Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@22:08:19 GMT

639 کشته سوانح رانندگی در آذربایجان‌شرقی

تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۰۷۱۰

639 کشته سوانح رانندگی در آذربایجان‌شرقی

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی گفت: در مدت سپری شده از امسال ۶۳۹ نفر به علت فوت ناشی از تصادفات رانندگی به پزشکی قانونی استان ارجاع داده شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،علی صفایی فرد افزود: از این تعداد ۵۰۶ نفر مرد و ۱۳۳ نفر زن بودند.

وی با اشاره به آمار افزایشی گفت: تعداد جان باخته ها بین مردان و زنان هرکدام به ترتیب ۱۰ و ۸۵ درصد افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین ۱۰ نفر از این آمار در خارج از استان، ۲۲ نفر در حوادث غیر ترافیکی (موارد غیرترافیکی) و ۱۲ نفر نیز به فاصله بیش از یک ماه از تاریخ تصادف جان باختند.

صفایی فرد اظهار کرد: بیشترین تلفات حوادث رانندگی در طی این مدت به ترتیب با ۴۵۱ فوتی در جاده‌های برون شهری و روستایی، ۱۵۸ نفر در مسیرهای درون شهری، ۱۰ نفر در جاده‌های خارج از استان و ۲۰ نفر نامعلوم و سایر راه‌ها گزارش شده است.

وی گفت: در آبان ماه امسال ۸۳ نفر بر اثر حوادث رانندگی در آذربایجان شرقی جان خود را از دست دادند که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۶ درصد افزایش داشته و ۶۴ نفر از آنان مرد و ۱۹ نفر زن بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان‌شرقی افزود: در هشت ماه امسال تعداد مصدومان حوادث رانندگی مراجعه کننده به ادارات پزشکی قانونی استان ۱۱ هزار و ۲۲۲ نفر بوده که از این تعداد ۸ هزار و ۳۵۶ نفر مرد و ۲ هزار و ۸۶۶ نفر زن بودند.

وی اضافه کرد: این آمار در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته که تعداد مصدومین حوادث ترافیکی ۱۰ هزار و ۲۵۷ نفر گزارش شده بود، حدود ۹ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا مردان و زنان تصادف آذربایجان شرقی برنا تبریز سوانح رانندگی آذربایجان شرقی پزشکی قانونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  واژگونی کامیون  در کیلومتر ۵۵ محور دامغان - سمنان یک مصدوم ، واژگونی کامیون در کیلومتر ۱ محور گرمسار به آرادان  یک مصدوم ، تصادف پژو ۲۰۷ با پژو RD در کیلومتر ۷۴ محوردامغان-سمنان ۴ مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۵۰ محور فولادمحله - دامغان  یک مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۹ محور سرخه - آرادان یک مصدوم ، واژگونی موتورسیکلت در میدام امام علی ایوانکی  ۲ مصدوم ، واژگونی نیسان در کیلومتر ۶۰ محور دامغان - سمنان  ۲ مصدوم ، واژگونی پژو ۴۰۵  در کیلومتر ۱۵ محور میامی به شاهرود  ۴ مصدوم ، واژگونی سمند  در کیلومتر ۶۳ محور میامی به سبزوار یک مصدوم ، انحراف از جاده سمند و برخورد با تپه در کیلومتر ۱۶ محور آرادان به سرخه۳ مصدوم ، واژگونی پراید در کیلومتر ۴ محور ایوانکی - آبسرد ۳ مصدوم ، واژگونی موتور سیکلت در کیلومتر ۸ محور فولادمحله به دامغان  ۲ مصدوم  و واژگونی پراید در محور گرمسار به ایوانکی؛ کیلومتر ۱۱ فرعی بنکوه ۲ مصدوم بر جای گذاشت .

دیگر خبرها

  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • کرمانشاه به مرکز پشتیبانی حوادث و سوانح غرب کشور تبدیل شود
  • وقوع بیش از ۵۰۰۰ تصادف در جاده‌های استان کرمان
  • سوانح رانندگی در مشهد ۵۰ نفر را مصدوم کرد
  • ۲۷ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • شاهد سرعت گرفتن اجرای نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی هستیم
  • سهمیه‌ آذربایجان شرقی در طرح نهضت ملی مسکن ۲۰۸ هزار واحد است
  • دستورات لازم برای رفع مشکلات آزادراه تبریز- زنجان صادر شده است
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان