Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی رضایی عصر پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در حاشیه برگزاری مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته مردان به برنامه‌ها برای توسعه والیبال نشسته در سطح کشور و نسل جوان اشاره کرد و افزود: آینده والیبال نشسته بر عهده جوانان است و امیدواریم با حضور این جوانان و تجربه پیشکسوتان بتوانیم افتخارآفرینی را همچنان برای خود کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: در حال حاضر، مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته کشور در شهر دامغان آغاز شده است و این همت و تلاش هیات جانبازان استان سمنان و مسوولان دامغان ستودنی است. 

رضایی اظهار داشت: در این مسابقات ۳۲ تیم حضور داشتند که این تعداد تیم و توان بالای آن‌ها نشان دهنده این نکته است که ورزش والیبال نشسته در سطح بالایی قرار دارد و در آینده نزدیک، با برگزاری یک دوره مسابقه از این استعدادها برای تیم ملی استفاده می‌شود و بازیکنان مطرح، افتخارات والیبال نشسته کشور خواهند شد. 

مسابقات قهرمانی کشور والیبال نشسته دهه فجر در مشهد برگزار می‌شود

رضایی تصریح کرد: مسابقه قهرمانی کشور در رشته والیبال نشسته با حضور ۳۰ استان کشور، دهه فجر امسال در مشهد برگزار می‌شود. 

وی افزود: در این دوره از مسابقات در تمامی تیم‌ها باید چهار جوان و هشت بزرگسال شرکت داشته باشند که امیدواریم با حضور جوانان، تجربه پیشکسوتان به جوانان منتقل شود. 

به گزارش ایرنا، هادی رضایی به منظور شرکت در آیین افتتاح مسابقات لیگ دسته یک کشور در دامغان حضور پیدا کرد. 

رضایی سال‌ها علاوه بر هدایت تیم ملی والیبال نشسته کشور در رقابتهای مختلف جهانی و المپیکی سرپرستی کاروان پارالمپیک ایران را نیز برعهده داشته است.

مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته آقایان به همت فدراسیون جانبازان و معلولان و با حضور ۳۶ تیم در ۶ منطقه با نام جام مدافعان سلامت برگزار می‌شود که پس از صعود تیم دامغان به عنوان صدرنشین، میزبانی دور دوم را برعهده گرفت و هم اکنون در مرحله دوم این رقابت ها، تیم‌های شهرداری دامغان، مس رفسنجان، هیات کردکوی، هیات بروجن، هیات بابل و والیبال نشسته شیراز، با یکدیگر رقابت می‌کنند و در پایان، سه تیم به دور بعد راه پیدا می‌کنند.

برچسب‌ها فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین والیبال نشسته هادی رضایی والیبال نشسته شهرداری دامغان دامغان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین والیبال نشسته هادی رضایی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین والیبال نشسته هادی رضایی والیبال نشسته شهرداری دامغان دامغان مسابقات لیگ دسته یک والیبال نشسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد

توافقات نهایی برای میزبانی یزدی‌ها در رقابت‌های باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۴ در جلسه رئیس فدراسیون والیبال با استاندار یزد انجام شد.

به گزارش تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، با دعوت مسئولان باشگاه شهداب یزد، سید میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال ایران به همراه وحید مرادی و مهدی اسلامی نایب رئیس و خزنه‌دار فدراسیون والیبال صبح امروز (سه‌شنبه 11 اردیبهشت) با استقبال رسمی مدیران ورزش استان از طریق فرودگاه بین‌المللی شهید صدوقی (ره) وارد شهر یزد شد.

در این سفر یک روزه مسئولان فدراسیون والیبال از شرایط و امکانات این استان برای میزبانی از بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا بازدید کردند و سپس تقوی در جلسه‌ای با فاطمی استاندار یزد به بررسی شرایط و موراد مربوط به میزبانی این رقابت‌ها پرداخت.

در این جلسه علاوه بر مرادی و اسلامی، امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد نیز حضور داشتند و در نهایت مقرر شد با توجه به توافقات نهایی فدراسیون والیبال، شهر یزد و باشگاه شهداب به عنوان میزبان رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به کنفدراسیون والیبال آسیا و والیبال ورلد معرفی شود.

مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی شهر یزد برگزار خواهد شد که بر اساس توافق‌های صورت گرفته تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • قول کمیته پارالمپیک جهت اعزام والیبال نشسته به تورنمنت خارجی
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • طلوع کیان:مهمتر از صعود بازیابی چهره معتبر تیم ملی والیبال در عرصه بین المللی است/ بازیکنان غایب اردو عذر موجه ارائه کردند
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • درخشش گلستانی‌ها در رقابت‌های والیبال دانش آموزی جهان/ ایران با ۴ گلستانی قهرمان جهان شد
  • تیم دانش‌آموزی ایران ۵ طلا در رویداد ایده و فناوری ترکیه کسب کرد