Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-30@22:35:35 GMT

پدیده همه جا از آخر اول است (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۱۳۹۸

پدیده همه جا از آخر اول است (عکس)

به گزارش ورزش سه، پدیده مشهد بعد از اینکه با اکبر میثاقیان هم نتوانست اوضاع خود را سامان دهد، یک بار دیگر دست به تغییر در راس کادر فنی زده و داود سید عباسی را به عنوان جانشین میثاقیان روی نیمکت خود نشاند؛ مربی که جوانی که اگر استفان کوزین ایتالیایی پیشنهاد مشهدی ها را قبول نکند، احتمالا تا پایان نیم فصل همچنان هدایت پدیده را به عهده داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

        پدیده در اولین بازی خود با هدایت سید عباسی با یک گل مغلوب صنعت نفت آبادان شد تا هفته دهم را هم بدون برد پشت سر گذاشته و با صفر پیروزی، همچنان تنها تیم بدون برد این فصل باشد. این اما تنها آمار ضعیف پدیده در لیگ بیست و یکم نیست و این تیم تقریبا در تمامی آمار، رتبه اول از آخر را به خود اختصاص داده است.   در حالی که گل گهر و پرسپولیس با زدن ۱۴ گل، بهترین خط حمله لیگ تا هفته دهم هستند، پدیده هم با دریافت ۱۴ گل، بدترین خط دفاعی لیگ برتر است. این تیم تنها دو گل زده و بدترین خط دفاعی لیگ هم به نام این تیم ثبت شده و جالب است که بدانید بهترین خط دفاعی های لیگ (استقلال و آلومینیوم) دو گل تا اینجا دریافت کرده اند. این یعنی پدیده به اندازه گل های خورده بهترین خطوط دفاعی، گل زده و به اندازه گل های بهترین خطوط حمله، گل خورده است!         پدیده تنها دو امتیاز در این فصل کسب کرده و در قعر جدول رده بندی حضور دارد و اگر چنین شرایطی ادامه داشته باشد، فاصله این تیم با رتبه های بالایی، غیرقابل جبران تر خواهد شد و احتمالا نماینده مشهد به سرنوشت ماشین سازیِ لیگ بیستم تبدیل شود که خیلی زود خود را از قافله تیم های آن فصل خارج کرده و اتیکت سقوط خورد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پدیده مشهد پدیده مشهد بهترین خط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۱۳۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، عباسعلی نوبخت که در راس هیئتی عازم عراق شده در دیدار با استانداران استان‌های کربلای معلی و نجف اشرف درباره مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار افزود: ایران در زمینه بیابان‌زدایی از دانش و تجربیات بالایی برخوردار است و این آمادگی را دارد تا تجربیات خود را در زمینه مقابله با این پدیده و تثبیت شن‌های روان با کشور دوست و همسایه به اشتراک بگذارد.

وی اظهارداشت: همچنین راهکار‌های مقابله با پدیده بیابان‌زایی و جلوگیری از تولید گرد و غبار در جهت تامین حقوق و منافع مشترک بین دو کشور ایران و عراق بررسی شد.

طرفین در این دیدار ضمن برشمردن چالش‌های زیست‌محیطی و شناسایی منشاء گرد و غبار، مقرر کردند بزودی راهکار‌های برون‌رفت و انجام اقدامات موثر و مشترک در یک بازه زمانی کوتاه اعلام شود.

براساس این گزارش، در حال حاضر منشا بسیاری از پدیده‌های گرد و غبار که کشور ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد به طور عمده از کشور‌های همجوار است و در این دیدار در خصوص تقویت همکاری دوجانبه برای مقابله با آلاینده‌های زیست‌محیطی در جهت تأمین حقوق و منافع مشترک تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • «مست عشق» ، زمانی برای مستی سالن های سینما / روایت مولانا و شمس ، پدیده ای فراتر از اکران
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • افزایش ابر و وزش باد پدیده غالب جوی در کرمان
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • نصیحت امباپه و دمبله به پدیده فوتبال فرانسه
  • بروز مشکلات تنفسی در خوزستان در پی گرد و غبار
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار