Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا قائدامینی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا به مصوبات اخیر شورای آرد و نان این استان اشاره کرد و افزود: در این نشست در خصوص قیمت‌گذاری نان در استان مباحثی مطرح و مقرر شد تا قیمت نان در ۱۰ استان همطراز احصاء و پس از بررسی‌های لازم از سوی یک تیم کاری تصمیم‌گیری شود.

وی در خصوص نظارت‌ها بر واحدهای نانوایی استان نیز گفت: در سالجاری ۱۰ هزار و ۳۷۸ مورد بازرسی از نانوایی‌های استان انجام شده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۱۵ درصد رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائدامینی با اشاره به رشد ۵۷ درصدی پرونده‌های تخلف تشکیل شده ،ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده ۵۴۱ پرونده تخلف به ارزش سه میلیارد و ۲۴۳ میلیون تومان تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از کسر سهمیه ۴۲ واحد صنفی نانوایی نیز در استان خبر داد و گفت: کسر سهمیه به سبب بی‌توجهی به کیفیت نان طبخ شده بوده که بر اساس آن ۲۶ کیسه در ماه از سهمیه این نانوایی‌های متخلف کسر شده است اما واحدهایی که کیفیت نان را بهبود دهند سهمیه اولیه به آنها بازگردانده می‌شود.

قائدامینی خاطرنشان کرد: علاوه‌بر آن مواردی از قطع سهمیه نیز در استان به ثبت رسیده که به سبب رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی بوده است.

وی در خصوص قاچاق آرد و عرضه خارج از شبکه نیز گفت: آرد توزیعی در بازار به سه دسته تقسیم می‌شود، آرد نوع یک و ۲ که دولتی است و تنها باید در داخل استان توزیع شود و عرضه آن به خارج از استان ممنوع بوده و تخلف به شمار می‌آید اما جابجایی بین استانی آرد نوع سه که مربوط به صنف و صنعت است ممنوعیتی ندارد که در همین راستا در سالجاری ۲۷ مورد قاچاق آرد در استان کشف و شناسایی شده است.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری افزود: مردم در صورت مشاهده تخلف از سوی واحدهای نانوایی می‌توانند موارد تخلف را با برقراری ارتباط با تلفن ۱۲۴ گزارش دهند.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری حدود یک میلیون نفر جمعیت دارد. سرانه مصرف آرد در استان به ازای هر فرد هشت کیلوگرم در ماه است.

برچسب‌ها آرد چهارمحال وبختیاری صمت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد چهارمحال وبختیاری صمت آرد چهارمحال وبختیاری صمت چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری گفت: تقویت فعالیت سامانه بارشی برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انتظار می‌رود.

معصومه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تقویت فعالیت سامانه بارشی برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه انتظار می‌رود در این رابطه هشدار سطح نارنجی هواشناسی از بعداز ظهر روز چهارشنبه تا بعد از ظهر جمعه نیز صادر شده است.

وی افزود: رگبار باران، رخداد رعد و برق، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و احتمال تگرگ در مناطق مستعد از جمله پیامدهای تقویت این سامانه بارشی است.

معاون توسعه و هواشناسی چهارمحال‌وبختیاری اضافه کرد: از شدت بارش‌ها در روز جمعه کاسته خواهند شد و وزش باد شدید برای این روز انتظار می‌رود.

نوروزی ادامه داد: برای روز شنبه بارش‌های رگباری و خفیف در نیمه‌غربی و بخش‌های جنوبی استان انتظار می‌رود و فعلاً برای روز یکشنبه بارشی پیش‌بینی نمی‌شود.

وی با اشاره به کاهش دما طی ساعات روز تا آخر هفته، ادامه داد: تا پایان هفته به دلیل بارش‌ها و ابرناکی بودن؛ دمای هوا کاهش پیدا خواهد کرد و رو به خنکی می‌رود، امروز _سه‌شنبه یازده اردیبهشت_ شهرکرد و بلداجی با سه درجه بالای صفر خنک‌ترین نقطه استان بودند.

کد خبر 749432

دیگر خبرها

  • تقویت بارش‌ها در چهارمحال‌ و بختیاری
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • ارتباط صنعت و دانشگاه، هدف اصلی دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • کشف بیش از یک تن نان خشک در مشهد
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری