Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری عصر امروز در جلسه شورای اداری استان با حضور رئیس قوه قضائیه کشور اظهار کرد: مهمترین آسیبی‌ که در حال حاضر دادرسی ما را تهدید می‌کند ضعف در اخلاق حرفه‌ای است.

نماینده مردم گرگان آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در تاریخ دادرسی ایران اسلامی با حضور دکتر رئیسی شاهد تحولات امید بخش در کشور بوده که این تحولات سبب تقویت سرمایه اجتماعی کشور شده و حاصل آن را در انتخابات ۱۴۰۰ به نمایش نشستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: استمرار این تحول با حضور دکتر محسنی‌اژه‌ای رئیس قوه قضاییه که کارنامه درخشان داشته و قاطعیت و شهامت و شجاعت از صفات بارز ایشان است سبب فزونی عدالت در کشور شد.

رئیس مجمع نمایندگان استان گلستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز سرزمین ترک خورده مردم بیش از هر دوره‌ای نیازمند عطش عدالت است و مردم انتظار دارند با مظاهر فساد، رانت‌خواری، بی‌عدالتی در هر جایگاهی برخورد جدی شده تا بیش از این سرمایه اجتماعی کشور آسیب نبیند.

وی ادامه داد: امروز نگاه همگان به محکمه دادرسی بوده و متاسفانه ضعف در اخلاق حرفه‌ای آسیبی است که دادرسی ما را تهدید می‌کند براساس اخلاق حرفه‌ای مردم حق سوال و مطالبه‌گری داشته و قضات و دستگاه قضایی باید با بال تواضع و فروتنی پاسخگو باشند.

* بلاتکلیفی ۱۵ ساله پروژه پتروشیمی گلستان

منتظری گفت: پیشنهاد ما این است  که حوزه پروژه‌های عمرانی و زیربنایی ما نیازمند پیوست دستگاه قضایی‌ است، اگر وزیر به اسناد بالادستی عمل نکند چه کسی با وی برخورد خواهد کرد.

وی با اشاره به بلاتکلیفی ۱۵ ساله پروژه پتروشیمی گلستان ابراز کرد: گلستان قریب به ۱۵ سال است که از پروژه نیمه تمام پتروشیمی رنج می‌برد و گره آن در مسائل حقوقی این پروژه بوده که امید داریم حل این مشکل ارمغان سفر قوه قضائیه به گلستان باشد.

انتهای پیام/۲۳۰۷

منبع: فارس

کلیدواژه: قوه قضائیه استان گلستان اخلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان

به گزارش خبرگزاری مهر، علی دهقانی بیان کرد: نام سال با تدبیر رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است و همه باید با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات برای تحقق این شعار و راهبرد مهم تلاش کنیم.

وی با اشاره به اهمیت تولید و نقش آن در رونق اشتغال در خوزستان اظهار کرد: حمایت از تولید همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری و از سیاست‌های کلان قوه قضائیه است، لذا بر همین مبنا، دادگستری استان همچون سنوات گذشته با عزم جدی برای حمایت قضائی از تولید در فرایندهای قانونی ورود پیدا خواهد کرد.

وی بیان کرد: ارتباط و تعامل بین ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و ستاد تسهیل و رفع موانع تولید باید همچنان اولویت کار مسؤولان خوزستان در سال جاری قرار گرفته به نحوی که شاهد رفع موانع تولید و گسترش تولید در واحدهای تولیدی استان باشیم.

دهقانی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت بالایی در زمینه تولید و اشتغال دارد و نباید اجازه داد مشکلات مانع شکوفایی اقتصادی در این استان شود، نشان کرد: انتظار ما این است که دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شعار سال از تمام ظرفیت خود برای حمایت از تولید استفاده کنند.

وی گفت: در سال گذشته در راستای تحقق شعار سال ۱۴۰۲ مهار تورم، رشد تولید، با ورود به موقع دادگستری و حمایت‌های قضائی ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی استان، ۲۶ هزار و ۳۴۲ نفر کارگر خوزستانی به کار بازگشتند و یا از اخراج آن‌ها جلوگیری شد.

کد خبر 6088966

دیگر خبرها

  • حجاب مسأله مهم کشور است/ باید برخورد بازدارنده‌ای در قبال متعرضان به جان و مال مردم داشت
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • سردار رادان: در طرح نور، ما حمایت رئیس جمهور و قوه قضائیه را داریم
  • پیوستگی بین مردم و حاکمیت از برکات نظام جمهوری اسلامی است
  • حل مشکلات حقوقی ۳ هزار مددجوی استان البرز از طریق مشاوره
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • خاندوزی: دولت خاتمه پروژه‌های ناتمام هستیم/ افشاگری همتی از رانت ۶۰۰ هزار میلیارد تومانی/ صولت مرتضوی: تحریم پیشرفت‌های کلانی را نیز برای کشور به ارمغان آورده است
  • بررسی پرونده «صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران» با ۷ هزار شاکی