Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – باشگاه پدیده مشهد یا همان شهرخودرو سابق این فصل شرایط بسیار عجیب و پیچیده‌ای را سپری می‌کند. بعد از برکناری رضا مهاجری، اکبر میثاقیان هدایت این تیم را بر عهده گرفت اما میثاقیان هم در پایان بازی گذشته پدیده، از سمتش برکنار شد.

در حال حاضر داود سیدعباسی بعد از مذاکره با فرهاد حمیداوی مالک باشگاه به جای میثاقیان تیم پدیده را تمرین می‌دهد در حالی که این باشگاه به دنبال جذب و به خدمت گرفتن «استفانو کوزین» مربی ایتالیایی است که پیش از این هم در مشهد کار کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدعباسی در این خصوص گفت: خودم مستقیم با یک مربی خارجی در ارتباط هستم. این مربی آقای استفانو کوزین است که پیش از این مربی شهرخودرو هم بوده است.

سیدعباسی که با «رادیو تهران» گفتگو می‌کرد، افزود: بنده با خود آقای کوزین در ارتباط هستم و صحبت می‌کنم تا اگر بشود، دوباره در خدمت این مربی فوق العاده حرفه‌ای باشیم.

مربی فعلی تیم پدیده ادامه داد: تنها گزینه خارجی باشگاه پدیده استفانو کوزین است. اگر ایشان قبول کند و بیاید در خدمتش هستیم وگرنه خودم اولین نفر برای هدایت تیم هستم.

سیدعباسی با بیان اینکه ماموریت مذاکره با کوزین بر عهده او است، تصریح کرد: بعد از آنکه کوزین از ایران رفت، هنوز ارتباط نزدیکی با هم داریم. یک سال و نیم است که او از ایران رفته ولی خیلی با هم صحبت می‌کنیم و از هم خبر داریم. از او خواهش کردم به پدیده ولی تا این لحظه جواب قطعی نداده است.

وی در خصوص اینکه کوزین پیش از این به خاطر مطالباتش از باشگاه شهرخودرو به فیفا شکایت کرده بود، تاکید کرد: مثل اینکه مشکلاتش با باشگاه در حال حل شدن است. باشگاه قول همه نوع همکاری داده است ولی کوزین درگیر یکسری مسائل خصوصی است که من در جریانش هستم. الان شرایط آمدن به ایران را ندارد. اگر کوزین آمد که هیچ؛ اگر نیامد من نفر اول گزینه هدایت هستم!

سیدعباسی با بیان اینکه باشگاه برایش مهلت زمانی خاصی را برای گرفتن جواب مثبت از کوزین تعیین نکرده است، گفت: گزینه دیگری هم نداریم. بعد از آن من باید تصمیم بگیرم. باشگاه همه اختیارات را به من محول کرده است. الان تیم را به همراه یونس گرایلی تمرین می‌دهم و امروز سیروس سنگچولی به جمع ما اضافه می‌شود.

وی همچنین درباره بازگشتش به باشگاه پدیده اظهار کرد: دو ماه و نیم بود که با حمیداوی حتی تلفنی حرف نزده بودم و خیلی پیگیر تیم نبودم. بعد از باخت تیم به نساجی، حمیداوی با من تماس گرفت و یک روز همدیگر را ملاقات کردیم. سه روز با هم صحبت کردیم و می‌خواستم او را متقاعد کنم یک نفر دیگر را بیاورد ولی موفق نشدم. با حمیداوی دوستی نزدیکی دارم از من خواست این کار را انجام بدهم. حمیداوی تضمین داده است که تا آخر فصل بمانیم.

مربی تیم پدیده در پاسخ به این سئوال که آیا در صورت چهار باخت متوالی بازهم در پدیده ماندنی خواهد بود؟ گفت: معلوم است اگر ببینم تاثیری ندارم خودم می‌روم و احتیاجی نیست باشگاه بگوید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پدیده پدیده باشگاه پدیده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از باشگاه آلومینیوم، متأسفانه رفتار غیرحرفه‌ای و غیرقانونی عده‌ای از فعالین در بازار نقل و انتقالات که به جرأت می‌توانیم دلال خطاب‌شان کنیم، سعی در برهم زدن آرامش بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم و ایجاد حاشیه در باشگاه دارند.

به اطلاع مردم شریف ایران و هواداران تیم فوتبال آلومینیوم می‌رسانیم، بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم اراک با شرایط متفاوت تحت قرارداد این باشگاه هستند و با توجه به اینکه رقابت‌های فصل بیست و سوم لیگ برتر و جام حذفی همچنان ادامه دارد، هرگونه گفت‌وگو، مذاکره و نقل قول رسمی و غیر رسمی در خصوص آینده‌ی این بازیکنان، خلاف اصول حرفه‌ای و مقررات جاری فوتبال است.

باشگاه فرهنگی، ورزشی آلومینیوم اراک حقوق قانونی خود را با حمایت و دلگرمی هواداران پرشور و متعصب خود که در همه شرایط در کنار تیم هستند، از طریق مراجع قضائی و ارکان انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال پیگیری می‌نماید.

کد خبر 6094513

دیگر خبرها

  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • گزارشگر ایتالیایی: طارمی خرید بسیار مفیدی برای اینتر است
  • راه‌های کنترل قند خون صبحگاهی در افراد دیابتی
  • واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن
  • مربی میلان از انگلیس می‌آید ولی ایتالیایی است!‏
  • رستوران های هتل چمران شیراز
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • خبر خوش برای سردار آزمون؛ جدایی احتمالی 2 ستاره رم!
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده