Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش کشور، گفت: تا امروز ۲۲ آذر، ۱۵۸ هزار و ۸۷۴ داوطلب در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها نام نویسی کرده اند.

او افزود: ثبت‌نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ از روز سه شنبه ۱۶ آذرماه ۱۴۰۰ آغاز شده و داوطلبان تا فردا ۲۳ آذر فرصت دارند در آزمون کارشناسی ارشد سال آینده نام نویسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زرین آمیزی تصریح کرد: آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در روز‌های چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، پنجشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ و جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش کشور ادامه داد: پذیرش دانشجو در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ بر اساس قانون «سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی» مصوب ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ مجلس شورای اسلامی و همچنین آیین نامه اجرایی مربوطه و مصوبات «شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره‌های تحصیلات تکمیلی» و ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و پذیرش آزمون صورت خواهد گرفت.

زرین آمیزی اضافه کرد: رشته‌ها و مواد امتحانی آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش درج شده است و داوطلبان می‌توانند با مراجعه به اینجا از آن استفاده کنند.

او گفت: شرایط و ضوابط در دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۱ اطلاع رسانی خواهد شد.

سخنگوی سازمان سنجش کشور تاکید کرد: با توجه به امکان اصلاح عناوین رشته‌ها و یا سایر اطلاعات در جداول مجموعه‌های امتحانی تا زمان شروع ثبت‌نام، ملاک نهایی، اطلاعات درج شده در دفترچه راهنمای ثبت نام خواهد بود.

هزینه‌های ثبت نام:

خرید کارت اعتباری ثبت‌نام به مبلغ یک میلیون و ۲۵۰ هزار ریال (۱۲۵ هزار تومان) از سامانه خرید کارت اعتباری در سایت سازمان سنجش.

پرداخت هزینه خدمات ارسال پیام کوتاه به متقاضیان به مبلغ ۱۲ هزار ریال (۱ هزار و ۲۰۰ تومان).

متقاضیانی که علاوه بر رشته انتخابی یا امتحانی اصلی (رشته اول) علاقه‌مند به شرکت در رشته امتحانی دوم هستند، باید کدرشته امتحانی دوم را در بند مربوط در تقاضانامه درج کنند و برای رشته امتحانی دوم هم یک کارت اعتباری دیگر، به مبلغ یک میلیون و ۲۵۰ هزار ریال (۱۲۵ هزار تومان) علاوه بر کارت اعتباری اول خریداری کنند.

متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کدرشته‌های امتحانی (اصلی و شناور) که علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی دانشگاه پیام‌نور هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار ریال (۲۰ هزار تومان) دیگر نیز برای اعلام علاقه‌مندی برای دوره مذکور، اقدام کنند.

متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در آزمون کدرشته‌های امتحانی (اصلی و شناور) که علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی هستند، لازم است علاوه بر پرداخت مبالغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۲۰۰ هزار ریال (۲۰ هزار تومان) دیگر نیز برای اعلام علاقه‌مندی برای دوره مذکور، اقدام کنند.

شرایط معدل و مقررات مربوط به متقاضیان:

متقاضیان برای اطلاع از مقررات وظیفه عمومی، شرایط و ضوابط استفاده از سهمیه ایثارگران و همچنین شرایط و ضوابط اتباع خارجی به دفترچه راهنمای ثبت‌نام مراجعه کنند و در انتخاب کدرشته‌های امتحانی (اول و دوم) و همچنین شهرستان محل حوزه امتحانی خود، دقت کنند لذا پس از دریافت کد پیگیری ۱۶ رقمی، در این خصوص به درخواست‌های متقاضیان مبنی بر اصلاح و یا جابجایی، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

همچنین داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه، دریافت شماره پرونده ۶ رقمی و کد پیگیری ۱۶ رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری کنند.

هر ساله تعدادی قابل توجهی از متقاضیان در درج معدل خود در زمان ثبت‌نام دقت لازم را به عمل نیاورده و پس از قبولی در دانشگاه به دلیل مغایرت معدل قبولی آن‌ها لغو شده و باعث سردرگمی آن‌ها می‌شود.

به متقاضیان تاکید می‌شود در درج معدل خود دقت لازم را به عمل آورند و حتی اگر ثبت‌نام آن‌ها توسط خودشان انجام نمی‌پذیرد با مشاهده پرینت تقاضانامه نسبت به کنترل دقیق موارد درج شده در آن اقدام کرده و در مراحل بعدی که امکان ویرایش اطلاعات (در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون و یا انتخاب رشته) برای آن‌ها وجود دارد نسبت به اصلاح اطلاعات خود اقدام کنند.

با توجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون‌های قبلی، در خصوص اشتباه در ارسال عکس متقاضیان، که این موضوع اکثراً برای متقاضیانی که ثبت نام آنان از سوی دیگران انجام می‌شود رخ داده است، تاکید می‌شود که علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت‌نامی، حتماً نسبت به کنترل عکس ارسالی خود دقت کنند تا اشتباهاً عکس متقاضی دیگری به جای عکس داوطلب ارسال نشود.

در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی شده و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان پربیننده ترین حداقل حقوق معلمان در طرح رتبه بندی چقدر است؟ غروب مه آلود در کالیفرنیا + عکس سن بازنشستگی معلمان تغییر می کند؟ تصاویری از طبیعت زیبای ایسلند صفحه اول روزنامه های امروز (۱۴۰۰/۰۹/۲۰)

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سازمان سنجش کارشناسی ارشد دانشگاه فاطمه زرین آمیزی کنکور 1400 کنکور 1401 کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۱ آزمون کارشناسی ارشد دفترچه راهنمای ثبت نام شرکت در آزمون کارت اعتباری سازمان سنجش هزار تومان هزار ریال ثبت نام خواهد شد رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D» نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳ تا پایان امروز شنبه ۸ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته ‌محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته ‌محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.

بر این اساس داوطلبان ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام کنند.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به نشانی www.azmoon.org  مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند؛ ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

داوطلبان به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • روز ماما در سال ۱۴۰۳ چه روزیه + تاریخ، معرفی رشته مامایی و بازار کار
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • مهلت انتخاب رشته دکتری امروز به پایان می‌رسد
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • مهلت انتخاب رشته دکتری، امروز به پایان می رسد
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • امروز آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری
  • برگزاری کنکور داوطلبان گروه علوم تجربی در اراک
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • رقابت داوطلبان کنکور در شهرستان های خراسان رضوی