Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت که یکشنبه شب به ریاست  سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری برگزار شد موضوعات مهم اقتصادی کشور مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. 

در این جلسه گزارش‌های جداگانه‌ای درباره وضعیت خوب و قابل قبول ذخایر کالاهای اساسی و دارو در کشور از جمله در بنادر و کشتی‌های تجاری در حال ورود به کشور که حاصل تمهیدات لازم از جمله تخصیص به هنگام ارز مورد نیاز است ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس جمهور با اشاره به لزوم تسریع در ترخیص و توزیع کالاهای اساسی تاکید کرد: ذخایر کافی غذای مردم که به مرحله اطمینان بخشی رسیده است باید همواره مورد توجه باشد و همین مسیر ادامه یابد. 

رئیسی از حمایت‌های بیشتر دولت از تامین داروی مورد نیاز بیماران به عنوان اقدامی مستمر و ضروری یاد کرد و از مسئولان دست اندرکار از جمله وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بانک مرکزی خواست در سریع‌ترین زمان ممکن از تقویت ذخایر دارویی کشور پشتیبانی کنند چرا که صیانت از جان و تامین نیازمندی‌های مردم همواره از دغدغه‌های دولت است. 

در این جلسه همچنین گزارشی از وضع منابع مالی صندوق توسعه ملی ارائه و مقرر شد از منابع موجود در جهت تامین نیازهای بخش تولید استفاده شود.

کد خبر 642940 برچسب‌ها وزارت بهداشت و درمان بانک مرکزی دولت سیزدهم سید ابراهیم رئیسی دارو

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت بهداشت و درمان بانک مرکزی دولت سیزدهم سید ابراهیم رئیسی دارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارزی

به گزارش خبرگزاری مهر، جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی عصر امروز چهارشنبه به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار شد و دو مصوبه به تصویب رسید.

در این جلسه با توجه به لزوم تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی، اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید این مصوبه موافقت کردند.

همچنین با توجه به لزوم تأمین مالی منابع مربوط به طرح ۵۵۰ هزار هکتاری خوزستان، شورای عالی هماهنگی اقتصادی، «بند (م) تبصره (۲) قانون بودجه ۱۴۰۲» مبنی بر اعطای مجوز برای برداشت منابع مالی مورد نیاز این طرح از محل واگذاری سهام دولت در شرکت توسعه نیشکر را برای سال ۱۴۰۳ تمدید کرد.

کد خبر 6100847 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی برای کنترل نوسانات ارزی
  • رئیسی: از قیمت کالا‌ها و وضعیت سفره مردم مطلع هستم / تورم روز به روز کاهشی می‌شود
  • رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود | انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم
  • رئیسی: «وعده صادق» از نقاط عطف اجماع‌ساز میان مردم بود/انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم
  • رئیسی: انحرافی در فعالیت‌های هسته‌ای نداریم/ موشک جواب موشک است
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند | هیچوقت میز مذاکره را ترک نکردیم اما... | موشک جواب موشک است | از وضعیت سفره مردم مطلعم
  • رئیسی یک قانون جدید ابلاغ کرد
  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است
  • ارز دیجیتال می‌تواند به عنوان مهریه تعیین شود؟