Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی طارمی همچنان از روند خوب خودش دور است...

در شبی که مهدی طارمی نخستین بار در این فصل نیمکت نشین شد، تیم پورتو برابر براگا به پیروزی رسید. سرمربی پورتو می‌گوید با این کار قصد نداشته به طارمی شوک بدهد.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، تیم فوتبال پورتو در چارچوب هفته چهاردهم لیگ پرتغال شب گذشته به مصاف براگا رفت و با یک گل به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل تیم پورتو را «لوییس دیاز» مهاجم کلمبیایی به ثمر رساند تا یاران طارمی با کسب این سه امتیاز ارزشمند، به صدرنشینی خود در لیگ پرتغال ادامه بدهند.

اتفاق ویژه این بازی اما نیمکت نشینی مهدی طارمی مهاجم ایرانی بود. طارمی که پیش از این مسابقه در هشت بازی موفق به گلزنی نشده بود برای نخستین بار در این فصل، در ترکیب اصلی پورتو قرار نگرفت.

سرمربی پورتو تصمیم گرفت طارمی را در نیمه دوم و از دقیقه ۶۹ به میدان بفرستد اما مهاجم ایران بازهم در گلزنی ناکام ماند تا طلسم گل نزدن‌هایش به ۹ بازی برسد.

مهدی طارمی در برد یک بر صفر شب گذشته پورتو مقابل براگا از دقیقه ۶۹ وارد زمین شد و نمره ۶.۱ گرفت.

پورتو با این برد ۳۸ امتیازی شد تا بالاتر از اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا همچنان در صدر جدول باشد.

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو در پایان این مسابقه درباره نیمکت نشینی مهدی طارمی توضیحاتی داد. وی این تصمیم را مربوط به برنامه‌های تیمش دانست و گفت:

با توجه به استراتژی تیم، گزینه ما این بود که با بازیکنان متفاوتی بازی کنیم. چیزی که از طارمی خواستیم این بود که وقتی به زمین می‌رود، قدرت تیم را بیشتر کند.

سرمربی پورتو در پاسخ به این سئوال که آیا قصد داشته است به طارمی با نیمکت نشینی شوک بدهد؟ گفت:

خیر؛ این یک استراتژی عادی و نرمال است. به نظرم ۱۱ بازیکنی که وارد زمین شدند، بیشترین اطمینان را به من می‌دادند. داشتن سایر بازیکنان روی نیمکت همیشه در دسترس است.

 طارمی در حال حاضر در جدول گلزنان لیگ پرتغال هم شرایط مطلوبی ندارد. او در حال حاضر در این جدول ۷ گُله است و سایر بازیکنان از او پیشی گرفته‌اند.

در پایان هفته چهاردهم، لوئیس دیاز از پورتو و «داروین» مهاجم بنفیکا با ۱۱ گل در صدر جدول گلزنان قرار دارند و دو بازیکن ۹ گُله هم بالاتر از طارمی هستند.

   

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! انتشار قرارداد حسن یزدانی با فولادین ذوب آمل / عکس جرارد: لیورپول با یک پنالتی از دست ما در رفت؛ زندگی ام را به این باشگاه دادم اسونسون، سرمربی ماینتس: چرا از صحنه مشکوک به پنالتی سوالی نمی کنید؟ خطای پنالتی از 70 متری مشخص بود فرمول یک | راننده ایرانی ویلیامز، قهرمان فصل 2021 را عوض کرد!

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی پورتو نیمکت نشینی مهدی طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد

به گزارش ورزش سه، به دنبال جدایی یورگن کلوپ از لیورپول، دیگر دستیاران او در کادر فنی‌اش قرار است از جمع آنفیلدی‌ها جدا شوند و این در حالیست که سرمربی آلمانی لیورپول این تصمیم را به خود باشگاه و دستیارانش سپرده است. 
در چنین شرایطی جان آچتربرگ که از سال ۲۰۰۹ به عنوان مربی گلرها در آکادمی لیورپول مشغول کار بود و در سال ۲۰۱۱ همراه با کنی دالگیش به تیم اصلی اضافه شد، علی رغم همکاری ۱۲ ساله خود که در این بین با برندان راجرز و یورگن کلوپ هم کار کرده، قصد دارد برای مدتی به استراحت برود. 
البته شنیده‌ها حاکی از این است که ارنه اسلات سرمربی هلندی فصل بعد لیورپول قرار است کادر فنی این تیم را به کلی تغییر دهد و با دستیاران فعلی‌اش در فاینورد، به انگلستان سفر کند. 
آلیسون بکر سنگربان اصلی تیم لیورپول که در این مدت با تافارل و آچتربرگ تمرینات خودش را انجام داده، درباره این مرد ۵۲ ساله گفت: جان ثابت کرده است که فقط یک مربی دروازه‌بان بزرگ نیست، بلکه او مرد بزرگی است و شخصیتی خاص دارد... نه من بلکه همه ما عاشق او هستیم.

دیگر خبرها

  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • اوسمار: شایسته پیروزی برابر سپاهان بودیم
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • طارمی عامل خروج یک ستاره از اینتر
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • ماموریت سخت نکونام در تبریز: دبل کردن تراکتور
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء