Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@14:24:46 GMT

روند موفقیت‌آمیز آ. ا. ک با ۲ ملی‌پوش ایرانی

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۲۱۷۴۹

آ. ا. ک آتن در حضور دو بازیکن ایرانی خود مقابل لونیکوس به برتری رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مسابقات هفته چهاردهم سوپر لیگ یونان، تیم آ. ا. ک آتن در حالی که احسان حاج‌صفی را پس از دو مسابقه در ترکیب و سمت چپ خط دفاعی داشت، کریم انصاری‌فرد را دوباره روی نیمکت می‌دید و میلاد محمدی در لیست خود نمی‌دید، از ساعت ۲۱ امشب در استادیوم دیموتیکو گیپدو نئاپولیس به مصاف لونیکوس رده دهمی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیم فوتبال آ. ا. ک آتن در دقیقه ۲۱ موفق شد مقابل لونیکوس به گل برسد و برتری خود را تا پایان مسابقه حفظ کند و در نهایت به برتری یک بر صفر خارج از خانه دست یابد.

 

 

 

 

 

آ. ا. ک آتن که در سه مسابقه اخیرشان صاحب یک مساوی و دو پیروزی شده بود، امشب هم توانست برای چهارمین بازی پیاپی روند شکست‌ناپذیری خود را ادامه بدهد و به پیروزی برسد تا ۳۰ امتیازی شود، جایگاه دوم جدول سوپر لیگ یونان را حفظ کند و در فاصله هشت امتیازی المپیاکوس صدرنشین بماند.

 

احسان حاج‌صفی، مدافع چپ ایرانی آ. ا. ک آتن که در شب غیبت میلاد محمدی به ترکیب رسیده بود، در دیدار امشب مقابل لونیکوس حضور ۹۰ دقیقه‌ای در زمین داشت و دهمین بازی خود در فصل جاری سوپر لیگ یونان را انجام داد.

 

کریم انصاری‌فرد، مهاجم ایرانی آ. ا. ک آتن نیز که پیش از این در دو هفته متوالی سوپر لیگ یونان نتوانسته بود به دلیل آسیب‌دیدگی به میدان برود، در دیدار امشب برابر لونیکوس از دقیقه ۸۳ وارد زمین شد و یازدهمین بازی فصل خود را در این حضور کوتاه مدت پشت سر گذاشت.

یونان آ ا ک آتن میلاد محمدی احسان حاج صفی کریم انصاری فرد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یونان آ ا ک آتن میلاد محمدی احسان حاج صفی کریم انصاری فرد سوپر لیگ یونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۲۱۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی

برنامه سینمایی «هفت» با اجرای بهروز افخمی از امشب، جمعه ۱۴ اردیبهشت‌ماه راهی آنتن شبکه نمایش می‌شود.   به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی برنامه، سری جدید برنامه سینمایی «هفت» به تهیه‌کنندگی محمدحسین تنکابنی و با اجرای بهروز افخمی از امشب جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه نمایش ‌می‌رود.   در این برنامه، میز «پرونده ویژه» با حضور بهروز افخمی، محمدرضا نصراللهی (استاد دانشگاه) و مرتضی علیزاده (کارگردان فیلم «بیبدن») به بررسی موضوع سینمای‌جنایی می‌پردازد.    همچنین میز «نقد سینمای ایران» با حضور امیر قادری و رضا صدیق به فیلم «بیبدن» و میز «نقد سینمای جهان» با حضور سید حمیدرضا قادری و آرش خوشخو به فیلم سینمایی «Dune 2» خواهد پرداخت.   سری جدید برنامه «هفت» قرار بود از جمعه هفته گذشته روی آنتن شبکه نمایش برود که به دلیل مشکل فنی پخش این برنامه سینمایی به این هفته موکول شد و از این پس جمعه شب‌ها از ساعت ۲۳ از شبکه نمایش پخش خواهد شد. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • بلایی که یک ایرانی بر سر سوپر خودروی میلیون دلاری آورد! | فیلم
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • واکنش طعنه‌آمیز شبکه TNT به مصاحبه تند یورگن کلوپ + عکس
  • «هفت» از امشب روی آنتن می رود /موضوع سینمای‌ جنایی
  • سری جدید برنامه «هفت» از امشب در قاب تلویزیون
  • شکست سنگین استون ویلا در انگلیس/ فیورنتینا در ثانیه های پایانی پیروز شد
  • قهرمانی محبی در روسیه از دست رفت
  • علم و فناوری دانشمندان ایرانی عامل موفقیت عملیات «وعده صادق» بود
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند