Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@14:16:43 GMT

عابدزاده جوان مقابل سیروس قایقران(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۰۰۵۹

دو دهه از خداحافظی رسمی عابدزاده از فوتبال گذشته است،دروازه بانی که  از روز اول چشمها را خیره به خود کرده بود.

به گزارش "ورزش سه "، رقابت های لیگ قدس استانی 4دوره برگزار شد که دو دوره آن با قهرمانی اصفهانی ها همراه بود. آن ها در آن روزها که توجه فوتبال به رقابت های باشگاهی در تهران معطوف بود در رقابت های استانی تنه به تنه تهرانی ها زدند و با دوبار قهرمانی با تهران الف که یکی از دو نماینده تهران در این رقابتها بود در تاریخ این مسابقات برابری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یکی از بازی های برگزار شده آن دوران بازی 36 سال قبل و در روز 22آذر سال 1364 است. نبرد دو تیم گیلان و اصفهان در شهر اصفهان که با نتیجه دو بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.


گیلانی ها که در خط هافبک و حمله از بازیکنان مطرحی چون سیروس قایقران ، احمد اسپندار،محمود فکری،رسول حق دوست و ... استفاده می کردند در این دیدار نتوانستند دروازه عابدزاده 19 ساله را باز کنند.


در گزارش بازی که در یکی از هفته نامه های ورزشی  آن سالها به چاپ رسیده است ، نویسنده مطلب به بازی خوب عابدزاده اشاره کرده و پیش بینی کرده او با کمی تجربه می تواند یکی از بهترین دروازه بانهای ایران شود. نظری که خیلی زود اتفاق افتاد و عابدزاده نه تنها یکی از بهترین های ایران شد،بلکه یکی از بهترین دروازه بانهای تاریخ ایران و آسیا شد و نام خود را در تاریخ فوتبال ایران جاودانه کرد.

 

سیروس قایقران برگی از تاریخ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سیروس قایقران برگی از تاریخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!

کدام شکست‌ناپذیرتر است؛ بایرلورکوزن یا رودری؟

طرفداری | آمار شکست‌ناپذیری رودری با پیراهن منچسترسیتی به 70 بازی رسید.

به گزارش اسکواکا، منچسترسیتی در بازی مقابل ناتینگهام فارست با نتیجه 2-0 به پیروزی رسید تا رودری، هافبک توانمند سیتی، با ثبت رکورد 70 بازی متوالی بدون شکست، نام خودش را در تاریخ لیگ برتر انگلیس جاودانه کند. این آمار شگفت‌انگیز، او را به تنها بازیکن در تاریخ لیگ برتر تبدیل می‌کند که به چنین دستاورد بزرگی دست یافته است.

رودری که در سال 2019 از اتلتیکو مادرید به جمع سیتیزن‌ها ملحق شد، به سرعت به یکی از ارکان اصلی تیم تبدیل شد و نقشی کلیدی در موفقیت‌های اخیر این باشگاه ایفا کرده است. ثبات و عملکرد بدون نقص او در خط دفاعی، ستون اصلی قدرت منچسترسیتی به شمار می‌رود. در واقع از آخرین شکست رودری بیش از 400 روز می‌گذرد و او آخرین بار با پیراهن منچسترسیتی در فوریه 2023 مقابل تاتنهام باخت را تجربه کرد.

70 بازی متوالی بدون شکست با پیراهن منچسترسیتی

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی جنگجوی شکست‌ناپذیر؛ 448 روز از آخرین شکست رودری با منچسترسیتی گذشت!
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • ناکامی سورپرایز شجاعی در کلین‌شیت
  • لایپزیش 4-1 دورتموند: خوش به حال پی‌اس‌جی!‏
  • پرسپولیس چه زیبا باخت/ برد آلومینیوم اراک در تاریخ فوتبال کم‌نظیر بود
  • زمانی: گلی که زدم تقدیم به کُردهای ایران
  • جانشین بیرانوند بالا و پایین فوتبال را دید/ ۴ بازی گل نخورد، یک بازی ۴ تا خورد!
  • رکورد امیررضا رفیعی روی ۴۴۵ دقیقه ماند
  • قایقران‌ها را با تمرین پشت سد به جنگ المپیک نفرستید
  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!