Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-04@23:40:43 GMT

صغری روحبخش سرپرست فدراسیون کبدی شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۱۰۶۸

سرپرست جدید فدراسیون کبدی معرفی شد.

مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون کبدی با حضور علیرضا خسروی، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی برگزار شد.

به گزارش طرفداری، مراسم معارفه سرپرست جدید فدراسیون کبدی با حضور علیرضا خسروی، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی، عباس اورسجی رئیس سابق فدراسیون، بازرس، دبیر و سایر اعضا در محل فدراسیون کبدی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم صغری روحبخش شیوایی با حکم حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست فدراسیون کبدی منصوب شد و حکم سرپرستی شیوایی توسط خسروی به ایشان تقدیم شد.

شیوایی سابقه 13 سال نایب رئیسی بانوان فدراسیون کبدی را دارد که پیش از این نیز به عنوان کاندیدای نایب رئیسی بانوان به مجمع انتخاباتی فدراسیون معرفی شده بود. او پس از استعفای کتبی از حضور در مجمع به عنوان کاندیدا، به سمت سرپرستی فدراسیون کبدی منصوب شد.

اخبار داغ 

توافق عادل فردوسی پور با شبکه سه! / فوتبال 360! استقلال صدرنشین لیگ برتر، با کارت زرد کمتر! مشاجره فغانی و کی روش پس از پنالتی اشتباهی که فغانی علیه مصر گرفت / فیلم قضاوت اولین داور زن ایتالیایی در جریان بازی یک تیم از سری آ گل زیبای امیل اسمیت رو به وست هم (آرسنال 2-0 وست هم)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون کبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۱۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوری: آتیلا حجازی سرپرست استقلال شد

به گزارش "ورزش سه"، در حکمی که به امضای فرشید سمیعی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال رسیده، ضمن تشکر از زحمات نصرالله خواجه‌گیری، سرپرست پیشین تیم فوتبال استقلال، این جایگاه به آتیلا حجازی بازیکن و مربی پیشن و همچنین فرزند اسطوره باشگاه استقلال واگذار شد تا آتیلا از فردا در تمرینات استقلال حضور پیدا کند.

پیش از این و در زمان مدیریت خطیر نیز صحبت‌هایی برای حضور حجازی در استقلال مطرح شده بود که این مسئله به نتیجه نرسید و با توجه به هماهنگی و رفاقت این چهره با جواد نکونام، مدیریت جدید باشگاه، حجازی را به عنوان سرپرست تازه منصوب می‌کند.

با حضور حجازی روی نیمکت استقلال، او به سومین سرپرست آبی‌ها در این فصل تبدیل می‌شود. پس از علی سامره که در نیم فصل از این تیم جدا شد و نصرالله خواجه‌گیری که با جدایی علی خطیر او نیز از سمت خود کنار گذاشته شد، حالا آتیلا جدیدترین سرپرست استقلال در لیگ بیست و سوم است.

دیگر خبرها

  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • لقب جدید استقلالی‌ها به پسر ناصر حجازی
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی
  • جانشین خطیر مثل غریبه‌ها آمد و رفت!
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • دیدار نکونام و سمیعی در مراسم ختم پیشکسوت استقلال
  • فوری: آتیلا حجازی سرپرست استقلال شد
  • دعوت ۱۲۴ مدال آور فدراسیون بدنسازی به مراسم تجلیل از قهرمانان
  • فراخواندن ورزشکار دختر کردستانی به اولین مرحله اردوی امادگی تیم ملی کبدی بانوان کشور