Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود طبیبی گفت: شورای عالی هماهنگی ترافیک شهرهای کشور، سه دستورالعمل و شیوه‌نامه در این زمینه صادر کرده که مالکان، مجریان و پیمانکاران می‌بایست این موارد را در اطراف کارگاه‌های ساختمانی رعایت کنند.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم افزود: با توجه به مباحث طرح‌شده در این جلسه، می‌بایست کارگروهی با حضور مسئولان و نمایندگان حوزه حمل‌ونقل شهرداری قم و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تشکیل شود تا کلیه موارد در این حوزه را جمع‌بندی و طرح نهایی برای عملیاتی شدن آن ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به موضوع مطرح‌شده در خصوص تدوین و تعیین نرخ سفرسازی کاربری‌های مختلف بر مبنای الگوی رفتار ترافیکی بومی در شهر قم نیز تأکید کرد و از معاونت حمل‌ونقل شهرداری قم خواست تا این مسئله را در دستور کار بودجه سال آینده قرار دهند.

کد خبر 5374273

منبع: مهر

کلیدواژه: قم ساختمان سازی شهرداری قم ویروس کرونا بوشهر مطالبات مردم لرستان از دولت روز پرستار خطبه های نماز جمعه آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا گرگان عکس استانها سانحه تصادف خرم آباد سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور چالوس یک طرفه شد

سرهنگ سیاوش محبی جانشین رئیس پلیس راه راهور فراجا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: امروز از صبح شاهد بار ترافیک جنوب به شمال در محور چالوس هستیم.

وی افزود: محور هراز، فیروزکوه آزادراه قزوین_ رشت، تهران_ قم، ساوه، جاده‌های خراسان رضوی، اصفهان از ترافیک و پرحجم و روان برخوردارند.

سرهنگ محبی گفت: از ساعت ۱۲:۳۰ تردد همه وسایل نقلیه در محور چالوس از مرزن‌آباد به سمت تهران ممنوع شد و به دلیل ترافیک سنگین و بارندگی تردد کند است.

وب ادامه داد: از ساعت ۱۴:۰۰ محور چالوس تهران به سمت مرزان آباد جهت تخلیه بار ترافیکی یک‌طرفه می‌شود.

کد خبر 6095587

دیگر خبرها

  • وضعیت تولید داروی بیماران SMA در کشور
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده های قزوین
  • ضرورت توسعه حمل ونقل هوایی و دریایی میان ایران و قاره آفریقا
  • کار کارگران باید پیوست ایمنی داشته باشد
  • وضعیت ترافیکی این دو محور مهم شمالی
  • محور چالوس یک طرفه شد
  • ضرورت توجه به روان‌سازی ترافیک معابر در مراغه