Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید امیر حسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، ظهر امروز در مراسم رونمایی از "مجموعه آثار فاجعه منا" که به مناسبت هفته پژوهش در پژوهشکده حج و زیارت قم برگزار شد گفت: حادثه مسجدالحرام و فاجعه منا، اتفاقات باور نکردنی است و هر چه انسان فکر می‌کند که چطور ممکن است در یک نظام کاملا پلیسی وامنیتی که شُرطه‌ها حتی به نحوه ایستادن شما هم کار دارند، چنین اتفاقی بیافتد، به نتیجه نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با انتقاد از سکوت کشورهای مختلف جهان در مقابل جنایات عربستان در فاجعه منا گفت: متاسفانه بجز تلاش‌های جمهوری اسلامی خصوصا برای برگرداندن پیکرهای مطهر شهدا، از هیچ یک از کشورهای جهان، صدایی بلند نشد.

رئیس بنیاد شهید با بیان این که جمهوری اسلامی در این موضوع عملا بار اشتباه و خیانت دولت سعودی را به دوش می‌کشد، تصریح کرد: این فاجعه باید از طریق مراکز حقوقی و بین الملی پیگیری شود و بنیاد شهید هم به عنوان متولی امور شهدا و ایثارگران، در صورتی که زمینه آن از سوی نظام فراهم باشد،  آمادگی طرح دعوی بین المللی را دارد.

وی با اشاره به اینکه باید جامعه بین الملل  را درگیر فاجعه منا کنیم، گفت: از مساله ترورها گرفته تا جانبازان شیمیایی، بمباران شهرها و کشتار غیر نظامیان و نیز تعدد ظلم‌هایی که به ما شده باید مورد توجه مسئولان بین المللی قرار گیرد.

معاون رئیس جمهور، دوره کنونی را دوره جنگ روایت‌ها دانست و افزود: از صدر اسلام تا کنون، جنگ، جنگ روایت ها بوده و ما باید روایت حقایق را با قوت و قدرت انجام دهیم تا در تاریخ، اثر‌گذار باشد.

وی در پایان پیشنهاد داد تا از ظرفیت مراکزی چون جامعةالمصطفی، سازمان فرهنگ و ارتباطات و سازمان حج و زیارت استفاده شود و روایات غیرایرانی‌ها، حتی مخالفین هم ثبت و ضبط گردد.

انتهای پیام/۷۸۰۰۵

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید قاضی زاده هاشمی فاجعه منا جمهوری اسلامی فاجعه منا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۱۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود

وحید جلال زاده، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: برخی به دنبال تقلیل و بی‌اهمیت جلوه دادن عملیات " وعده صادق" هستند، اما غافل از این هستند که غافلگیری در زمان عملیات نبود، بلکه در راهبرد و تاکتیک بود.

به گزارش خبرگزاری دانشجو، وی افزود: هدف از عملیات "وعده صادق" تنبیه رژیم صهیونیستی و بازنگری در ارزیابی آن‌ها از ایران بود.

جلال زاده اظهار داشت: این عملیات دوستان جمهوری اسلامی را در منطقه تجدید قوا و دشمنان را متوجه قدرت ایران کرد.

وی در پایانن تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی عملیات "وعده صادق" را عملیاتی موفق ارزیابی کرد.

دیگر خبرها

  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • توصیه‌های اژه‌ای به قضات
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • برخورد با مقصران حادثه استخر شهید هاشمی نژاد مشهد
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • حفظ سرمایه اجتماعی با برگزاری مطلوب کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • قاضی‌القضات جدید قزوین منصوب شد
  • رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: غافلگیری ایران در زمان عملیات نبود، در راهبرد و تاکتیک بود
  • حمیدرضا عزیزی، پژوهشگر بنیاد علم و سیاست آلمان: ایران در حمله به اسرائیل به کشورهای منطقه هم هشدار داد، هم اطمینان خاطر/ تهران قواعد درگیری با تل آویو را بازتعریف کرد/ همسایگان عربی ایران به دنبال موازنه و مفاهمه با تهران خواهند بود/ توانمندی موشکی ایران