Web Analytics Made Easy - Statcounter

یداله مالمیر روز پنجشنبه در نشست برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی در برگزاری این همایش گفت: حضور فعالان اقتصادی و مجموعه اتاق بازرگانی به عنوان پارلمان بخش خصوصی استان در کنار سایر خیرین در حوزه سلامت بسیار مهم و با اهمیت است.

وی با تاکید بر لزوم رفع نیازهای حوزه پزشکی افزود: در شرایط اقتصادی کنونی فعالان اقتصادی حمایت از بیماران نیازمند و خانواده های این هموطنان را وظیفه می دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز تصریح کرد: با افزایش سطح مشارکت خیرین در حوزه سلامت، در روند درمانی بیماران کم بضاعت و بهبود زیر ساخت ها و امکانات درمانی بستر مناسبی فراهم می آید.

این مسوول بیان داشت : تلاش فعالان اقتصادی و سایر خیرین در مسیر ارتقای توانمندی بیماران نیازمند قطعا در کاهش فقر و آسیب‌های اجتماعی  موثر واقع خواهد شد.

وی افزود: چتر حمایتی خیرین سلامت و فعالان اقتصادی، زمینه برخورداری اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه  درحوزه درمان را مهیا می کند.

نایب رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البر با اشاره به‌ نقش افراد خیر در توسعه سلامت جامعه گفت: امروزه با کمک و مساعدت خیرین حوزه سلامت از جمله فعالان اقتصادی بسیاری از مشکلات حوزه بهداشت و درمان برطرف می شود.

مالمیر ضرورت مشارکت فعالان اقتصادی و دیگر افراد خیر اندیش در تامین نیازهای بخش درمان از جمله تجهیزات بیمارستانی و مشارکت در احداث و تجهیز مراکز درمانی را مورد تاکید قرار داد.

وی کمک خیرین جهت درمان بیماران نیازمند به ویژه کودکان مبتلا به بیماری های خاص را حرکتی خدا پسندانه عنوان کرد و ضرورت حضور فعال مشارکت بخش خصوصی در بستر معالجه، درمان و تامین داروهای مورد نیاز این بیماران را مورد تاکید قرار داد.

در این نشست دبیرکل و دو تن از اعضای هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی البرز و دو نفر از خیرین حوزه سلامت استان  حضور داشتند.

استان البرز دارای سه هزارو ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی است.

برچسب‌ها سلامت البرز اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلامت البرز اقتصادی سلامت البرز اقتصادی فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی حوزه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۰۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور جمعی از خانواده‌ها، ورزشدوستان و شهروندان بهبهانی همایش پیاده روی خانوادگی در این شهرستان برگزار شد.

در این همایش پیاده روی  که به نام پویش سلامتی را قدم بزن و به مناسبت هفته سلامت برگزار شد، شرکت کنندگان در یک فضا پرنشاط پیاده روی کردند.

مژگان اعتبار، معاون فنی معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت:  پیاده روی نقش بسزایی در کاهش قند خون، فشار خون و در مجموع برای سلامت بسیار مناسب است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مقدمات برگزاری دادگاه‌های صلح در لرستان فراهم شود
  • موانع مشارکت مردم‬ استان‬ تهران‬ در امر تولید و اقتصاد رفع شود
  • مقدمات برگزاری «دادگاه‌های صلح» در لرستان فراهم شود
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • تجلیل از فعالان حوزه حمل و نقل در استان همدان
  • برگزاری همایش پیاده روی خانودگی در بهبهان +فیلم
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد
  • زخم‌های دیابت، کشنده‌تر از سرطان