Web Analytics Made Easy - Statcounter

"مانی فاتحی" موی تای کار کردستانی در پایان مسابقات موی تای قهرمانی رده های مختلف جهان که به میزبانی تایلند برگزار شد عنوان سوم و نشان برنز این مسابقات را کسب کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ رقابت های موی تای قهرمانی رده های مختلف جهان طی روزهای 14 تا 20 آذر ماه به میزبانی تایلند برگزار شد.   تیم ملی موی تای کشورمان با ۱۱ ورزشکار در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد و با کسب ۱۴ مدال رنگارنگ خوش درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  "مانی فاتحی" موی تای کار جوان کردستانی نیز که در رده سنی جوانان و در قالب تیم ملی موی تای کشور در این رقابت ها حضور پیدا کرده بود موفق شد در اولین حضور خود در مسابقات جهانی رده سوم و نشان برنز را بدست آورد.   در نتایج انفرادی وزن ۷۵ کیلوگرم رده سنی جوانان "مانی فاتحی" موی تای کار خوش آتیه کردستانی بر سکوی سوم ایستاد و نشان برنز را به گردن انداخت.   ۲مدال طلا، ۷ نقره و ۵ برنز حاصل کار ملی پوشان موی تای آقایان و بانوان کشورمان در مسابقات جهانی تایلند بود. گفتنی است؛ این مسابقات از روز ۱۴ آذر با حضور مدعیان این رشته در شهر بانکوک مرکز کشور تایلند آغاز شد و عصر روز ۲۰ آذر ماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.  

اسامی مدال آوران تیم ملی موی تای کشورمان به شرح زیر است:

 

بخش بانوان:

فاطمه ممانی در بخش جوانان وزن ۵۱- طلا

زهرا شکوهی در رده سنی امید وزن ۵۱-طلا

فاطمه خزایی رده سنی امید وزن ۶۷- نقره

رقیه محمدیان رده سنی امید وزن ۴۸- نقره

سمین یحیوی رده سنی امید وزن ۷۱-نقره

الهه عابدی رده سنی جوانان وزن ۴۲- نقره

فاطمه حسینی رده سنی امید وزن ۶۰- نقره

پروانه محمودی رده سنی بزرگسالان وزن ۶۷- برنز

زهرا اکبری رده سنی جوانان وزن ۶۰- برنز

سرمربی: سمیه خزایی

 

بخش آقایان:

علیرضا زینعلی وزن ۹۱- نقره(جوانان)

قاسم کرمی پریخانی وزن ۹۱+ نقره(جوانان)

مانی فاتحی وزن ۷۵ کیلوگرم برنز(جوانان)

امیر امین وزن ۵۷ - برنز (امید)

حمیدرضا کردآبادی وزن ۹۱- برنز(بزرگسالان)

 

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا جهان تایلند تیم ملی رقابت وزن کردستان رده سنی امید وزن رده سنی جوانان موی تای کار نشان برنز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز محشری در بوکس قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (سه‌شنبه - 11 اردیبهشت ماه)  با مسابقات رده سنی امید در قزاقستان پیگیری شد و محمد محشری با برتری مقابل حریفی از هند ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد و سه نماینده دگیر کشورمان حذف شدند.

در وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری در مصاف با گورپاد‌ از هند به برتری رسید  و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. او  در مرحله نیمه‌نهایی‌ با جواهر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان دیدار خواهد کرد.

آرشام حسنی در وزن 48 کیلوگرم در مصاف با دیگر نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. حسنی در نخستین مبارزه خود مقابل بوکسوری از کره‌جنوبی به برتری رسیده بود.

در وزن 60 کیلوگرم، آرمان عبادی در پیکاری دیگری با نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. علی گرجی نیز در وزن 67 کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست، در مقابل نماینده قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در ادامه مسابقات، فردا (چهارشنبه - 12 اردیبهشت ماه*)  مسابقات رده‌ سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند. در وزن 51 کیلوگرم، مهدی کاظمی به مصاف  ظفربیک‌ کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان می‌رود‌.

در وزن 57 کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس‌ عشیش‌ اردنی‌ روبه‌رو‌ خواهد شد. در وزن 63.5 کیلوگرم، سیدعلی‌ اکبرمیراحمدی‌ با سینگ‌ یاشی‌واردان‌ هندی می‌رود.

در وزن 80 کیلوگرم، سام‌ استکی با مهرالدینوف‌ ازبکستانی مبارزه خواهد کرد و در وزن 92 کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان‌ از هند جدال‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • لرستان مقام سوم مسابقات کشتی فرنگی نونهالان کشور را از آن خود کرد
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس نوجوانان کشور شد
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد