Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمریکا به عنوان کرونازده‌ترین کشور جهان حدود یک پنجم مبتلایان به این بیماری در جهان را در خود جای داده است. خبرگزاری میزان – در حالی که شمار مبتلایان به کرونا در جهان به حدود ۲۷۰ میلیون ۵۰۰ هزار نفر رسید، این میزان در آمریکا به حدود ۵۱ میلیون نفر رسید.   به گزارش «رویترز»، شمار مبتلایان به کرونا از رقم ۵۰ میلیون و شمار قربانیان این بیماری در کرونازده‌ترین کشور جهان، از رقم ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  سویه غالب بیماری کرونا در آمریکا، همچنان سویه «دلتا» است اما گزارش ها، از شیوع گسترده سویه «اومیکرون»، در این کشور حکایت دارد.   افزایش موارد ابتلای روزانه در آمریکا در ۲ هفته اخیر پس از روند کاهشی حدودا ۲ ماهه، نگرانی‌ها را در این کشور تشدید کرده است؛ البته مقام‌های بهداشتی آمریکا، این افزایش شمار مبتلایان را ناشی از سویه «دلتا» می‌دانند.   ایالت‌های سردتر آمریکا مانند «ورمونت»، «نیوهمپشایر» و «میشیگان» شاهد بیشترین افزایش آلودگی‌های جدید براساس موارد روزانه ابتلا هستند.   در همین حال شمار بیماران کرونایی بستری شده در آمریکا نیز در حال افزایش است و از تعطیلات پایان نوامبر تاکنون شاهد رشد ۲۰ درصدی بوده است.   در ماه گذشته، مرگ و میر‌های کرونایی در آمریکا ۴.۶ درصد افزایش یافته است. بیشتر بخوانید: شمار تلفات کرونایی در آمریکا از ۷۰۰ هزار نفر گذشت کرونا مرگبارترین همه گیری در تاریخ شد مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌های آمریکا نیز اعلام کرد که تقریبا نیمی از ایالت‌های آمریکا، موارد ابتلا به «اومیکرون» را شناسایی کردند، اما سویه دلتا همچنان دلیل ابتلای ۹۹ درصد بیماران است.   براساس تجزیه و تحلیل‌های «رویترز»، رسیدن شمار مبتلایان به کرونا در آمریکا به رقم ۲۵ میلیون نفر یک سال زمان برد، اما در ۳۲۳ روز، تعداد موارد ابتلا به این بیماری از ۲۵ میلیون به ۵۰ میلیون نفر افزایش یافت.   انتهای پیام/ برچسب ها: آمریکا جو بایدن کرونا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آمریکا آمریکا جو بایدن کرونا شمار مبتلایان هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه

رسانه‌های ترکیه اعلام کردند طی یک ماه گذشته بیش از یک هزار پناهجو که اغلب آنها افغان و پاکستانی بودند در شمال غرب این کشور بازداشت شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، یک هزار و 96 پناهجوی که شمار زیادی از آنان شهروندان افغانستان و پاکستان هستند، طی یک ماه از استان «ادیرنه» در شمال‌غرب ترکیه بازداشت شده‌اند.

خبرگزاری آناتولی گزارش داد پناهجویان توسط نیروهای ژاندارمری ترکیه بازداشت شده‌اند.

بر اساس این گزارش، شمار زیادی از این افراد تبعه افغانستان و پاکستان هستند و پس از طی مراحل قانونی به اداره مهاجرت ادیرنه منتقل شده‌اند.

ترکیه اخیراً برای تسریع روند شناسایی و بازداشت پناهجویان که مقامات آن را «غیرقانونی» می‌خوانند ایستگاه‌های بازرسی و گشت‌های سیار را افزایش داده است.

پیش‌تر وزیر کشور دولت آنکارا گفته بود که شمار ایست‌های بازرسی و گشت‌های سیار در 30 شهر ترکیه برای شناسایی پناهجویان افزایش یافته است.

ادامه روند بازداشت پناهجویان افغان در ترکیه

این کشور به عنوان حلقه وصل آسیا به اروپا، مقصد موقت بسیاری از پناهجویانی است که برای ورود به اروپا از راه‌های قانونی و غیرقانونی وارد این کشور می‌شوند.

ترکیه در ماه‌های اخیر روند شناسایی، بازداشت و اخراج پناهجویان را تسریع کرده است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۸۸ نفر افزایش یافت
  • افزایش ۲.۵ درصدی مشترکان برق
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • افزایش شمار پیکر‌های بیرون کشیده شده از گور جمعی بیمارستان ناصر
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه / شمار شهدای رسانه به ۱۴۱ نفر افزایش یافت
  • بازداشت بیش از هزار پناهجوی اغلب افغان و پاکستانی در ترکیه
  • جنگ غزه / شمار قربانیان به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید