمینی و هوایی میان دو کشور می‌تواند دروازه‌ای برای ورود احتمالی ویروس جهش یافته جدید و ایجاد مشکلات عمده در نظام بهداشت و درمان ایران باشد بنابراین بهترین گزینه این است که هموطنان از سفرهای غیر ضروری به این کشور جدا خودداری کنند و مسئولان برای مدیریت شرایط کنترل‌های سختگیرانه‌تری در مبادی ورودی از ترکیه نیز در نظر بگیرند.

واقعیت آماری شرایط فعلی

در شرایطی که کارشناسان نسبت به فعالیت زیرپوستی ویروس منحوس هشدار می‌دهند بد نیست برای رسیدن به واقعیت شرایط موجود کمی به آمارها و ارقام ارایه شده از شاخص‌های کرونایی توجه بیشتری داشته باشیم.

برای این منظور فقط کافی است تفاوت آمارهای دو روز اخیر را با یکدیگر مقایسه کنیم تا دریابیم که قدرت سرایت و بیماری‌زایی ویروس منحوس حتی با سطح بالای واکسیناسیون کشور کاسته نشده و ویروس کرونا هنوز هم می‌تواند برای کشورمان درصورت بی‌توجهی دردسرساز باشد.

در این زمینه مقایسه آمارهای 20 و 21 آذر 1400 نشان می‌دهد که نرخ ابتلای روزانه در این دوره رشدی معادل 36 درصد داشته و به دنبال آن نرخ بستری روزانه مراکز درمانی هم جهشی 24 درصدی را تجربه کرده است، اما واقعیت نگران کننده این جاست که بررسی دقیق‌تر نشان می‌دهد براساس آخرین جدول آماری منتشر شده از سوی وزارت بهداشت 16 درصد از مبتلایان جدید، در مراکز درمانی بستری شده‌اند.

این گروه معتقدند براساس تجارب گذشته هر زمان که نرخ ابتلای روزانه روند صعودی به خود می‌گیرد در واقع دومینویی از تغییرات آماری در سایر بخش‌ها با دوره‌های زمانی مشخص ایجاد می‌شود به صورتی که اصولاً افزایش نرخ ابتلا مستقیم و بالافاصله در نرخ بستری روزانه در بخش‌های عادی بیمارستانی اثرگذاری دارد و شاهد مثال آن هم همین آمارهای منتشر شده روز گذشته نسبت 24 ساعت قبل از آن است، اما سایر شاخص‌ها با فاصله‌ای 4 تا 5 روزه دستخوش تغییرات می‌شوند.

به گفته کارشناسان بخش نرخ بستری در بخش مراقبت‌های ویژه و فوتی‌ها معمولاً با فاصله‌ یاد شده از نرخ ابتلای روزانه تغییرات معناداری به خود می‌بینند؛ به همین دلیل است که هرگونه نوسان صعودی در شاخص‌های بیماری می‌تواند در واقع زنگ هشداری برای افزایش دو شاخص بعدی طی روزهای آینده باشد.

فوتی‌های ناشی از ویروس کرونا در استان چهارمحال و بختیاری به صفر رسید‌ واکسیناسیون کرونا در استان کرمان از مرز 3 میلیون و 900 هزار دوز گذشت تداوم سیر نزولی ابتلا به کرونا در استان سمنان مشروط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است

 

استان آذربایجان غربی/ 500 نفر با سندروم حاد تنفسی بستری شدند

محمدامین ولی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، به آخرین وضعیت بیماری کرونا در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در شبانه روز گذشته 500 نفر به سبب سندروم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

وی از ابتلای 133 نفر دیگر خبر داد و تصریح کرد: با ابتلای این تعداد، شمار کلی مبتلایان به بیماری کرونا به 322 هزار و 51 نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات درمانی آذربایجان‌غربی با اشاره به فوت سه نفر دیگر در شبانه‌روز گذشته افزود: این فوتی‌ها در شهرهای ارومیه، خوی و میاندوآب به وقوع پیوست و شمار کلی جان باختگان کرونایی را به هفت هزار و 184 نفر رسانید.

وی به واکسیناسیون پنج هزار و 875 نفر دیگر نیز اشاره کرده و بیان کرد: تاکنون در مجموع چهار میلیون و 424 هزار و 972 نفر در سطح استان واکسینه شدند.

ولی‌زاده گفت: این تعداد شامل دو میلیون و 388 هزار و 242 نفر دز اول، یک میلیون و 971 هزار و 84 نفر دز دوم و 65 هزار و 646 نفر دز سوم بوده است.

استان اصفهان/ 94 مورد ابتلای جدید ثبت شد

پژمان عقدک در جمع اصحاب رسانه با اشاره به تعداد کل موارد ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا از ابتدا تاکنون، اظهار داشت از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا تعداد یک میلیون و  263 هزار و 212 ابتلای قطعی و مشکوک به کرونا در استان اصفهان به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل گزارش شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی تعداد کل موارد ابتلای قطعی به کرونا در استان 427 هزار و 540 نفر بوده که از این تعداد 185 هزار و 310 نفر به همین علت بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه 124 هزار و 955 بیمار کرونایی از ابتدای ورود ویروس منحوس کرونا بهبود یافتند، گفت: متاسفانه تا کنون 17 هزار و 146 نفر نتوانستند در برابر این ویروس مقاومت کنند و فوت شدند.

وی ادامه داد: در 24 ساعت گذشته 94 مورد جدید کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شناسایی و 88 بیمار کرونایی نیز در این مراکز بستری شدند که حال 94  نفر آنها وخیم گزارش شده و در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و 8 خانواده هم داغدار مرگ عزیزان خود در اثر ابتلا به کرونا شدند.

عقدک تصریح کرد: در حال حاضر با ترخیص 92 بیمار تعداد مجموع بستریان به 384 بیمار با تشخیص ابتلا به کرونا در مراکز تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان رسیده و امیدواریم هر چه زودتر چرخه انتقال بیماری مسری کرونا قطع شود و هیچ بیمار بستری کرونایی نداشته باشیم.

استان ایلام/ مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا در ایلام به یک هزار و 172 نفر رسید

محمد کریمیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، با اشاره به افزایش آمار مبتلایان به کرونا در استان ایلام، اظهار کرد: تاکنون تعداد 66 هزار و 663 نفر بیمار مبتلا به کرونا در کل استان بستری شده‌اند.

وی با بیان آمار بیماران جدید مبتلا به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته، افزود: در این بازه زمانی 38 مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با تاکید بر اینکه در حال حاضر 47 بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان ایلام بستری هستند، تصریح کرد: در 24 ساعت اخیر 11 بیمار جدید در بیمارستان‌ها بستری شدند و تاکنون کل آمار بهبود یافته‌ها 66 هزار و 376 نفر بوده است.

کریمیان گفت: در 24 ساعت گذشته یک مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است و مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا کنون یک هزار و 172 نفر بوده است.

استان خراسان رضوی/ ورود فرهنگیان و دانش‌آموزان مشکوک به کرونا به مدارس ممنوع است

محمد احمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهارداشت: از آنجایی که در حال حاضر هیچ شهری در سطح استان در وضعیت‌های قرمز و نارنجی قرار ندارد و تمامی شهرهای خراسان رضوی در وضعیت‌های زرد و آبی هستند فعالیت حضوری مدارس تمامی شهرهای استان بلامانع بوده است.

وی بیان کرد: توصیه اکید ما به اولیای مدرسه این است که نهایت تلاششان را در بحث رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشته باشند.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ذکر این نکته که ورود فرهنگیان و دانش‌آموزان مشکوک به کرونا به مدرسه ممنوع بوده است، تأکید کرد: این افراد باید تست pcr بدهند و اگر مثبت بودند باید در قرنطینه بمانند و پس از بهبودی کامل و نداشتن علائم مشکوک به کرونا به مدرسه بازگردند.

وی با بیان اینکه در محیط مدرسه پذیرایی خوراکی به همدیگر ممنوع بوده و بوفه‌ها هم مجاز به فعالیت نیستند، خاطرنشان کرد: از خانواده‌ها هم می‌خواهیم که ضمن گذاشتن تغذیه مناسب برای فرزندانشان در زمان حضور در مدرسه، مشوق آنان در بحث استفاده از ماسک، رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی در زمان حضور در مدرسه باشند.

مدیر سلامت جمعیت، خانواده و مدارس دانشگاه علوم پزشکی مشهد افزود: موضوع سرعت‌بخشی در امر واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان در دستور کار قرار گرفته و از مجموع فرهنگیان شاغل در حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون 90.99 درصد دُز اول و 83.15 درصد دُز دوم را دریافت کرده‌اند و این اعداد در میان دانش‌آموزان حوزه تحت پوشش این دانشگاه هم به ترتیب 87.56 درصد و 62.99 درصد بوده است.


استان فارس/ شمار بیماران بستری به زیر 100 نفر رسید

 براساس آخرین وضعیت ثبت‌ شده درباره رنگ‌بندی استان‌ها و شهرستان‌ها که از سوی وزارت بهداشت اعلام شده همه شهرستان‌های استان فارس در وضعیت کم خطر قرار دارند و شیراز نیز در وضعیت آبی قرار گرفته است. 

بر این اساس شهرستان‌های صفاشهر، ممسنی، آباده، طشک، نی‌ریز، استهبان، جهرم، خفر، کوار و زرین دشت در وضعیت زرد قرار دارند و مابقی شهرستان‌ها در وضعیت آبی هستند که این موضوع سبب شده روند ابتلا و فوت کرونا در استان نیز رو به کاهش باشد. 

براساس آخرین اعلام دانشگاه علوم پزشکی شیراز از ابتدای شیوع این بیماری تاکنون، یک میلیون و 524 هزار و 408 تست تشخیصی مولکولی در آزمایشگاه‌های استان تهیه شده که با بررسی نمونه‌های انجام شده، 444 هزار و 376 بیمار مثبت قطعی شناسایی شده است.

همچنین از ابتدای آغاز طرح شهیدحاج قاسم سلیمانی تاکنون، 263 هزار و 598 مورد تست سریع انجام شده که از این تعداد 61 هزار و 239 بیمار مثبت و در مجموع از ابتدا تاکنون، 505 هزار و 615 بیمار مبتلا به کووید 19 در استان فارس شناسایی شده است.

با بستری 84 بیمار جدید در 24 ساعت گذشته، هم اکنون 736 بیمار مثبت و مشکوک دارای علائم در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، 91 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش‌های ICU مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

همچنین در 24 ساعت گذشته 6 هم استانی دیگر در اثر این بیماری جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان ناشی از کووید 19 از ابتدای شیوع بیماری تا کنون در فارس به هفت هزار و 317 نفر رسید.

استان کرمان/ 28 بیمار جدید در مراکز درمانی بستری شدند

حمیدرضا رشیدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اینکه واکسیناسیون کرونا در استان کرمان از مرز 3 میلیون و 900 هزار دوز گذشته است اظهار داشت: تا کنون واکسیناسیون یک میلیون و 758 هزار و 299 نفر در استان کرمان کامل شده است.

سعید صحبتی سخنگوی دانشگاه علوم‌‌پزشکی کرمان با اشاره به آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 تا ظهر روز قبل اظهار داشت: در حال حاضر تعداد کل موارد بستری مثبت قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان 169 مورد است.

وی ادامه داد: از این تعداد 91 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، 21 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، 9 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، 9 مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و 39 مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان تحت درمان قرار دارند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به بستری 28 بیمار جدید قطعی کرونا در بیمارستان‌های استان کرمان گفت: تعداد کل موارد بستری مثبت کرونا در استان از ابتدای شیوع کووید 19، تاکنون به 43 هزار و 753 مورد رسیده است.

وی به فوت 4 بیمار کرونایی دیگر در استان کرمان اشاره کرد و افزود: مجموع جان باختگان کرونا در استان کرمان از ابتدا به 5 هزار و 109 مورد رسیده است.

صحبتی با بیان اینکه آمار واکسن تزریق شده نوبت اول کرونا در استان کرمان دو میلیون و 112 هزار و 778 دوز عنوان کرد و گفت: واکسن تزریق شده نوبت دوم کرونا در استان را یک میلیون و 758 هزار و 299 دوز و واکسن تزریق شده نوبت سوم کرونا در استان 61 هزار و 27 دوز است.

استان گلستان/ طرح مدیریت هوشمند آغاز شد

گلستان از نظر شیوع کرونا تقریبا وضعیت باثباتی را در دو ماه اخیر پشت سر گذاشته است و حداکثر تعداد بیماران بستری در مراکز درمانی استان نیز حدود 230 نفر رسیده که در روزهای گذشته کاهش خوبی پیدا کرده است.

با توجه به وضعیت کرونایی استان طرح مدیریت هوشمند از روز گذشته همزمان با سراسر کشور در استان گلستان هم آغاز شده و در این طرح برخی محدودیت‌ها برای افرادی که واکسن نزده‌اند در نظر گرفته شده است.

آنطور که ناهید جعفری، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان گفته این طرح در 5 مرحله پیش بینی شده که فاصله هر مرحله آن یک هفته است. قرار است وضعیت واکسیناسیون افراد بررسی شود و در صورتی که برخی افراد واکسن نزده باشند باید تست منفی پی سی آر داشته باشند. این طرح افراد شاغل اعم از کارمندان، همه اصناف، همه کارگران و غیره را شامل می‌شود.

وی گفت: این افراد تنها در صورتی می‌توانند در محل کار خود حضور داشته باشند که یا واکسن کرونا دریافت کرده باشند و یا اینکه هر دو هفته یکبار تست پی سی آر منفی ارائه دهند.

طرح مدیریت هوشمند کرونا در استان در مرحله نخست به بررسی وضعیت واکسیناسیون کارمندان پرداخته و از روز گذشته هر کارمندی که واکسن نزده باشد فقط با ارائه تست پی سی آر منفی می‌تواند در محل کارش حاضر شود و در غیر این صورت باید از مرخصی استفاده کند.

همچنین 250 کارشناس در استان بسیج شده تا در قالب اکیپ‌های دو تا سه نفره در طرح ضربتی از مراکز مختلف بازدید کنند.

بر اساس این طرح، هرگونه خدمات اداری، بانکی و از این دست با ارائه کارت واکسیناسیون یا تست پی سی آر منفی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، امکان پذیر است. ارائه خدمات به مسافران در بخش حمل و نقل جاده‌ای، ریلی و هوایی نیز، به شرط دریافت واکسن یا داشتن تست پی سی آر منفی خواهد بود و اصنافی هم که این موارد را رعایت نکنند، پلمپ می‌شوند.

 

درحال تکمیل... .

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا واکسن ایرانی کرونا ویروس کرونا مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بیمارستان های استان کرونا در استان کرمان نرخ ابتلای روزانه کرونا در استان تست پی سی آر منفی مراکز درمانی بیمارستان ها تعداد کل موارد مشکوک به کرونا استان کرمان بیماری کرونا 24 ساعت گذشته پزشکی کرمان ویروس کرونا استان ایلام داشته باشند دانش آموزان ویروس منحوس حال حاضر یک میلیون بیمار جدید شهرستان ها بستری شدند روز گذشته نرخ ابتلا 24 ساعت نفر رسید تحت پوشش تا کنون کووید 19 شاخص ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۱۹۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت

ایتنا - اتریوم پیش از انتشار صندوق قابل معامله در بورس هنگ‌کنگ، به میزان سه درصد کاهش یافت و بیت‌کوین نیز در همان زمان افت کرد.
ارزهای دیجیتال پیشرو جهان نزول کردند و اتریوم بیش از سه درصد از دست داد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، این حرکت یک روز قبل از برنامه‌ریزی هنگ‌کنگ برای راه‌اندازی صندوق‌های قابل معامله در بورس لحظه‌ای روی بیت‌کوین و اتریوم اتفاق افتاد.
تحلیلگران بازار انتظار دارند ۲۵ میلیارد دلار به صندوق‌های بیت‌کوین نقدی هنگ‌کنگ وارد شود.

به نقل از مارکت، بیت‌کوین در ساعت سه و یک دقیقه بعد از ظهر به وقت شرقی ۰.۵۵ درصد سقوط کرد و به قیمت ۶۲هزار و ۷۶۲ دلار فروخته شد، در حالی که اتریوم با افت ۲.۹۲ درصدی به قیمت ۳۱۶۹ دلار در همان زمان رسید.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال در حال حاضر ۲.۳۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل  ۱.۴۷ درصد بیشتر شده است. در حال حاضر ۵۳.۴۲ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین است که ۰.۳۱ درصد افزایش روزانه را ثبت کرده است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶.۰۶ میلیارد دلار است که ۱۷.۸۱ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۷۳ میلیارد دلار است که  ۸.۶۷ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال  بوده و حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۶۱.۵ میلیارد دلار است که ۹۳.۱۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دهد.

به‌روزرسانی قیمت ارزهای دیجیتالی
این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۶۳ هزار و ۳۹۹.۱۱ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۹۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۵۳ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: ۳۱۷۲.۴۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۲۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۱۲ درصد کاهش
۳- تتر
قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۶ درصد کاهش
۴- بایننس کوین
قیمت: ۶۰۱.۵۰  دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۸۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۰.۰۴ درصد کاهش
۵-  سولانا
قیمت: ۱۳۵.۶۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۶۴ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۲.۰۵ درصد کاهش
۶- یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش
۷-  ریپل
قیمت: ۰.۵۱۳۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۳ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۶.۶۵ درصد کاهش
۸- دوج کوین
قیمت: ۰.۱۴۲۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته ۱.۱۱ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۹.۵۴ درصد کاهش
۹ – تون کوین
قیمت: ۵.۳۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:  ۲.۶۲ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:۳.۰۳ درصد کاهش
۱۰-  کاردانو
قیمت: ۰.۴۵۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۳۵ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر:  ۱۰.۹۹ درصد کاهش

دیگر خبرها

  • ارزش صادرات محصولات کشاورزی به ۶.۲ میلیارد دلار رسید
  • صادرات ۶.۲ میلیارد دلاری کشاورزی در ۱۴۰۲/ واردات گندم نصف شد
  • ارائه جدیدترین دستاورد‌های هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • ارائه جدیدترین دستاوردهای هوش مصنوعی در تصویربرداری پزشکی
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ ها در ایران
  • کاهش ۱۲ درصدی بارش‌ها در ایران
  • کمبود ویتامین D چه خطراتی برای زنان دارد؟
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • استطاعت جسمی ۸۳ هزار زائر حج تمتع ۱۴۰۳ نهایی شد