Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@20:00:10 GMT

ارتش و «حشد الشعبی» عراق مواضع داعش را درهم کوبیدند

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۰۱۰۴

ارتش و «حشد الشعبی» عراق مواضع داعش را درهم کوبیدند

نیروهای ارتش و «حشد الشعبی» عراق طی عملیاتی گسترده در استان «دیالی» مواضع تروریستهای تکفیری داعش را درهم کوبیدند.

به گزارش مشرق به نقل از سومریه نیوز، سلسله اقدامات تروریستی ارتش و نیروهای حشد شعبی عراق در نقاط مختلف این کشور همچنان ادامه دارد. نیروهای عراقی به تازگی عملیات جدیدی را علیه بقایای تکفیریها انجام داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که مواضع تروریست های تکفیری داعش در رشته کوه های حمرین هدف قرار گرفته است. نیروهای حشد شعبی نیز در این عملیات مشارکت داشتند.

فرمانده عملیات دیالی ضمن تأیید اخبار منتشر شده پیرامون عملیات مشترک ارتش و حشد شعبی علیه بقایای داعش در رشته کوه های حمرین، گفت: پس از دریافت گزارش هایی مبنی بر تحرکات تروریست ها در این منطقه، عملیات مذکور انجام شد.

گفتنی است، عملیات ضد تروریستی ارتش و حشد شعبی عراق در رشته کوه های حمرین در حالی انجام شد که نیروهای عراقی طی روزهای گذشته مواضع بقایای تکفیریها در استان های الانبار و صلاح الدین را نیز در هم کوبیدند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت عراق حشد شعبی استان دیالی صلاح الدین ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق داعش قیمت های روز در یک نگاه حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین

 

بین الملل تابناک: هفتصد و هشتادمین روز از حمله روسیه به اوکراین با دستور ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور این کشور می‌گذرد؛ تهاجمی که رویداد‌های بسیاری به دنبال داشته و منجر به تحریم گسترده روسیه از سوی بلوک غرب شده است و دورنمای مشخصی برای پایان آن نیز وجود ندارد.

 

اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین

فرمانده ارشد اوکراین امروز (یکشنبه) گفت: تعداد بی‌شماری از نیروهای کی‌یف از مواضع جدیدی در غرب سه روستا در جبهه شرقی که روسیه نیروهای قابل توجهی را در چندین نقطه آن متمرکز کرده است، عقب‌نشینی کرده‌اند.

 «الکساندر سیرسکی» در پیام‌رسان تلگرام با اعلام اینکه «وضعیت در جبهه بدتر شده است»، سخت‌ترین مناطق را غرب «مارینکا» و شمال غربی «آودیوکا» توصیف کرد.

وی افزود: نیروهای کی‌یف مواضع جدیدی را در غرب روستاهای «بردیچی» و «سمنیوکا»، هر دو در شمال آودیوکا و نیز «نوومیخائیلیوکا» نزدیک شهر مارینکا به دست آورده بودند.

سیرسکی ادامه داد: به طور کلی، دشمن در این مناطق به موفقیت‌های تاکتیکی خاصی دست یافت، اما نتوانست مزیت عملیاتی کسب کند.

رویترز خاطرنشان کرد: بیانیه سیرسکی منعکس‌کننده وضعیت رو به وخامت اوکراین در شرق است که کی‌یف امیدوار است پس از تحویل تسلیحات آمریکایی تحت بسته کمکی ۶۱ میلیارد دلاری که به تازگی تصویب شد، بتواند آن را متعادل کند.

بر اساس این گزارش، نیروهای مسکو از زمان تصرف شهر آودیوکا به آرامی در حال پیشروی هستند.

اوکراین در حال حاضر منتظر محموله‌ای از کمک‌های نظامی ایالات متحده است که به گفته مقامات برای مقابله با روسیه حیاتی است.

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • امیرسرتیپ بختیاری: مرتضی رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست
  •  آماده‌ شدن آمریکا برای حمله گسترده به یمن/ حمله یمن به ۲ ناوشکن آمریکایی و ۲ کشتی اسرائیلی/ برگزاری رزمایش دریایی 9 روزه ارتش چین/  اعلام نقض حقوق بشر توسط پنج واحد ارتش اسرائیل از سوی آمریکا
  • محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • امیر سرتیپ بختیاری: محسن رضایی و ابوشریف اعتقاد داشتند وظیفه سپاه جنگیدن با دشمن خارجی نیست /گروه‌های چپ به ارتشی‌ها تهمت‌های ناموسی زدند
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • امیر بختیاری: تقلیل اقدامات ارتش در سال ابتدایی جنگ بی‌انصافی است/ در ارتش مخالفت چندانی با ادامه جنگ بعد از فتح خرمشهر وجود نداشت/ از سال دوم جنگ وحدت فرماندهی بین ارتش و سپاه از بین رفت
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است