Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل  شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان از سنجش موفقیت آمیز معیارهای مصرف انرژی واحدهای نیروگاه بندرعباس خبر داد.

به گزارش «انرژی امروز» از روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق هرمزگان، حسین سلیمی عنوان کرد: بازرسی به عمل آمده از سوی سازمان ملی استاندارد نشان از راندمان بالای واحدهای تولیدی نیروگاه بندرعباس دارد و محاسبه بازدهی واحدهای بخار وگازی و معیار مصرف انرژی در این واحدها مثبت و قابل قبول ارزیابی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس افزود: این بازرسی سالانه بوده و هرساله مصرف انرژی در واحدهای تولیدی این نیروگاه توسط نماینده سازمان استاندارد انجام می شود، باتوجه به عمر بالای واحدها طی این 45 سال، با تلاش کارشناسان و متخصصان، این نیروگاه توانسته است همچنان نرخ ارزیابی را مثبت نگاه دارد.

سلیمی تشریح کرد: شاخص های  سال های 98 و 99 معیارهای مصرف انرژی نشان می دهد که با معیارهای  سازمان ملی استاندارد مطابقت داشته و تا پایان سال 1400 نیز این روند ادامه خواهد داشت .

مدیرعامل نیروگاه بندرعباس همچنین از راه اندازی نسخه جدید سیستم حوادث در نیروگاه بندرعباس خبر داد و گفت: با بررسی و امکان سنجی توسط کارشناسان واحد آمار، این سیستم با بروز رسانی و طراحی جدید و متناسب با نیاز شرکت، امکان دسترسی به تمامی کاربران برای استفاده از اطلاعات جدید فراهم شد.

 

برچسب هانیروگاه بندر عباس هرمزگان (استان هرمزگان)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: هرمزگان استان هرمزگان آسیا اروپا اقتصاد انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو نیروگاه بندرعباس مصرف انرژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان تکمیل خطوط و شبکه جمع آوری فاضلاب هم راستا با تکمیل تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس و انتقال پساب به صنایع غرب را مهم ارزیابی و تخصیص اعتبار برای اجرای آن را خواستار شد.

 مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان امروز ( ۱۴ اردیبهشت ماه )در بازدید مهدی دوستی استاندار هرمزگان و شهروز شجاعی رئیس شرکت ساخت و توسعه خلیج فارس از روند بازسازی و احداث فازهای تصفیه تکمیلی تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس، با بیان اینکه دستورات استاندار هرمزگان در تکمیل پروژه‌های آب و فاضلاب همواره راهگشا و تسریع کننده امور بوده است، افزود: نگاه جامع و آینده نگری استاندار هرمزگان در این بازدید نشان داد عزمی جدی در استان هرمزگان برای جلوگیری از ورود به پساب به دریا وجود دارد که نوید روزهای خوب با هدف بهبود شرایط زیست محیطی ساحل بندرعباس را می‌دهد.

عبدالحمید حمزه پور با بیان اینکه تصفیه خانه فاضلاب بندرعباس در حال حاضر ۵۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: در این بازدید موانع پیش روی این پروژه به صورت میدانی بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.به گفته حمزه پور ۳۸ کیلومتر از خطوط جمع آوری بتنی و در شرایط بحرانی است که می طلبد با هدف جلوگیری از ریزش آن، نوسازی شود.

مدیرعامل آبفای هرمزگان ادامه داد: یکی دیگر از چالش های شهر بندرعباس جمع آوری فاضلاب محلات بافت فرسوده شامل محله چاهستانی ها، آیت الله غفاری و سنگ کن است که فاضلاب خام آنها وارد خورها می شود.

وی مجموع اعتبار پیش بینی شده برای نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس را ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد.

در این بازدید، به مناسبت هفته کارگر، استاندار هرمزگان با اهدای گل از تلاش کارگران قدردانی کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • درآمد ۳۰۰ میلیاردی مردم فارس از تولید انرژی خورشیدی
  • وعده اتمام خاموشی‌ها در تابستان جاری/ کاهش مصرف خانگی دیگر استان‌ها، راه‌حل توسعه برق در استان‌های دیگر است؟
  • بورس انرژی دسترسی نیروگاه ها به منابع مالی را سریع تر می کند
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • نیروگاهها، فروش برق خود را به هفته پایانی هر ماه موکول نکنند
  • اجرای موفقیت‌آمیز آزمون نمونه‌های طرح پیش بسته‌بندی در خراسان جنوبی
  • ساخت خانه برای اقشار کم درامد
  • نوسازی و توسعه خطوط جمع آوری فاضلاب بندرعباس ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • تخصیص ۴۱۹ میلیارد برای مسائل واحدهای قضایی هرمزگان
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس